Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wou niemand beledigen, ik vind het gewoon grappig als ik wandel (& een dame ook bezoek) ik ze steeds zie in de buurt, vandaar SKW comité, no offense guys
Ik denk ook niet dat jij beledigend overkwam. Het ging over iemand die antwoordde op jou en die uitpakte met de termen "sukkels" en "dom volk". Hij bewees intussen nog maar eens dat hij zelf dom is. Dat zien we aan hoe hij steeds fouten schrijft. Je kan al eens een uitschuivertje maken, maar als je systematisch gelijkaardige fouten schrijft, is dat geen toeval meer. Noem dit gerust onbelangrijk, toch stoort het mij dat gewone wandelaars zomaar sukkels en dom volk mogen genoemd worden op dit forum. Ik zou als meisje niet graag zo iemand binnen krijgen, die zo respectloos over andere mensen doet. Nee, zelfs niet tegen betaling.
 
Ik denk ook niet dat jij beledigend overkwam. Het ging over iemand die antwoordde op jou en die uitpakte met de termen "sukkels" en "dom volk". Hij bewees intussen nog maar eens dat hij zelf dom is. Dat zien we aan hoe hij steeds fouten schrijft. Je kan al eens een uitschuivertje maken, maar als je systematisch gelijkaardige fouten schrijft, is dat geen toeval meer. Noem dit gerust onbelangrijk, toch stoort het mij dat gewone wandelaars zomaar sukkels en dom volk mogen genoemd worden op dit forum. Ik zou als meisje niet graag zo iemand binnen krijgen, die zo respectloos over andere mensen doet. Nee, zelfs niet tegen betaling.
ja ik maar ik bezoek in ieder geval dvp :cool: 😅 kun jij met je vele recentie niet zeggen toch
 
Ander onderwerp , ik zag ter hoogte van Vingerlingstraat 10 een blonde dame met prachtige groene ogen & in een mooi rood leder outfitje staan , noemde zichzelf Christine (bulgaarse) , iemand ervaring mee , doet naar verluidt normaal gezien avondshift, maar nu dus dagdienst (heeft 2 vlinder tattoos op de schouder)
 
Ander onderwerp , ik zag ter hoogte van Vingerlingstraat 10 een blonde dame met prachtige groene ogen & in een mooi rood leder outfitje staan , noemde zichzelf Christine (bulgaarse) , iemand ervaring mee , doet naar verluidt normaal gezien avondshift, maar nu dus dagdienst (heeft 2 vlinder tattoos op de schouder)
Lang krullend haar ?
 
de sukkels van de straat bedoel je 😅 ik weet wie je bedoeld , wat een dom volk is dat,die lopen daar bijna altijd ,sorry er is meer in het leven als skw:cool:
Als iemand weet dat bepaalde mensen bijna altijd rondhangen in het skw, betekent dat natuurlijk dat hijzelf daar ook heel veel verblijft....
En copkiller, ik heb nog geen enkel bericht van je gezien zonder spellings- en/of stijlfouten !
 
Laatst bewerkt:
Zijn er recensies van de Colombiaanse 'maria' verversrui 8 als ik me niet vergis. Middelste naam met de nacht. Mooie bos krullen. Kan er namelijk niks over terugvinden.

Mvg Sam
De dame waarover je vraag gaat, ken ik niet meteen. Zal er eens op letten. Ben je zeker van het adres?
Thv Verversrui 7/1 en 7/2 zitten 2 Zuid Amerikaanse jongedames. 7/1 spreekt me enorm aan. Iemand idee wie dit is? Service/ervaring?
De dame 7/2 lijkt me redelijk recent bijgekomen dus nog vrij nieuw.
 
De dame waarover je vraag gaat, ken ik niet meteen. Zal er eens op letten. Ben je zeker van het adres?
Thv Verversrui 7/1 en 7/2 zitten 2 Zuid Amerikaanse jongedames. 7/1 spreekt me enorm aan. Iemand idee wie dit is? Service/ervaring?
De dame 7/2 lijkt me redelijk recent bijgekomen dus nog vrij nieuw.
Dan kan je best die kleinste van de 2 nemen , die er het laatst is bijgekomen.
Dat is Caty, de service is redelijk , maar niet bijzonder goed.
Ze hebben mooie borsten die meiden , dat is de voornaamste troef.
 
Ok mannen ik lees graag jullie commentaren er zit soms nogal wat humor in ( copkiller, peneermastoor, jeancul, Giorgio l' amoroso en Ruiz Ramirez ) maar nu dwalen jullie af naar ruzie maken en ordinaire scheldpartijen doch als volwassen mannen wil ik jullie vragen om hier mee op te houden zo gaan jullie tegen elkaar te ver en daar heeft op dit forum niemand wat aan. Dus probeer aub wat meer bij de feiten te blijven d.w.z. over Dvp's schrijven. Dank bij voorbaat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan