Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan er iemand zeggen wie er vandaag staat in Villa Tinto 48, op de hoek dus, aan de kant van Verversrui? (Als er iemand staat ten minste, want de gordijnen waren dicht). Bedankt
Zij stond daar gisteren ik vermoed dat ze der vandaag ook staat
 
Maandagavond/nacht naar antwerpen geweest. Is voor mij niet bij de deur. En met teleurstelling naar huis geweest...Is het daar altijd zo weinig keuze. Ik heb al eens overdag geweest en was wel de moeite. Of is maandag gewoon rustdag?😆. Wanneer volle bezetting? Beste moment?
 
Maandagavond/nacht naar antwerpen geweest. Is voor mij niet bij de deur. En met teleurstelling naar huis geweest...Is het daar altijd zo weinig keuze. Ik heb al eens overdag geweest en was wel de moeite. Of is maandag gewoon rustdag?😆. Wanneer volle bezetting? Beste moment?
Tijdens de verlofperiode is het sowieso altijd veel rustiger in het skw.
Qua bezetting is het vrijdag en zaterdag avond nog altijd het meeste.
En tegen eind september, zal alles wel terug optimaal zijn.
 
Maandag is inderdaad sowieso de rustigste dag van de week, en dat zal nu met veel dames in verlof alleen nog maar meer zijn. Vooral in het weekend is een heel stuk beter. Ook de meeste mannen moeten door de week gewoon werken.
 
Ik ben gisteren nog eens in de avond gaan wandelen. Op VT 19 stond een prachtdame met redelijk lang blond haar, en een A cup. Ze kwam wel wat ongeïnteresseerd en soms zelfs lichtjes arrogant over. Ik vond zo snel niets op het forum waardoor ik er een naam op kan plakken. Is er iemand die weet welke dame gisteren in de avond op VT 19 stond.

Weet er ook iemand welke dame er in de avond op Verversrui 12/2 staat. Zij was misschien wel de mooiste dame die ik gisteren gezien heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan