Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als een wandelaar de dagshift ervaart als matig bezet met dames , dan is dat toch gewoon zo. Dat kan dan niet ter discussie zijn.
Dan kan @Janus wel zeggen dat het goed is . Maar gaat om de beleving van die persoon zelf.
Daarbij geeft @Janus aan dat hij er tussen 14 en 15 uur is , dat is niet heel de dag maar slechts 1 uur.
In hoofdzaak zijn er dan transen en lelijke dikkerds. Handjevol goeie.
Tja, 1 dag op het forum, de eerste post en we hebben al de waarheid in pacht...

Een handvol, man, open je ogen...

Tja, 1 dag op het forum, de eerste post en we hebben al de waarheid in pacht...

Een handvol, man, open je ogen...
Dan weet ik ook al wie het is. Heeft al een paar keer zijn account opgeheven, maar is altijd snel terug onder een nieuwe naam.
Als een wandelaar de dagshift ervaart als matig bezet met dames , dan is dat toch gewoon zo. Dat kan dan niet ter discussie zijn.
Dan kan @Janus wel zeggen dat het goed is . Maar gaat om de beleving van die persoon zelf.
Daarbij geeft @Janus aan dat hij er tussen 14 en 15 uur is , dat is niet heel de dag maar slechts 1 uur.
In hoofdzaak zijn er dan transen en lelijke dikkerds. Handjevol goeie.
Dan zal ik het anders formuleren. Ik arriveer meestal tussen 14u00 en 15u00. Ik ben altijd meerdere uren aanwezig. Ik spreek hun ervaring ook niet tegen. Ik geef mijn meningen hoe ik het ervaar. Als ik elke dame die mij bevalt op één dag zou moeten bezoeken, wat ik fysiek uiteraard ook niet aan kan, dan ben ik meer dan een maandloon kwijt op die ene dag.

Laatst bewerkt:
Als je tevreden bent met keuze uit 5 goede dames en 10 transen op de dag is dat ook prima.
Alleen 's avonds vind je er 5 x zoveel goede.
Het is maar een weet.
Dus veel plezier.
Die transen laat ik links liggen zoals ik al schreef dat ze mij niet interesseren, en overdag ga ik 5 dames vinden die mij wel interesseren , dus ja ik ga mijn goesting vinden!
En in de avond kom ik soms ook!
Ik weet dat, ja!
En ja ik zal plezier hebben en hopelijk jij ook.

Als je tevreden bent met keuze uit 5 goede dames en 10 transen op de dag is dat ook prima.
Alleen 's avonds vind je er 5 x zoveel goede.
Het is maar een weet.
Dus veel plezier.
Keuze uit ongeveer 20 goede dames waarvan ik weet dat ze goed zijn in de dag. De transen laat ik aan jouw over om te bezoeken.

Best mogelijk dat er in de avond/nacht 5x zo veel goede dames zitten. Daar weet ik weinig van omdat ik zelden in de avond kom, maar als ik er een keer in de avond ben, heb ik ook altijd wel keuze uit minstens 20 dames die ik wil bezoeken.

Welke zijn jullie huidige favorieten in de nacht?
Indien je voorstander bent van latina's
- Karla SS40/1 (!!!), beeldmooie jongedame
- Lola (momenteel VT 42/ steeds wisselende kamers), rustige, lieve topdame
- en eentje waar ik de naam van vergat :p : (Roemeense) I. SS32/3

Ieder heeft weliswaar zijn eigen voorkeuren wat in de verwachting al eens kan tegen of extra meevallen.

Iemand die weet wie de kleine slanke meid is in de nacht op vvr. Best wat tats op de benen en rug oa. Vaak met gsm bezig en aan de babbel met grotere meid in zelfde pand.
haar naam schiet me zo even niet te binnen, ze is volgens mij Roemeens net als die meid waar ze mee zit te praten. Normale service voor gemiddelde kosten.
Weet het haast wel zeker want ze is een van de weinige die vaak op haar telefoon bezig is.
Als je toch te sterk twijfeld, op de SS zit er links naast die ene Oost Europees uitziende jonge dame ook een leuke meid met uitstekende service.
Veel plezier!

Iemand ervaring met dvp op SS 24/2 ,slank groot skinny meisje brunette en is gekleed in een visnet body suit ,werkt id nacht ,vroeg mij af of ze alles uitdoet tijdens het bezoek ,is wel veel bezet want zie ze sporadisch,als je van Villa Tinto komt en direct afdraait naar Links ,2 de raam

@Daal

Waarom antwoord jij niet op de eenvoudige vraag van Stepbro in het topic van Claudia ?
De vraag aan jou was vrij duidelijk " Dus Claudia laat je klaarkomen in haar mond? "

Anders ben je altijd zo snel met van alles en nog wat te melden en nu blijf je oorverdovend stil ?
Antwoord toch gewoon, dan kan het gehakketak in haar topic eindelijk stoppen ...

Iemand ervaring met dvp op SS 24/2 ,slank groot skinny meisje brunette en is gekleed in een visnet body suit ,werkt id nacht ,vroeg mij af of ze alles uitdoet tijdens het bezoek ,is wel veel bezet want zie ze sporadisch,als je van Villa Tinto komt en direct afdraait naar Links ,2 de raam
Als je dat vraagt zal ze dat vast doen, sext ook gemakkelijker😉

Als je dat vraagt zal ze dat vast doen, sext ook gemakkelijker😉
Natuurlijk kan ik dat vragen maar vindt dat een overbodige vraag ik ga ervan uit bij een standaardbezoek dat ze alles uitdoet ,voor extra wensen moet je dat vragen ,maar bij de nieuwkomers is dat meestal niet zo ,overlaatst nog meegemaakt dat ze niet alles uitdoet

Terug
Bovenaan Onderaan