Trio-asslover
Stamgast
- 447
- 01/04/22
- 507
Juist, de enige echte Maria werkt meestal iedere avond tot plm. 23uur. Veel plezier!schippersstraat 40/2
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJuist, de enige echte Maria werkt meestal iedere avond tot plm. 23uur. Veel plezier!schippersstraat 40/2
Maria van ss 40-2 kan je via app bereiken en je vragen stellen, voor de rest lees eens links en rechts wat recensies? Bezetting is nog niet optimaal en war noem jij jong? Anna van Vingerlingstraat 6-2 wellicht iets voor jou?ik ga vanavond nog eens naar antwerpen alwaar ik eindelijk Maria eens hoop te kunnen bezoeken. Doet/kan ze ook deepthroat waarbij je haar hoofd mag vasthouden?
kwestie van mijn tijd bij haar ten volle te benutten zou ik eerst nog een andere dame willen bezoeken om de druk wat van het vat te halen, liefst jong, blond, slank en grote borsten, hebben jullie aanraders?
Volledig mee eens, als je van knap, jong, blond en slank houdt, moet je bij Anna zijn. Ik ben er inmiddels verslaafd aan geraaktMaria van ss 40-2 kan je via app bereiken en je vragen stellen, voor de rest lees eens links en rechts wat recensies? Bezetting is nog niet optimaal en war noem jij jong? Anna van Vingerlingstraat 6-2 wellicht iets voor jou?
Pas op wat je zegt, anders zeggen ze dat je een racist bent!!!Gisterenavond ca 50% bezetting en veel getinte klanten in groepjes die rumoerig waren en niet heel druk, geen fijne sfeer in de straten vond ik
Er waren wel veel meer dames aanwezig dan tijdens de (week)dag en ze ook meer en langer bezetGisterenavond ca 50% bezetting en veel getinte klanten in groepjes die rumoerig waren en niet heel druk, geen fijne sfeer in de straten vond ik
Ja dagbezetting is meestal rond de 30-35% ik tel altijd de bezette ramen incl dames die bezet zijn wat je kan zien aan spullen bij raam of op kruk of hoe ie staat of omdat die dames weer vrijkomen. Gisterenavond was het ca 55% wat bezet wasEr waren wel veel meer dames aanwezig dan tijdens de (week)dag en ze ook meer en langer bezet
Je hebt gelijk nieuwe dames moeten nog wennen aan de talrijke penissen die ze in zich krijgen.En dames die al aanwezig zijn tijdens de dag bijna al de ramen van schippersstraat 6 tot 10 en vvr 28 had ik vrijdag ook al gezien met een paar nieuwe dames die kun je toch beter bezoeken als ze fris zijn en niet om 10 uur 's avonds
Volledig mee eens, als je van knap, jong, blond en slank houdt, moet je bij Anna zijn. Ik ben er inmiddels verslaafd aan geraakt
![]()
Anna kinky, Soft SM - Vingerlingstraat
Hello Gentlemans , I'm looking forward to meeting you ! I'm in Vingerlingstraat nr 6 , small street !!! I offer services only inwww.redlights.be
Goed voor cleane seks en sm voor een beginner. Had ze graag wat perverser gezien zoals golden shower of exhibitionismeVolledig mee eens, als je van knap, jong, blond en slank houdt, moet je bij Anna zijn. Ik ben er inmiddels verslaafd aan geraakt
![]()
Anna kinky, Soft SM - Vingerlingstraat
Hello Gentlemans , I'm looking forward to meeting you ! I'm in Vingerlingstraat nr 6 , small street !!! I offer services only inwww.redlights.be
Ook ervaren meiden, die terugkeren van verlof, moeten daar weer aan wennen.Je hebt gelijk nieuwe dames moeten nog wennen aan de talrijke penissen die ze in zich krijgen.
Ook ervaren meiden, die terugkeren van verlof, moeten daar weer aan wennen.
Een veelgehoorde uitspraak in hun eerste week: Pussy, au, au, au!
Er zijn ook geregeld venten die er een spel van maken om zonder pardon die pussys te forceren.Ook ervaren meiden, die terugkeren van verlof, moeten daar weer aan wennen.
Een veelgehoorde uitspraak in hun eerste week: Pussy, au, au, au!
Dat is deniseWeet iemand haar naam
Schippersstaat 41 raam 3
Avond
Rood gekleurd haar
Roemenië
8 maanden hier
24 jaar
En veel bezig
2 keer haar naam gevraagd en toch vergeten en op raamnr vind ik haar ook niet
Weet iemand haar naam
Schippersstaat 41 raam 3
Avond
Rood gekleurd haar
Roemenië
8 maanden hier
24 jaar
En veel bezig
2 keer haar naam gevraagd en toch vergeten en op raamnr vind ik haar ook niet
Das al langer dan 8 maanden ik wist alleen nog dat het met een d begon![]()
Recensie - Denisa (Roe), Schippersstraat 41/3
Nieuw gearriveerd in SKW ,nog maar 1 week aan het werk deze opmerkelijke maar fijne dame.Die ik toch op goed geluk bezocht maar was een schot in de roos. Vlak voor ik binnenging weigerde ze een jongere beetje weirdo gast maar ik mocht gelijk binnen ( Later vertelde Denisa dat hij om NZc...www.girlsreview.nl
De meeste dames zijn al terug op post ..Hoe is de bezetting , meeste dames al terug of nog niet...
Gisteren niet gezien.Weet iemand of dat Karla van ss 35/1 al terug op post is?
Ok bedankt voor de infoGisteren niet gezien.
Een behoorlijk deel is terug en een deel is of gaat weer op vakantie omdat ze met kerst er warenHoe is de bezetting , meeste dames al terug of nog niet...
Woensdagmiddag in het SKW:De meeste dames zijn al terug op post ..
Het gaat de goede kant op , maar de dames zouden graag ook wat meer wandelaars zien.Hoe is de bezetting , meeste dames al terug of nog niet...
Inderdaad, het was gewoon droog, (ook geen vlokje sneeuw), maar ik heb meerdere malen op de Verversrui gelopen en telde daar 3 wandelaars., maar de dames zouden graag ook wat meer wandelaars zien.
Op de Italiëlei staat een geldautomaat Cashpoint .Woensdagmiddag in het SKW:
Inderdaad, meer dan 50 % van de meiden, die op verlof gingen, zijn terug,
Maar de weersvoorspellingen waren slecht (mogelijk veel sneeuw!)
Dat was de belangrijkste reden, dat minimaal 20/25 Dames afwezig waren.automa
Toch was er ook positief nieuws:
Al jarenlang was er geen geldautomaat in de directe nabijheid van het SKW.
Vaak gingen berichten rond, die iedere keer weer een half jaar uitstel inhielden.
Nu staat de automaat in de aantrekkelijke wandelstraten.
Een Nederlands bedrijf, die ik uit ervaring weet op de Amsterdamse Wallen, geen opnamekosten berekent!