Recensie Stella, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FafGM

Wandelaar
48
19/09/22
82
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7076299-stella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uitstekende GFE sessie met Stella gehad. Haar website en ads laten precies zien wie ze is en wat ze doet. WYSIWYG. Belangrijk voor mij waren haar vriendelijkheid en erotisch gehalte, zeer goed. Ik kan haar aanbevelen, zeker als je van petite en GFE houdt. Echt top.
 
Tja, ik zie het en dat is idd nieuw, betreft wel het maken van afspraken die niet op dezelfde dag zijn. Ken de achtergrond niet. Misschien dat ze haar vingers heeft gebrand aan wel tijden op andere dagen claimen en dan niet opdagen of niet meer reageren? 🤷‍♂️
 
Stel dat je 50 euro hebt betaald om meer dan een dag vooruit te boeken en ze zegt de afspraak af of verplaatst het, dan vraag ik me serieus af of je nog ooit wat terugziet van je geld.
 
Jongens, jongens … voor zover ik kan zien zijn alleen Vriend69 en ik bij haar geweest. Zij heeft echt geen kwade bedoelingen, dus dit is gewoon onhandig van haar. NB: ik zou ook nooit van te voren betalen hoor, dus gewoon op de dag zelf contact zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Dit is volkomen normaal van haar, zolang ze haar tijd maar respecteert. Ik heb vooraf betaald en alles was in orde

//Mod edit: vanaf dit bericht graag verder met recensies hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wilde gaan maar ze reageerde niet op tijd, dus toen afgesproken met andere dame (afrader).

Staat nog wel gepland als ik de tijd heb/zij op tijd reageert.

Edit: in welk deel van 020 zit ze ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7076299-stella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien er geen andere recensies kwamen en ik de 2 andere recensies wat summier vond ben ik met de gedachte van ik ga zelf onderzoeken bij haar langs geweest. Nou het was zeker de moeite waard!!
Contact via WhatsApp was vlot en makkelijk. Inderdaad valt daarbij het goede engels op en geeft het te denken of er een planner tussen zit. Dat blijkt niet zo. I heb het expliciet gevraagd en ze heeft ontkent. De kleine bleke dame van de foto's opende de deur. Lange stoppels op haar venus heuvel en ook wat in de oksels. Financiële plichtplegingen en navraag of mijn favorieten in haar standaard pakket zitten en onder de douche met een schone handdoek. Daarna op bed. Beffen waarbij ze natter en natter werd totdat ik haar poepertje intense bewegingen zag maken terwijl ze gestopt was met pijpen. Vervolgens doggy en missio en daarna weer douchen.

Ik had voor 60 miuten afgesproken maar was laat en dus 45 minuten binnen geweest maar wel tarief van 60 betaald.

Verder heb ik roker aangevinkt aangezien ik een pakje sigaretten zag liggen maar er niets van bespeurde.

Ze is er nog 2 dagen en dan weer over ongeveer 4 maanden... Zeker herhalingsgevaar wat mij betreft.
 
Aangezien er geen andere recensies kwamen en ik de 2 andere recensies wat summier vond ben ik met de gedachte van ik ga zelf onderzoeken bij haar langs geweest. Nou het was zeker de moeite waard!!
Contact via WhatsApp was vlot en makkelijk. Inderdaad valt daarbij het goede engels op en geeft het te denken of er een planner tussen zit. Dat blijkt niet zo. I heb het expliciet gevraagd en ze heeft ontkent. De kleine bleke dame van de foto's opende de deur. Lange stoppels op haar venus heuvel en ook wat in de oksels. Financiële plichtplegingen en navraag of mijn favorieten in haar standaard pakket zitten en onder de douche met een schone handdoek. Daarna op bed. Beffen waarbij ze natter en natter werd totdat ik haar poepertje intense bewegingen zag maken terwijl ze gestopt was met pijpen. Vervolgens doggy en missio en daarna weer douchen.

Ik had voor 60 miuten afgesproken maar was laat en dus 45 minuten binnen geweest maar wel tarief van 60 betaald.

Verder heb ik roker aangevinkt aangezien ik een pakje sigaretten zag liggen maar er niets van bespeurde.

Ze is er nog 2 dagen en dan weer over ongeveer 4 maanden... Zeker herhalingsgevaar wat mij betreft.
poepertje?😳
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan