Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdens de nacht staat er een mooie Dvp ,zij draagt een bril brunnette of donker haarkleur ,mooie gevormde body en heel sexy op highheels
werkt er nog niet zo lang ,iemand ervaring of naam van de Dvp ,ze heeft ook kort aan de overkant gewerkt naast Emma

Vingerlingstraat 3/1 tijdens de nacht staat een mooie DVP ,zij draagt een bril ,brunette of donkerhaar kleur ,mooi gevormde body en sexy higheels ,heeft iemand ervaring of naam ervan ,ze heeft ook kort gewerkt aan de overkant naast Emma

Overdag staat er eentje in de Schippersstraat nr 25 en ze heeft zwart haar . Vroeger had ze blond haar. Die is ook wel best te doen. Een jaar of 2 geleden heb ik haar eens bezocht. Maar helaas ken ik haar naam niet meer.. Ze is van Roemenië 🇷🇴

Boy22 is back allee tis eigenlijk nu Boy25 ma soit. Ik ben dan ook niet weggeweest van het SKW wel van deze site die was ik dus helemaal vergeten 🙈. Wat er gezegd wordt over de dagshift sluit ik me deels bij aan. Het is er stil. Maar er zijn altijd nog goeie dames hoor. Nachtshift is natuurlijk iets drukker. Ik zelf kom liever in de avond nacht maar overdag ook wel is soms en vind altijd men goesting.

Beste Antwerpse collega's,

's Avonds het SKW bezoeken is voor mij helaas niet goed mogelijk. Vandaar een vraagje betreffende de dag: wat is gemiddeld een betere middag in het SKW? Zaterdagmiddag of zondagmiddag? (Doordeweeks is ook moeilijk voor mij, dus het zal weekend moeten zijn.)

Alvast bedankt.

Beste Antwerpse collega's,

's Avonds het SKW bezoeken is voor mij helaas niet goed mogelijk. Vandaar een vraagje betreffende de dag: wat is gemiddeld een betere middag in het SKW? Zaterdagmiddag of zondagmiddag? (Doordeweeks is ook niet goed mogelijk voor mij, dus het zal weekend moeten zijn.)

Alvast bedankt.
Zaterdag of zondag maakt niet veel verschil. Beiden zijn even goed. Veelal ook dezelfde dames aanwezig, op een enkele uitzondering na.

In principe laten ze je niet met rust. Maar je moet echt je kop omdraaien anders blijven ze
contact zoeken vooral die engerd laatste pand SS 49/2 . Heb die gast al vaak te kennen geven dat ik hem niet lust .Toch tikt ie nog op t raam.
Dan zal zij/hij wel wat in jouw zien :D :ROFLMAO:. Mij laten ze allemaal met rust. Ik laat ook duidelijk merken niet geïnteresseerd te zijn.

Iedereen weet het nu.
Op de dag moet je niet zijn in SKW.
Ja voor transen misschien.
Die gasten staan altijd naar je te loeren , stelletje geile kerels.
Als je ze een blik geeft , slaan ze aan.
Dat is wel minpuntje van SKW al die transen
Een transsexueel is ook maar een mens hoor. Ik lach er eens vriendelijk naar en ze hebben mij nog nooit naar binnen getrokken 😊

In principe laten ze je niet met rust. Maar je moet echt je kop omdraaien anders blijven ze
contact zoeken vooral die engerd laatste pand SS 49/2 . Heb die gast al vaak te kennen geven dat ik hem niet lust .Toch tikt ie nog op t raam.
En wat is het probleem met transkes of dames die op het raam tikken? Doet dat pijn bij jou? Ik heb nooit anders geweten als dat er raamtiksters waren in raambuurten.

Wat is eigenlijk het probleem? Je komt me bang over als ze op het raam tikken.
Als ik iemand op een raam hoor tikken, negeer ik dit en stap gewoon voort, problem solved.
Thv SS38/1 zit zo eentje 's avonds die bij wijze van spreken het raam half kapot klopt om aandacht te krijgen. Dan stap je daar zonder enig oogcontact toch gewoon voorbij? Aan den overkant zit nog zo eentje met een bril (weet nog altijd niet of het een trans of vrouw is...) die kletst tegen het raam. Denk je dat ik die 1 blik gun?
Transkes in het gekende hoekje hetzelfde, negeren toch?
Als ik een plaske ga doen in die stinkbakken en er loert/tikt er eentje, so what?

Terug
Bovenaan Onderaan