Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zal daar eens opletten dat daar een geldautomaat staat. Schippersstraat 42 . Alvast bedankt voor de info ℹ️
Zijn dat officiele bankautomaten of van private firma's waar je extra moet betalen om geld te krijgen?
Heb dat al jaren geleden in Berlijn gezien waar bijna in elke winkel/zaak een machine stond. Ik snapte het al niet, maar in de transactie kwam het addertje onder het gras uit.
 
Ach het zijn gewoon automaten, net zoals sigaretten- condoom- en andere automaten.
Alleen als de locatie op je bankafschrift komt te staan wordt het vervelender.
Diegene die ze neerzet wil er iets aan verdienen.
Daarom vielen mij die toen op omdat ze bijna zaak voor zaak stonden.
 
Zijn dat officiele bankautomaten of van private firma's waar je extra moet betalen om geld te krijgen?
Stel dat het €5 kost (zoals bij geld afhalen met een kredietkaart vaak is) dan is het in ieder geval al veel beter dan de woekerprijzen die de nachtwinkels aanrekenen en zeker de overweging waard als het vooruit moet gaan of je geen zin hebt de verplaatsing naar een andere automaat te maken.

ik zou nooit geld uit een automaat opnemen in een hoerenstraat....denk niet dat een betrouwbare partij die dingen daar neerzet....
Wat een onnozele redenering :rolleyes:🤷‍♂️
 

volgens mij zie ik in belgie nog meer cashbetalingen...in nl gelukkig niet meer zo....gedoe allemaal....waarom gaan hoeren ook niet over op pin? dan kunnen die ook netjes eerst belastingen betalen....lijkt me wel zo eerlijk.... meeste hoerenlopers betalen toch ook (veel) belastingen?
 

volgens mij zie ik in belgie nog meer cashbetalingen...in nl gelukkig niet meer zo....gedoe allemaal....waarom gaan hoeren ook niet over op pin? dan kunnen die ook netjes eerst belastingen betalen....lijkt me wel zo eerlijk.... meeste hoerenlopers betalen toch ook (veel) belastingen?
Het is ni omdat wij veel belastingen betalen , dat de meisjes dat ook moeten he!!?? Ik gun ze hun centjes 😍😍
 
Het is ni omdat wij veel belastingen betalen , dat de meisjes dat ook moeten he!!?? Ik gun ze hun centjes 😍😍
Ik ben normaal niet voor zwartwerk, maar hier ga ik volledig mee akkoord. Als je van een schamele €50 amper de helft over houdt, zullen de prijzen toch moeten stijgen. Wie gaat voor een aalmoes nog sex willen hebben met een wildvreemde?
 
Woensdagmiddag in het SKW:

Inderdaad, meer dan 50 % van de meiden, die op verlof gingen, zijn terug,

Maar de weersvoorspellingen waren slecht (mogelijk veel sneeuw!)
Dat was de belangrijkste reden, dat minimaal 20/25 Dames afwezig waren.automa

Toch was er ook positief nieuws:
Al jarenlang was er geen geldautomaat in de directe nabijheid van het SKW.
Vaak gingen berichten rond, die iedere keer weer een half jaar uitstel inhielden.
Nu staat de automaat in de aantrekkelijke wandelstraten.
Een Nederlands bedrijf, die ik uit ervaring weet op de Amsterdamse Wallen, geen opnamekosten berekent!
Pas maar op. De kraagjes lezen mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan