Recensie Stella, Den Haag, Geleenstraat 23 k7 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.734
30/06/21
4.349
62
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/582099-stella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame staat al lang op deze locatie (slank, lang blond haar, opvallende siliconenlippen, Bulgaars bij mijn weten) en is redelijk populair, vaak bezet. Ze is een van diverse "kinky girls" in de straat. Een tijd geleden heb ik haar een keer aan het raam gevraagd of haar kontje likken mogelijk was (mijn favoriete hobby bij de kinky girls). Dit werd resoluut ontkend... jammer dan. Destijds verder gelopen.

Onlangs zag ik haar weer staan. Omdat ik me voorgenomen heb om wat meer nieuwe dames te bezoeken de komende tijd dacht ik: weet je wat, ik probeer het gewoon zonder over speciale handelingen te beginnen, we zien wel hoe het loopt. Dus gewoon gevraagd of ze vrij was en of ik binnen mocht komen. Dat mocht, 100 euro voor 30 minuten.

Op haar vraag naar mijn voorkeuren geantwoord: soft-erotisch kinky "teasen" ... geen pijn of harde SM. Initiatief voor de precieze handelingen aan haar overgelaten. Teasen deed ze heel goed: tepels likken, kusjes tot aan mondhoek, in oor ademen, ondertussen zachtjes tussen mijn benen bezig, met borsten over mijn lichaam wrijvend, een soort vibrator-ding over mijn lul ... heerlijk.
Op een gegeven moment trok ze haar string opzij ... het zal toch niet?.... ze kwam over me heen zitten en presenteerde haar kontje... en via kusjes op de billen gebeurde het dan toch... mijn tong in haar heerlijke kontgaatje. Wat een genot! Daar had ik niet op gerekend.

Aftrekken deed ze prima, maar ik kom de eerste keer bij een nieuwe dame vaak moeilijk klaar, dus heb het zelf afgemaakt terwijl ze tegen me aan lag.

Een geslaagd en spannend bezoekje bij een vriendelijke en gastvrije dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/582099-stella
Totale kosten (in euro)
150
Mooie lieve dame. Via de app contact gehad. Dat verliep goed. Sessie voor 45 min geboekt. Was mijn eerste bezoek. Ze was een beetje afstandelijk maar eenmaal aan het spel begonnen ging het vrij soepel. Ze heeft een prachtig lichaam. Borsten voelen een beetje hard aan maar zijn echt schitterend. Verschillende dingen geprobeerd. Niet alles sloeg aan daarom gemengde gevoelens. Ook omdat de smalltalk voor en na de dienst wat stroef liep nog niet echt een klik gevoeld wat ik bij andere dames wel heb. Maar iedereen is wel eens moe of minder spraakzaam dus ik denk wel dat ik nog een keer terug ga. Ze heeft een jaccuzi op haar kamer. Misschien die eens proberen..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/582099-stella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik bezoek met enige regelmaat Stella en het is altijd een feestje. De dame is zo mooi als de kinky.nl advertentie doet geloven en ze weet elke keer weer een nieuw soft/erotisch spel te verzinnen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/582099-stella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een aantal jaar kom ik bij Stella. Het is altijd een genot om met haar af te spreken. Ze is heel erg vriendelijk en afhankelijk van in welke bui we zijn bekijken we wat we met elkaar doen en wie er geneukt wordt
 
Does this lady do tonguekissing ? For extra maybe ? and has anyone used the jacuzzi here ? Also I am wondering who is the lady standing next to her room. This other lady is tall, black hair and a big tattoo on her thighs.
 
Too bad. People above mentioned tongzonen in their reviews, but I got the same answer "No" 😄.
I usually go there with big hopes of doing something extra and once I am inside my head goes blank. I am not bdsm or kinky person. So no kissing is unfortunate...
 
She told me now also its not ok too put some things here, cause clients asking her and she must say no about this service and clients can push her why not me but somebody else you do?....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/582099-stella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer bdsm. Vond het een mooie vrouw en een fijne bdsm/erotische mix. Alles wat ze deed, vond ik haar erg goed doen. Fijn uurtje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Soft SM
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/582099-stella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de tweede keer bij Stella geweest. Deze keer begonnen we in de jacuzzi. Dit is zeker een aanrader. Ze komt lekker tegen je aanzitten en je kan even fijn knuffelen, voelen en kusjes geven (niet op haar mond). Heb haar ook onder water gevingerd waardoor haar kutje lekker schoon werd. Later kwam ze op m'n gezicht zitten en heb ik extra kunnen genieten van een extra schone vagina. Na de jacuzzi op bed beland. Ze had goed geluisterd en hebben alles precies zo gedaan als afgesproken. Dat was wel heel fijn. Omdat ze merkte dat de -redelijk forse- voorbinddildo er vrij makkelijk in ging stelde ze zelf voor een grotere te proberen. Dat heb ik geweten. Maar wat een fantastisch gezicht als zo'n mooi poppetje voor je staat met een mega dildo om. Tot slot trok ze me af en ben ik over haar borsten klaargekomen. Die drukte ze snel nog even tegen mijn gezicht zodat ik ze deels schoon kon likken.

Technisch gezien een geslaagde date. Enige minpunten: borsten zijn vrij hard, ik heb geen idee of ze van mijn likkunsten kon genieten want nul reactie (kan aan mij liggen) en had voor een uur geboekt maar kon pas 5-10 later naar binnen en we moesten nog even wachten voor de jacuzzi volgelopen was. Stond wel weer op het volle uur buiten dus per saldo 45 min speeltijd gehad. Jacuzzi is een pluspunt, maar ik ken dames die net iets beter zijn. Desalniettemin is het herhalingsgevaar groot.
 
stella is tot 22 oktober naar huis en daarna komt ze lekker weer op sexvakantie naar ons koude kikkerlandje....

volgens de andere site is ze dr telefoon kwijt dus ff niet bereikbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan