Recensie Summer, Prive42 Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarcS

Newbie
17
29/10/21
8
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://prive42.nl/summer/
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Summer in de Lente

Op de website van Prive42 viel mijn oog op de aanwezigheid van Summer. De beschrijving van haar deed mij besluiten om een belletje te doen en een reservering te maken. Bij aankomst samen met Summer naar de kamer en daar werd eerst wat aarzelend contact gemaakt. Na de gebruikelijke wasbeurt van beiden op het bed beland. Het contact tussen Summer en mij werd gaandeweg steeds beter. Tijdens het liefdesspel ontstond er toch een zodanige klik dat er wat extra (met bijbetaling) mogelijk was. Nou dat hebben we beiden geweten. Het werd een heerlijk samenzijn, waarbij ik in ieder geval zeker heb genoten. Na het vooraf afgesproken uurtje was de pret echter voorbij en moest er weer afscheid van elkaar genomen worden. Eerst nog even allebei opfrissen en dan tevreden de kamer verlaten. Het leek er op dat ook Summer van dit samenzijn genoten had, want aan het eind vroeg ze: "Wanner kom je weer?". Jammer genoeg kom ik niet te vaak in Amsterdam, dus dat zal voor beiden nog even en dingetje worden. Maar zodra ik weer in Amsterdam ben en Summer is ook aanwezig, zit er zeker een herhaling in.

Al met al was het op deze lentedag voor mij in ieder geval een Zomer(Summer)dag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan