Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, Ben er ook een aantal keer geweest in de ochtend vanaf 6u en is idd meest ongunstig tijd om het schipperstkwartier te bezoeken. Hera is soms al present op dit tijdstip. Soms heb je chanche dat er nog iemand is die u aanstaat maar kans is klein.
 
Beste ,er cirkuleren een aantal filmpjes,heb er welgeteld 4 ,opnames van iemand die zowel id dag of nacht in skw heeft gefilmd de ramen en toevallige passanten ,er zijn een paar mensen op die filmpjes herkend die regelmatig vertoeven ,kan daar opgetreden worden of dat die filmpjes verwijderd kan worden ,oa film van G Walker,Dusty roads op you tube,ik heb een paar maanden geleden iemand gezien die met zijn camera rondliep onder zijn jas ,vermoedelijk is een van hen de auteur?
 
Beste ,er cirkuleren een aantal filmpjes,heb er welgeteld 4 ,opnames van iemand die zowel id dag of nacht in skw heeft gefilmd de ramen en toevallige passanten ,er zijn een paar mensen op die filmpjes herkend die regelmatig vertoeven ,kan daar opgetreden worden of dat die filmpjes verwijderd kan worden ,oa film van G Walker,Dusty roads op you tube,ik heb een paar maanden geleden iemand gezien die met zijn camera rondliep onder zijn jas ,vermoedelijk is een van hen de auteur?
Paar maanden geleden heb ik dat gemeld dat er iemand aan het filmen was aan de politie die er rondliepen maar kreeg als antwoord dat ze mochten filmen maar niet verspreiden?
 
Beste ,er cirkuleren een aantal filmpjes,heb er welgeteld 4 ,opnames van iemand die zowel id dag of nacht in skw heeft gefilmd de ramen en toevallige passanten ,er zijn een paar mensen op die filmpjes herkend die regelmatig vertoeven ,kan daar opgetreden worden of dat die filmpjes verwijderd kan worden ,oa film van G Walker,Dusty roads op you tube,ik heb een paar maanden geleden iemand gezien die met zijn camera rondliep onder zijn jas ,vermoedelijk is een van hen de auteur?
Wie zou voor die verwijdering moeten zorgen?

Op de opname van G Walker herken ik minimaal 1 Persoon: IK
 
Die kerel filmt op openbaar terrein.

Ge kunt dat leuk vinden of niet...maar kan je weinig aan doen.
Misschien is dat in België anders dan in Nederland, maar volgens mij is dat niet toegestaan.
 
Misschien is dat in België anders dan in Nederland, maar volgens mij is dat niet toegestaan.
Over Nederland kan ik niet oordelen.

Maar ook daar denk ik niet dat als er door een nieuwszender gefilmd wordt, ze iedereen gaan vragen of het OK is dat je in beeld komt.

Het is wel zo, als je ziet dat ze voor het nieuws aan het filmen zijn en je komt in beeld, ze je gezicht moeten onherkenbaar moeten maken als je daar expliciet om vraagt.
 
Op openbaar grondgebied mag gefilmd worden, maar er mag niemand doelbewust gefilmd worden zonder toestemming. Als er gewoon een "sfeerbeeld" gefilmd wordt waarbij je in beeld komt heb je pech. Als ze jouw doelgericht filmen kun je daar tegen op laten treden. Dat is namelijk verboden.
 
Op openbaar grondgebied mag gefilmd worden, maar er mag niemand doelbewust gefilmd worden zonder toestemming. Als er gewoon een "sfeerbeeld" gefilmd wordt waarbij je in beeld komt heb je pech. Als ze jouw doelgericht filmen kun je daar tegen op laten treden. Dat is namelijk verboden.
En dat is dit filmpje duidelijk het geval.

Er worden geen mensen geviseerd en het gaat niet alleen om het SKW..
 
Op openbaar grondgebied mag gefilmd worden, maar er mag niemand doelbewust gefilmd worden zonder toestemming. Als er gewoon een "sfeerbeeld" gefilmd wordt waarbij je in beeld komt heb je pech. Als ze jouw doelgericht filmen kun je daar tegen op laten treden. Dat is namelijk verboden.
Maar dan mag je nog wel protesteren tegen publicatie.
 
Weet iemand wie de dame is op Verversrui 9/2 in de avond.
Had gisteren een roods setje aan een een bril.
iemand ervaring meeN


Heb er enkel positieve ervaringen mee i.t.t. de recensies. Zal er binnenkort één toevoegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan