WHEM Suzy Asian, Turnhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou me verwonderen mochten die fotos echt zijn
Fotos waren idd niet echt maar de dame in kwestie was absoluut niet lelijk en wist me goed op te warmen. Eerst samen gedoucht waar ze al heerlijk met mn grote broer speelde. Ik heb haar ook goed ingezeept en vooral haar klein glad geschoren poesje natuurlijk. Nadat ze me van top tot teen had afgedroogd ben ik op bed gaan liggen en al snel volgde zij. Ze kwam beentjes gespreid over me zitten zodat ik haar poesje eens flink kon likken. Zij bemoeide zich met mn grote broer waar de warme olie rijkelijk aan te pas kwam. Ze werd er zelf ook flink geil van en begon mn tong te bereiden zodat ik ook haar billen aan me voorbij zag komen. Afijn duurde niet lang of ik moest even pauzeren en zette haar op haar knietjes. Ze ging bijna plat op haar buikje met haar billen omhoog zodat ik het mooiste uitzicht van Vlaanderen had. Ik mocht lekker doorstoten en toen ik bijna kwam draaide ze zich om en hielp me al mn zaad over haar B cupje spuiten. Heerllijk samen gedoucht en daarna hielp ze me nog met aankleden. Wat een geile ervaring boys.Ik ga dit weekend nog terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan