Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je is wat meer lezen in dit forum dan enkel stamcafé

Nog ne stoefer🤥🤥🤥😂😂😂

Ik zag haar daarstraks nog is staan ze is niet veel aanwezig nu heb ik haar proberen te zoeken en vermoed dat ik bij de juiste zit

Maar er is maar 1 recensie geschreven en dan nog van 1,5 jaar geleden en als ik het goed voor heb is ze toch al heel lang aanwezig maar steeds maar een paar dagen
Kan iemand bevestigen dat zij het is die momenteel aanwezig is?

Ik zag haar daarstraks nog is staan ze is niet veel aanwezig nu heb ik haar proberen te zoeken en vermoed dat ik bij de juiste zit

Maar er is maar 1 recensie geschreven en dan nog van 1,5 jaar geleden en als ik het goed voor heb is ze toch al heel lang aanwezig maar steeds maar een paar dagen
Kan iemand bevestigen dat zij het is die momenteel aanwezig is?
Mary is aanwezig! Zij werkt uitsluitend tijdens de dag. Zij komt steeds enkele weken en verdwijnt dan weer een tijdje.

Net terug van het skw. Der waren veel kijkers. Vond opvallend veel ramen bezet in de verversrui. 1 Roemeense dame bezocht in de schipperstraat, ken haar al jaren maar geen naam. Staat vaak in een leren setje waarvan slipje met veters aan de zijkant is dichtgeknoopt. Zij kloeg dat de huurprijzen gestegen waren en de klandizie zeer matig is.

Net terug van het skw. Der waren veel kijkers. Vond opvallend veel ramen bezet in de verversrui. 1 Roemeense dame bezocht in de schipperstraat, ken haar al jaren maar geen naam. Staat vaak in een leren setje waarvan slipje met veters aan de zijkant is dichtgeknoopt. Zij kloeg dat de huurprijzen gestegen waren en de klandizie zeer matig is.
Iedereen kan dat niet betalen voor naar de meisjes van plezier te gaan . Dan kijken ze wat liever rond . De dames betreft die hebben liever klanten die langer dan kwartier blijven . Zo heb je van die dagen dat het eens kan tegenvallen .

Ik ook. Ik spreek dus ook niet over deze specifieke geldautomaat maar over geldautomaten in het algemeen. 9 van de 10 keer als ze (tijdelijk) buiten gebruik aangeven zijn ze gewoon leeg.

Vandaag was er niet veel te zien althans als ik er was ik heb wel dat
Vandaag op ss35/1 stond de vorige kamer van Claudia

Vandaag was er niet veel te zien althans als ik er was ik heb wel dat
Vandaag op ss35/1 stond de vorige kamer van Claudia
Maandag namiddags is dat meestal gêne vette .

Jammer voor de dames van dienst.
Ik bedoel: Aanbod dames, minder dan 45 %, VT 70%, maar de andere (304-51) 253 ramen, veel tot heel veel leeg! Ook 4 favorietjes niet aanwezig!

Ik had wel alle mogelijkheid om bij Beatrice (SS 30/3) binnen te geraken. URENlang stond ze te wachten en bekenden uitnodigingen (PER telefoon) toe te sturen.

Laatst bewerkt:
Veel lege ramen, daarvoor blijven ook mogelijke klanten thuis. Alleen de DIEHARDS komen.
Als in een winkelstraat (Meir) veel winkels gesloten zijn, zijn er ook weinig klanten!
Inflatie de auto industrie staat op zijn kop . Levensmiddelen worden steeds duurder. kort samengevat àlles word duurder. Dan is er minder ruimte voor plezier.

Ik bedoel: Aanbod dames, minder dan 45 %, VT 70%, maar de andere (304-51) 253 ramen, veel tot heel veel leeg! Ook 4 favorietjes niet aanwezig!

Ik had wel alle mogelijkheid om bij Beatrice (SS 30/3) binnen te geraken. URENlang stond ze te wachten en bekenden uitnodigingen (PER telefoon) toe te sturen.
Ja klopt ik heb Beatrice ook veel vrij zien staan ze probeerde me ook binnen te lokken wat ook haar overbuurvrouw Amira probeerde dat gebeurd al sinds niet vaak.

Terug
Bovenaan Onderaan