Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben regelmatig in het SKW. Wat ik daar afgelopen zaterdag avond aantrof heb ik nog niet eerder meegemaakt.....
Hordes met beschonken types, soms door dames betrapt op filmen met het mobieltje, (vaak) van Oost-Europese origine.
Dan nog wat tienerdames die vol-gas met de elektrische step door de menigte gillend probeerden een "aanslag" leken te plegen. Ze gebruikten wandelpubliek zoals je poortjes in een computergame probeert te scoren.
Daarbij nog twee Noord-afrikaanse "HELDEN" die ik op rijdend hun scooter (met verlichting!) daadwerkelijk naar een oudere voetganger zag trappen, omdat die niet ver genoeg uit de weg ging.
Koren op de molen voor de tegenstanders van het SKW zoals wij dat kennen.
 
Iemand enig idee wat je in Antwerpen kan aantreffen op een dinsdagnamiddag? Hoe druk is de bezetting en welk uur de meeste keuze? Aangezien mijn afstand naar Antwerpen best groot is ,zijn tips welkom
Kom dan eens kijken. Er valt is altijd wel iets te vinden. Als je daar zin in hebt . Er is altijd keuze genoeg.
 
Verversrui 2, het pand op de hoek rechtover de sexshop, er is daar een fijne dame (raam dichtst tegen de deur) in de dag, ik vermoed dat ze tepelpiercings heeft, ik wou binnengaan maar gebaarde dat ze een afspraak had.
Kan iemand mij zeggen wie ze is? :)
 
Ja heel simpel , hoekpand Verversrui 2 ligt met ramen op hoek Verversrui en Vingerlingstraat, en dat pand wordt de gouden driehoek genoemd.

Vingerlingstraat begint qua ramen qua telling op nr 6 qua even nummers vanaf richting pisbakken gezien aan de buitenkant gelegen panden.

Zie ook de duidelijke plattegrondjes
 
Als zelfstandig ondernemer heb je de keuze wanneer ge in verlof gaat.
Ja maar het is gewoon opvallend dat al paar maanden heel kalm is ,voor de vakantie begon het ook al kalm te worden ,die vensters blijven maar leeg.. tussen de weg naar villa tino en naar de kant waar de wc,s staan (niet kant van trannies de overkant* ) ,wel jammer want had daar laatste keer echt en geil ding gehad en blonde btw , maar nooit meer terug gezien..
 
Ja maar het is gewoon opvallend dat al paar maanden heel kalm is ,voor de vakantie begon het ook al kalm te worden ,die vensters blijven maar leeg.. tussen de weg naar villa tino en naar de kant waar de wc,s staan (niet kant van trannies de overkant* ) ,wel jammer want had daar laatste keer echt en geil ding gehad en blonde btw , maar nooit meer terug gezien..
Wie weet zijn ze allemaal bezet ? Dan is het logisch dat er niet veel wandelaars op straat zijn . ik ben er van de week nog geweest op een avond. Voor mij part was er toch een ruime bezetting van dames . En toen mijn beurt voorbij was . Zag ik zelfs nog meer dames in hun vitrines zitten.
 
Laatst bewerkt:
Zou iemand mij kunnen vertellen wie de dame is op Schipperstraat 22/1 in de dag, aub? En welke ervaringen? Ik vind ze zo'n mooi gezichtje hebben en zo van die geile lippen, daar wil ik echt eens door gepijpt worden... Dus de dame naast Claudia (vandaag wel niet gezien) en het rechtse raam daar is van Maya.
Anna, Ik vind die persoonlijk fantastisch, heb er altijd een goeie tijd bij en ga eigenlijk nergens anders sinds. Klikte van de eerste keer.
 
Wat is dat zo kalm geworden in schippers ? savonds is gepaseerd bijna allemaal leeg de vensters.. nu ook weer smiddags tijdens dag schift...
de goeie tijd is er ook gedaan precies
We moeten niet zoveel naar de dames gaan die privé ontvangen voor het dubbele tarief of nog meer en een grotere kans op belazerij in meerdere opzichten. Meer naar het SKW, dat is voor iedereen beter. Dan komen de dames vanzelf terug.
Ik ga binnenkort weer, het blijft mijn favoriete wandelbuurtje.
 
We moeten niet zoveel naar de dames gaan die privé ontvangen voor het dubbele tarief of nog meer en een grotere kans op belazerij in meerdere opzichten. Meer naar het SKW, dat is voor iedereen beter. Dan komen de dames vanzelf terug.
Ik ga binnenkort weer, het blijft mijn favoriete wandelbuurtje.
Er zijn dames die ook in privé ontvangst goed zijn . Zijn ze allemaal zo goed in het Schipperskwartier ? Daar ben ik niet 100 % mee eens . Je moet wat geluk hebben in de beide kampen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan