Recensie Sue, Hoeven (voorheen Rotterdam) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eric74

Wandelaar
82
26/06/22
44
2
Bij deze dame langere tijd geleden op bezoek geweest in Dordrecht. Haar al vaker aan de telefoon gehad en komt dan altijd vrij afwezig over en daarom erg nieuwsgierig hoe een afspraak met haar zou zijn.
Nou, dat heb ik geweten. Ik had een sporttas bij me, want ik kwam na een training. Vroeg ze wat er in zat en of ik me ging verkleden. Gezegd dat ik voor een pijpdate kwam en zij was erg verbaast dat ik me kennelijk uitkleedde en niet omkleed de, want dat deden alle mannen volgens haar.
Dame is vrij vol, maar kwaliteiten waren verder goed.
Kortom, ik klaar en verliet de kamer. Komt op dat moment uit een tegenoverliggende kamer een oudere man in een knalrode tutu hieruit lopen. Blijkt de volgende klant te zijn.
Tsja, discretie is een lastig ding zullen we maar zeggen. Maar begreep ook gelijk waarom ze dacht dat ik me wilde omkleden. In ieder niet mijn ding, hahaha.
 
Ben een paar keer bij deze dame geweest. Meestal rommelige bezoekjes, telkens op een andere lokatie. De ene keer lag er een andere man te op bed toen ik kwam en werd gevraagd of ik bezwaar had tegen een trio. Een volgende keer ging ze weg en stuurde ze een trans naar boven die het afmaakte. Een keer zou ze poppers halen, maar had ze geen geld meer om te kopen (!), dus haalde ik snel zelf wat. En een keer lagen we kinky te doen en bleek haar vriend (?) thuis te komen. Best bijzonder allemaal zeg maar!
 
Heel lang geleden bezocht in een hotel in de buurt van Hilversum.
Niks bijzonders aan haar en toonde weinig initiatief voor een goede vrijpartij.
Liever lui dan moe zou ik zeggen.
 
Ik ken haar nog van het begin van mijn wandelcarriere. Noemde zich toen Kinky Sue en ontving in een huisje in Rotterdam. Vaak langsgeweest. Had toen ook een trans vriendinnetje die vaak aanwezig was (Violet).

Keek er raar van op de eerste keer dat ik kwam en alleen haar wilde neuken. Meestal kwamen klanten om door haar gedomineerd te worden of voor andere fetish dingen.

Ze was toen wel een beetje gek/vreemd maar op een leuke manier, en de bovenstaande verhalen verbazen me ook niet. Ik was er ook weleens toen andere mensen er waren, vaak ook andere dvp's. Was toen niet de slankste maar zag er toch erg goed uit voor haar leeftijd, met flinke jongens aan de voorkant. Ik had in ieder geval wilde neukpartijen met d'r en heb het erg gezellig gehad met drinken en paffen met d'r.
 
Dame ontvangt nu in Hoeven. Heb de advertentie al aantal keer bekeken, maar nooit de stap genomen om af te spreken. Toch blijft ze mij interesseren. Misschien toch maar een keer de stap nemen na het lezen hier. Ze is betaalbaar. Vraagt tenminste geen 80 euro om je binnen 10 minuten weer buiten te werken.
 
Afgelopen dagen ontving zij in Alkmaar/Akersloot.
Uiteindelijk vandaag telefonisch nog keertje contact gehad.
Aan telefoon klinkt het alsof zij gedronken of wat anders genuttigd heeft, maar wel aardig op zich.
Afgesproken om heen te gaan. Zij ontving in een hotel, maar zou via de achterdeur naar binnen kunnen.
Daar aangekomen deed zij open, maar in geen opzichte lijkt zij op de foto's.
Ik had mijn twijfels. Achter haar aan, maar werden soort van betrapt. Ben gelijk doorgelopen weer naar buiten.
Werd zij boos dat ik wegging en wilde ze 50 euro hebben omdat ik haar gezien heb.
Van mijn kant was er twijfel en onduidelijkheid.
Maar ik ben blij dat ik weggegaan ben zonder iets te betalen.

Waarschijnlijk was zij ook aan het haasten en zij ging met koffer weg.
Zie dat ze nu ook in Rotterdam staat deze avond.
 
Snap ook niet waarom je in een opzichtig hotel gaat ontvangen en allerlei trucjes moet uithalen om een klant binnen te loodsen. Er zijn tal van B&B s waar je binnen kan lopen waar niet eens de eigenaar aanwezig is.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/569585-sue
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb haar lang geleden eens bezocht in een hotel in etten-leur. Afspraak maken ging vlot. Bij binnenkomst stond de tv op een telsell kanaal op een kneiterhard volume en liep er een kat rond. Dame is klein en dik en had wel wat gebruikt. Prostaat massage was niet je van het, en daar kwam ik helaas voor. Erg ongeïnteresseerd heb haar uiteindelijk maar doggy genomen maar er was niet veel aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan