Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou iemand mij kunnen vertellen wie de dame is op Schipperstraat 22/1 in de dag, aub? En welke ervaringen? Ik vind ze zo'n mooi gezichtje hebben en zo van die geile lippen, daar wil ik echt eens door gepijpt worden... Dus de dame naast Claudia (vandaag wel niet gezien) en het rechtse raam daar is van Maya.
 
Zou iemand mij kunnen vertellen wie de dame is op Schipperstraat 22/1 in de dag, aub? En welke ervaringen? Ik vind ze zo'n mooi gezichtje hebben en zo van die geile lippen, daar wil ik echt eens door gepijpt worden... Dus de dame naast Claudia (vandaag wel niet gezien) en het rechtse raam daar is van Maya.
Zij staat daar al verschillende dagen
 
Ja iets hou me tegen om er binne te gaan ook al kijk ze vaak lief na mij😅
Deze week toen ik haar raam passeerde, ging er net een kerel binnen, en hij kreeg 3 harde klappen in z'n gezicht...
Dus ze ontvangt wel op een speciale manier;), ik heb er de slappe lach van gekregen, maar die kerel bleek er heel content mee
Ieder z'n ding natuurlijk
 
Ja iets hou me tegen om er binne te gaan ook al kijk ze vaak lief na mij😅
Heb ze vroeger wel eens bezocht. Geen idee hoe het zit met gewone seks, ging er enkel voor wat kinky. Vond dat wel OK. Maar ondertussen "ander en beter" gevonden (naar mijn goesting).

't Is zeker de kwaadste niet en knikt nog altijd wanneer ik passeer, tijd geleden nog babbeltje mee gedaan, wat zeer gemoedelijk was, maar vergis u daar niet in: vrij professioneel.
 
Dacht dat het nummer 4 was . maar weet het ook niet zeker .
het is precies dat raam op de hoek Vingerling /Verversrui.
Ik heb ze alleen in de dag gespot .
Vingerlingstraat bestaat niet. Vingerlingstraat begint bij 6, en dat is aan de kant van de seksshop, en dan tegen de Schippersstraat. Het raam dat jij bedoelt behoort volgens mij bij Verversrui 2.
 
In de avond zit daar ( op VR2/4)nog steeds Isabella, met tattoe onder haar mooie borsten. Misschien doet ze ook wel de dagdienst.
Van de week was ik er trouwens op de dag, ik moet toegeven er waren redelijk wat jonge dames. Spijt dat ik niet ben binnengegaan bij Ariana ( met bril) VR 9 dacht ik, zeer vriendelijk.
Maar gekozen voor paar die ik ken van de avond.
 
Iedereen, die meer van dit gevecht wel weten, mag mij een PM sturen!
Even info aan allen, die meer wilden weten van dit gevecht in de Vingerling.
Een wandelaar zond me een andere lezing over oorzaak/gevolg toe.
Zoals meestal het geval, 2 kampen, dus 2 verhalen.
Ik wil dit niet ontsporen in een strijd, wat de waarheid is, daarom onthou ik me nu van verdere informatie.
Ik hoop, dat iedereen zich kan vinden in dit antwoord! Waarom hoor ik niets meer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan