Trevor john
Vaste klant
Is dat zo raar ? Kost 150 €. Bij 2 van de 3 gekomen ook
En met goed pilletje zekerstStoefer zegge ze in Antwaarpe
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dat zo raar ? Kost 150 €. Bij 2 van de 3 gekomen ook
En met goed pilletje zekerstStoefer zegge ze in Antwaarpe
Nog ne stoeferJe is wat meer lezen in dit forum dan enkel stamcafé
![]()
Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?
Lang geleden een keer 2 achter elkaar bezocht. Eigenlijk geen idee waarom, bij de eerste was alles goed gegaan maar ik had nog wat geld over. Ik zag een dame staan die wel interessant leek, naar binnen gegaan en het was 10x niks, na een paar minuten stond ik ook weer buitenwww.girlsreview.nl
Mary is aanwezig! Zij werkt uitsluitend tijdens de dag. Zij komt steeds enkele weken en verdwijnt dan weer een tijdje.Ik zag haar daarstraks nog is staan ze is niet veel aanwezig nu heb ik haar proberen te zoeken en vermoed dat ik bij de juiste zit
![]()
Recensie - Mary (Mol), Antwerpen, Villa Tinto 35
Gisteren deze knappe MILF na jaren nog eens bezocht, vreemd dat er hier nog geen recensies van zijn of vergis ik me? Had zin voor een combinatie tussen "gewone sex" en soft SM en dat bleek voor haar geen probleem. Op mijn verzoek deed ze ook een kort gerokt zwart kleedje aan, geen slipje ...,de...www.girlsreview.nl
Maar er is maar 1 recensie geschreven en dan nog van 1,5 jaar geleden en als ik het goed voor heb is ze toch al heel lang aanwezig maar steeds maar een paar dagen
Kan iemand bevestigen dat zij het is die momenteel aanwezig is?
Iedereen kan dat niet betalen voor naar de meisjes van plezier te gaan . Dan kijken ze wat liever rond . De dames betreft die hebben liever klanten die langer dan kwartier blijven . Zo heb je van die dagen dat het eens kan tegenvallen .Net terug van het skw. Der waren veel kijkers. Vond opvallend veel ramen bezet in de verversrui. 1 Roemeense dame bezocht in de schipperstraat, ken haar al jaren maar geen naam. Staat vaak in een leren setje waarvan slipje met veters aan de zijkant is dichtgeknoopt. Zij kloeg dat de huurprijzen gestegen waren en de klandizie zeer matig is.
De donderdag was dat ook al.ATM in de pitazaak is al "out of order", gisterenavond toch.
Wachten op de Batopin op het plein.
Dan zullen er toch wel behoorlijk wat euries bij de dames terecht gekomen zijn.... De populaire dames zullen er wel bij varenMijn ervaring heeft me geleerd dat dit meestal niets meer is dan dat hij leeg is en bijgevuld moet worden.
Was het de moeite waard gisteren avond in het Schipperskwartier ?Vanavond werk ik weer bij schippersstraat nummer 14 raam 2 voor degene die mij willen komen bewonderen.
Xx
Voor een zaterdagavond/ nacht vond ik het erg rustig , maar ik heb niets te klagen gehad.Was het de moeite waard gisteren avond in het Schipperskwartier ?
Zaterdag en Donderdagavond buiten werking, maar vrijdag om 14uur heb ik daar gepind en een DVP blij kunnen maken!ATM in de pitazaak is al "out of order", gisterenavond toch.
Wachten op de Batopin op het plein.
Ik heb je nu inderdaad ook zien zitten.Vanavond werk ik weer bij schippersstraat nummer 14 raam 2 voor degene die mij willen komen bewonderen.
Xx
Maandag namiddags is dat meestal gêne vette .Vandaag was er niet veel te zien althans als ik er was ik heb wel dat
Vandaag op ss35/1 stond de vorige kamer van Claudia![]()
Recensie - Alexandra (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 31
Mijn huisarts stelde met grote bezorgdheid vast dat ik door de wereldwijde apocalyps van 2020 - 2021 terug maagd dreigde te worden, dus raadde hij me aan om er iets aan te doen. Wijze man, ik gehoorzaam altijd. Vandaag sinds zeer lang dus het feeërieke Schipperskwartier bezocht, nog vrij vroeg...www.girlsreview.nl
En vandaag, dinsdag was het ook heel magertjes!Maandag namiddags is dat meestal gêne vette .
Jammer voor de dames van dienst.En vandaag, dinsdag was het ook heel magertjes!
Ik bedoel: Aanbod dames, minder dan 45 %, VT 70%, maar de andere (304-51) 253 ramen, veel tot heel veel leeg! Ook 4 favorietjes niet aanwezig!Jammer voor de dames van dienst.
Zo dan . Maar ik denk ook dat er minder klanten komen opdagen.Ik bedoel: Aanbod dames, minder dan 45 %, VT 70%, maar de andere (304-51) 253 ramen, veel tot heel veel leeg!
Veel lege ramen, daarvoor blijven ook mogelijke klanten thuis. Alleen de DIEHARDS komen.Zo dan . Maar ik denk ook dat er minder klanten komen opdagen.
Dat maakt het ook moeilijk te doorbreken. De neerwaartse spiraal.Veel lege ramen, daarvoor blijven ook mogelijke klanten thuis. Alleen de DIEHARDS komen.
Als in een winkelstraat (Meir) veel winkels gesloten zijn, zijn er ook weinig klanten!
Inflatie de auto industrie staat op zijn kop . Levensmiddelen worden steeds duurder. kort samengevat àlles word duurder. Dan is er minder ruimte voor plezier.Veel lege ramen, daarvoor blijven ook mogelijke klanten thuis. Alleen de DIEHARDS komen.
Als in een winkelstraat (Meir) veel winkels gesloten zijn, zijn er ook weinig klanten!
Ja klopt ik heb Beatrice ook veel vrij zien staan ze probeerde me ook binnen te lokken wat ook haar overbuurvrouw Amira probeerde dat gebeurd al sinds niet vaak.Ik bedoel: Aanbod dames, minder dan 45 %, VT 70%, maar de andere (304-51) 253 ramen, veel tot heel veel leeg! Ook 4 favorietjes niet aanwezig!
Ik had wel alle mogelijkheid om bij Beatrice (SS 30/3) binnen te geraken. URENlang stond ze te wachten en bekenden uitnodigingen (PER telefoon) toe te sturen.