Recensie Stormi, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
368
06/07/21
4.206
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/stormi-1/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze nieuwe Braziliaanse meid fascineerde me wel. (ja, ik heb een zwak voor latina's 😏)
Hier nog geen ervaringen met haar te vinden, op Youppie wel 1 positieve review, dus mijn stoute schoenen aangetrokken om zelf te gaan "testen".
Afspraak via WhatsApp ging vlot. Ze ontvangt in de nabijheid van de Europese Instellingen, niet ver van metro Maalbeek in een groot en poepsjiek appartement.

Bij aankomst blijkt gelukkig dat de foto's inderdaad van haar zijn, want een beeldschone donkerharige dame in kimono en op stiletto's opent de deur. :love:
We begroeten elkaar (in een mengeling van Frans, Spaans en Portugees), ik overhandig haar geld (€100 voor 30 min) en ga in op haar voorstel om me eerst te douchen (zonder haar, jammer genoeg). Daarna staat ze me uitdagend op te wachten en ik mag de strik van haar kimono openen om daaronder haar prachtige lijfje, gehuld in een zwarte latex-achtige body met uitsparingen voor haar mooie borsten en lekkere poesje te onthullen 🤪 (zoals op enkele van haar foto's). Wát een verschijning!!! 🤩😍
Ik mag wat spelen met haar borsten, maar zoenen is er niet bij (tijdens heel de sessie nauwelijks een kusje van ver op de wang), wat ik wel wat jammer vind, maar het staat ook niet aangevinkt op haar profiel, dus kan ik haar weinig verwijten.
Ze begint wat uitdagend te dansen en met haar lekkere "culo" richting mijn kruis te twerken. Dat heeft het nodige effect op mij 😉 en iets daarna verwijst ze mij naar het bed.
Als ik daar lig komt ze vóór en boven mij nog wat uitdagend bewegen en ik zie mijn kans om haar poesje te beginnen likken, wat ze niet afslaat. 😝 Dan volgt een 69, direct mét rubbertje. Pijpen doet ze lekker, maar niet buitengewoon.
Héél lang laat ze dit voorspel niet duren want na een tijdje gaat ze in "reverse cowgirl" op mij zitten en begint opnieuw te twerken. Lekker is dat! 😁
Er volgen nog enkele andere standjes maar in doggy moet ik mij uiteindelijk gewonnen geven.
Na me opnieuw te hebben opgefrist krijg ik nog een drankje aangeboden en praten we nog wat na, o.a over het carnaval dat ze nu voor de eerste keer moest missen (en dat voor een meid van Rio de Janeiro!)

Conclusie: het is een héél knappe, nog vrij jonge Braziliaanse meid met natuurlijke rondingen (dus geen "harde" siliconen borsten) en heel vriendelijk ook. Daarvoor alleen al is ze zeker een bezoekje waard.
Ze doet ook haar best om je te verleiden, maar ik miste toch nét dat GFE gevoel, voornamelijk door gebrek aan kussen, wat voor mij toch een beetje een must is om een "girlfriend"-gevoel te krijgen, maar niet iedereen heeft daar behoefte aan hé.

(en in de review op Youppie stond bv wel fk en pzc, wat ze dus niet doet - maar ook niet in de mogelijkheden van haar profiel heeft aangeduid, dus ja... )

Ik hou het op 4 sterren. (en mogelijk ga ik nog eens terug voor een uurtje -à €170- om te zien of "de storm" toch nog wat extra aan te wakkeren valt tot 4,5 of zelfs 5 sterren 😁)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/stormi-1/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week uiteindelijk een tweede bezoek gebracht aan Stormi. Deze keer voor een vol uur gekozen.

Ze is nog steeds een lust voor het oog, maar heeft ondertussen zo te zien/voelen wel haar borsten iets laten vergroten. Niet ál te veel, maar ze voelen zo toch wat harder aan dan voordien. Voor mij had dat absoluut niet gemoeten (liever natuurlijk), maar het is goed gedaan en stoort niet echt. Deze keer had ze onder haar kimono een sexy blauw lingerie setje aan 😍

Het onthaal was (ook nu weer) zeer hartelijk, maar zonder zoenen van haar kant. Al kwam er tegen het einde van de sessie toch ook wat respons van haar op pogingen tot zoenen van mijn kant. 😁 Dus mogelijk na wat meer afspraken en mekaar wat beter leren kennen gaat dit wel spontaan en voluit.

Ook nu heeft ze weer regelmatig wat tegen me aan "getwerkt" en staan samba dansen en meezingen. Het voorspel was al iets uitgebreider dan vorige keer en het condoom liet ze ook wat langer achterwege (maar deed ze er wel weer op voor de BJ): eerst speelde ze iets langer m.b.v wat olie en haar handen, af en toe ook de tong en wat speeksel. Best wel lekker! En ondertussen mocht ik haar poesje en sterretje uitvoerig likken, dus ik was in de hemel 😁

Dan "intiem": ze heeft het graag heftig. Hoe sneller en harder, hoe liever, vooral ook in Doggy! En aangezien ik deze keer niet snel kwam (had wat moeite om een orgasme te krijgen, maar was hier eerder een voordeel 😂) heb ik haar zo in meerdere posities stevig kunnen pakken (tot ik even op adem moest komen 😉). Ook in cowgirl berijdt ze je als een bezetene. Meerdere keren was ze ook heftig aan het "shaken" en haar gezicht in de kussens aan het duwen om haar stem te dempen, dus ze leek er wel van te genieten.

Uiteindelijk heeft ze me manueel tot een hoogtepunt gebracht en ben ik na nog een douche tevreden weer vertrokken.

Vertelde na afloop dat ze binnenkort een tijdje naar Luxemburg gaat en daarna wellicht in een ander appartement zal ontvangen, want ze is niet al te tevreden van haar huisgenote(n).


Ja, al bij al een goeie ervaring waarop ik eigenlijk 4,5 wil geven, maar dat lukt me niet.
Als ze nog wat meer zoent en ook nog pzc doet, dan wordt dat zeker 5 sterren voor mij!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan