Recensie Sunny, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
3.150
02/07/21
6.512
20
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8753987-sunny
Totale kosten (in euro)
250
"Anna Kendrick vibes" schreef iemand ergens op dit forum over Sunny. Helemaal mee eens. Niet alleen het uiterlijk, maar Sunny had bij mij ook de quirky awkwardness waar Kendrick bekend om staat. Deze awkwardness zat mij initieel wel in de weg en hierdoor miste ik bij aanvang zelf wel de juiste vibe. Dit is natuurlijk iets persoonlijks en dat zal zeker niet iedereen hebben. Zonder in details te treden, ze zorgde voor wat momentjes van verbazing en ik kreeg niet het gevoel dat deze date direct de juiste versnelling en richting in ging.

Natuurlijk nog niet direct wat aan de hand: we komen voor de seks en die moest nog beginnen. Vanaf het begin werden er wel al zoenen uitgewisseld en dit ging voorzichtig naar tongzoenen. Echter bleef dit vooral voorzichtig. Helaas bleef niet alleen dit voorzichtig, ook bij het pijpen miste er overtuiging. Ook werd naar mijn mening al te snel naar een condoom gegrepen. Maar uiteindelijk bleek dit niet zo'n slechte greep: haar talent ligt namelijk bij het neuken. Caralho! Neuken dat kan ze wel! Ze is een petit dametje, maar geen teer popje. Ze doet goed mee en weet ook wat ze zelf lekker vind. Op verschillende momenten wist ze dan net het juiste te zeggen of een kleine handeling te doen om het nog iets geiler te maken. Zo raakten we samen alsnog in een goede flow. Die flow werd bijna verstoord door het alarm van haar telefoon. De tijd zat erop, maar we bouwden het rustig af. Alle awkwardness van het begin was aan het eind volledig verdwenen.

Haar orale skills deden het voor mij dus niet en daardoor kan ik niet tot vijf sterren komen. Een GFE was het voor mij dus ook niet, maar dat was voor mij geen bezwaar: ze had voor mij juist haar kwaliteiten meer naar de andere zijde van het spectrum.

Laatst bewerkt:
nu ben ik wel benieuwd naar dat quirky begin.
Afspraakje maken, misschien verrast ze jou ook met wat je kan ervaren als eigenaardigheden. Zoals ik al aan gaf in de review: het is mogelijk slechts iets persoonlijks voor mij en zal niet iedereen het zo ervaren.

Ik houd wel van de betere befpartij, is ze daarvan?
Zoals je kan zien heb ik dat overgeslagen (ik maak daar sowieso geen gewoonte van bij dvp bezoek). Misschien dat iemand anders dat wel heeft gedaan en er iets over kan vertellen.

Beffen staat niet in haar opties. Ik denk dat het afhangt van de persoon of ze dat toelaat. Ik heb heb het niet gedaan bij de eerste date. Wel gevraagd na afloop of het een optie was voor de volgende date en dat vond ze ok.

Nog een kleine toevoeging: bij roker heb ik "nee" ingevuld, maar ze doet wel aan vapen. Ik had nee ingevuld omdat daar dus verder niets van te merken was.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
250
Die vape heb ik ook gezien maar absoluut niets van gemerkt, geen issue dus.
Echt prachtige, fantastische meid die Sunny. De overtreffende trap van "petit", maar dat is ze zeker niet in haar doen en laten. Ze is niet alleen superknap en in de best shape you can imagine maar ook bijzonder intelligent en met inhoud. Die genoemde "Anna Kendrick vibes" ondervond ik eigenlijk niet. Wel een in eerste instantie wat verlegen en voorzichtig overkomende dame. Ze wil de kans op problemen met de locatie zo klein mogelijk houden en dat snap ik. Na een wat rustig en "kat uit de boom kijkend" begin kwam ze toch vrij snel helemaal los met de nodige passie en veel initiatief van haar kant. Ze wil zelf ook echt genieten. Voor mij was het eigenlijk perfect zowel het orale als het intieme gedeelte. En dat in combinatie met het feit dat ze echt een emotionele band weet te scheppen maakte het een top GFE.

Ik kreeg dus niet die gfe waar anderen zo enthousiast over waren, maar ik vond dat geen bezwaar. Tongzoenen vond ik dus gemiddeld.
Mogelijk ben ik juist de uitzondering natuurlijk.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
250
Och, och, och, wat een lieverdje is dit toch, en een heerlijk neukerdje bovendien!!

Sunny geappt, haar foto's en de gesprekken hier maakten nieuwsgierig. Ze reageerde niet meteen, maar vrij snel. Voor vandaag afgesproken.

Toen ik binnenkwam stond ze achter de deur, maar ze is zo klein dat ik haar eerst haast niet zag. 😅
Ze verwelkomde me allerliefst en warm. Ik weet niet wie mevrouw Kendrick is, dus heb ook geen last van mogelijke gelijkenis met bijbehorende allergievlekken.

Ze ontvangt op een prima plek en na de plichtplegingen mocht ik haar heerlijk lijfje ontdekken, haar voetjes van haar hakken ontdoen, haar tattoos en nog veel meer bewonderen.

Uiterst teder vond ik haar zoenen, strelen en bijna aanhankelijk in haar bewegingen.
Mijn meegenomen 'verrassing' werd goed ontvangen, het maakte haar vrolijk en opgewonden tegelijk. Ze voelde zich 'een soort Cleopatra'.

Ze pijpte me lekker, ontdekte mijn pik en ze ging nog best verbazend diep, wel steeds een handje erbij, een tweede had er ook nog makkelijk bij gekund .. Het duurde niet extreem lang, maar lekker genoeg.
Toen nodigde ik haar uit om op mijn gezicht te komen zitten. Ze leek een beetje terughoudend in het begin, maar dat veranderde snel. Heb haar heel mooi en rustig gelikt. Prachtig om de concentratie in haar lichaam en op haar gezicht te zien toenemen!

Daarna stond ze boven me en deed me zo een condoom om en daarna ging ze op me zitten. Ze liet zich langzaam zakken en we hebben, haar 'on top', heerlijk geneukt.
Ze kwam tot het randje. Op een gegeven moment wilde ze veranderen naar flat doggy. Geweldige positie, ook door het lengteverschil konden we tegelijk heerlijk tz en onze vingers verstrengelden in de groeiende opwinding.

Ongelooflijk hoe dat kleine lijfje standhield onder de stoten! Toen ik even moest verschikken, smeekte ze me door te gaan. Ik kwam uiteindelijk klaar met een grom maar bleef steeds langzamer nog een tijdje doorgaan tot onze ademhaling langzaam weer enigszins rustig werd.

Daarna nog -naar mijn gevoel- een eeuwigheid gezoend, gekletst, gestreeld en gelachen.

Ze vindt het hier leuk, 'ons soort mannen' zijn echt haar type; als het niet om haar katten was, zou ze langer blijven 😻😻

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan