Hollebolleke
Stamgast
Denk je echt dat 'klagende dames' weinig verdienen?En meer klagen, dat ze zo weinig verdienen!
Indien de inkomsten niet zo hoog liggen, doe je zo'n job niet. Ook de dames die iets minder klanten hebben dan de meer populaire.
Eentje die volgens 'enkelingen' steeds vrij staat, zat ook in verlof in haar blote kont te genieten van het zonnetje, hoor. Ok, de ene dag is de andere niet doch verdienen doen ze met 'emmers gevuld met cash', wees maar zeker. Zeker de dames die hier al jaar en dag werken anders waren die allang ribbedebie.
Vind jij 50€ veel voor een wip? Je geeft je als dame letterlijk bloot waarin de piemels vlotjes worden 'afgewerkt'. FORTUINEN mogen ze voor mijn part verdienen al kost het bij wijze van spreken 60 -70€ voor een wipje.Verhogen ze in Antwerpen hun prijzen, dan ga ik weer volop in Den Haag wandelen.
Wij zijn klanten en beslissen zelf waar we ons duur verdiende geld uitgeven.
Volledig akkoord dat wij onze zuurverdiende centen uitgeven waar we willen doch besef dat alles duurder wordt behalve... je weet wel wat ik bedoel, niet?
Over belastingen in NL spreek ik me niet uit. Daar weet ik het fijne niet van.
Soit, ga rustig in Den Haag wandelen, de naft tot daar maakt het dan nog duurder (tenzij je Nederlander bent en in de buurt woont uiteraard).
Laatst bewerkt: