Recensie Steffi 2pg2k6 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben inmiddels een paar keer bij steffi geweest en ik herken wel het een en ander. Inderdaad wat overdreven in het begroeten alsof ze je jaren heeft moeten missen, ook al kom je er voor het eerst. Aan de andere kant, ik stoor me er niet aan ik kom toch niet om herinneringen op te halen. Steffi heeft een heerlijk strak lijf, knalharde sili's zijn wel beetje jammer maar dat is het dan ook wel. Ze doet lekker enthousiast mee maar is er toch ook weer niet altijd helemaal bij. Beetje mixed feelings daardoor toch wel. Al met al ben ik er toch ook weer niet voor niets al een paar keer geweest, dus zal ze toch wel iets goed doen 😉.
Haha twijfels en bedenkingen maar wel 5 sterren reviews…
 
Ik zag haar vorige week in de passage staan (buiten haar kamer). Daar stond ze de boel bij elkaar te blèren, en zag dat enkele andere dames zich eraan stoorden. Onder haar collega's is ze ook niet bij iedereen even geliefd.

Vind haar eigenlijk wel knap, zeker haar lichaam, als je van skinny houdt is zij een van de beste die er staat. Toch kom ik er niet meer. Haar buurvrouw Sylvia vind ik aantrekkelijker, en die is wel bescheiden, en heeft al haast moeite zichzelf te laten zien.
 
Die is echt alleen maar bezet als ik er ben!
Ja de meeste dames praten niet zo hardt als ze buiten hun deur staan daar is zei er echt 1 van.
Volgens mij is ze goede vriendinnen met Kiki heb ze meerdere keren samen zien lopen buiten de straat en laat op de avond op weg naar huis volgens mij.
 
Klopt @Scooby-Doo , dat heb ik ook enkele keren gezien, precies hetzelfde.

Dat ik haar in de passage zag staan schreeuwen vroeg ze wie er mee ging feesten met haar (maar niemand reageerde daar positief op). Dat was in het T -stukje, maar dat kon je op de Dam zelf nog horen. Ik loop ook weleens gewoon door de straat, en dan hoor je haar soms nog daar :-S. Maar goed, dat is gewoon hoe zij is, uitbundig en erg enthousiast. Ze doet zeker goede zaken, ze is vaak bezet, en weet ik ook van andere dames. Gezien haar lichaam ook wel logisch, en haar gezicht is ook prima.

Persoonlijk vind ik haar veel knapper dan Kiki, maar die is wel een stuk rustiger, niet zo uitbundig.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
is bulgaars maar praat nederlands.
Pijpt goed en zit tegelijkertijd aan je ballen.
Na het pijpen drie standjes afgewerkt.

Was top!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week Steffi na lange tijd bezocht.

Goede ervaring. Ze spreekt goed Nederlands. Het contact was prettig.
Ze heeft een geweldig lichaam met mooie borsten. Helaas zijn ze keihard. Voordeel is wel dat ze er daardoor prima uitzien.

Steffi is geen klokkijker en doet haar werk professioneel. Een zeer knappe dame. Waar voor je geld. (3 standjes gedaan)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moet toch terugkomen op Steffi, voorheen vond ik haar een beetje irritant. Maar ik heb haar nu een aantal keer bezocht en kan niet anders zeggen dat ze best leuk is.
Ze is wel een beetje overdreven, maar dat zit ook een beetje ingebakken in haar stijl van communiceren. Ze heeft een waanzinnig strak lichaam. Ja, het is jammer dat die bommen zo hard zijn, maar ze zien er wel waanzinnig goed uit. Lekker geil koppie, strak kutje. En ze is heel erg schoon. Ik bef bijna nooit DVPs maar heb bij haar toch al een paar keer de uitzondering gemaakt. 69 beheerst ze goed, ze blijft gaan, lekker diep, veel tong. En ze heeft een lekker poesje om te beffen. Het uitzicht op dat gebruinde lichaam met die tattoos is toch wel erg lekker in doggy. En hoe harder je neukt, hoe beter ze het vind. Geen klokkijker en je kunt er opzich een leuk gesprek mee hebben. Wellicht wat oppervlakkig, maar ik kom daar ook niet om een levenspartner te vinden 😅😂🤪
Enige wat het af zou maken is om eens dat bekkie helemaal onder te spuiten, ik zal eens vragen volgende keer of dat mogelijk is.
 
Haar zondag nog een keer bezocht bij gebrek aan iets beters. Gekozen voor standje 69 voor 20 euro meer. Ze had geen wisselgeld, maar op het einde van het bezoek netjes gewisseld bij haar buurvrouw.
Lekkere pijpbeurt terwijl ik haar kale kutje aan het bewerken was. Prima uitzicht op haar lekkere billen. Daarna kwam ze reversed op me zitten en had ik ook weer prima zicht terwijl ze mijn pik bereed. Doggy afgemaakt. Afgezien van haar wisselvallige karakter en knalharde tieten een prima neukpoppetje. Geslaagd bezoek. Gaat binnenkort voor een paar weken naar haar thuisland
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan