Recensie Sterre, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry_A

Vaste klant
132
29/05/22
86
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/2566150-sterre
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sterre

De foto's van Sterre's adje lieten niet zoveel zien, maar de tekst pakte me gelijk.
Via whatsapp kreeg ik ook een heel persoonlijk bericht terug dat goed antwoord gaf op mijn vragen.
Toen ik een kwartiertje te laat was deed ze gelukkig niet moeilijk. Waarschijnlijk omdat ze niet de ene klant na de andere inplant.
Na binnenkomst een lieve zoen en snel even onder de douche. Sterre bleef er gezellig bij en zo konden we alvast lekker wat kletsen.
Op de mooie frisse slaapkamer gingen haar kleren uit en kon ik genieten van haar mooie lichaam. Ik had voor een half uur afgesproken maar ik heb gelijk een half uur bijgeboekt. Veel tijd gebruikt om te praten, te zoenen en wat aan elkaar te zitten. Heerlijk relaxed allemaal.
Wat ik ook prettig vond was dat ze vertelde hoe ze lekker klaar kon komen en omdat ik inmiddels een hele goede klik had hebben we fantastisch gevreeën waarbij we precies tegelijkertijd klaar kwamen.
Samenvattend: respect naar beide kanten, goed voorspel en een goed gesprek maakten dit een van mijn allerbeste dates van de afgelopen jaren.
Sterre, je was geweldig
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan