Recensie Suzy, Ornjira, Rijswijkseweg Den Haag 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip

Wandelaar
84
12/07/22
212
25
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Helaas was Moeky van MTT verhinderd. Daarom verder gelopen naar Ornjira. Daar deed een alleraardigst uitziende dame de deur open en gaf aan de enige beschikbare te zijn. Ze stelde zich netjes voor als Suzy. We gingen naar een zaal van een kamer met twee king size bedden, een douchecabine en een losse airco. Bij het vooruit betalen begon Suzy direct over "jij lekker nooken" voor €150. Ik kwam voor een massage en wilde eerst wel eens zien wat voor vlees er in de kuip zat. Dus €70 afgegeven die ze met de nodige traagheid beneden ging brengen. Bij terugkomst ging ze zeer traag de hoeken van het hoeslaken vastmaken. Ik moest direct op mijn buik gaan liggen. Ik gaf aan eerst contact te willen maken dmv een hug, maar dat was " jij betalen".
Zo ging de hele massage. Als mijn hand haar been raakte was het gelijk " jij betalen". Ze zat voortdurend zo dicht bij mijn voeten dat er duidelijk niets mogelijk was. Gedurende de hele massage heeft ze geen enkel woord met mij gewisseld. Kennelijk gepikeerd dat ik niet voor het hele pakket ging en geen €150 wilde betalen.
De massage zelf was meer dan goed en aan de finish was prettig. Op deze manier doet ze niet aan klantenbinding. Ik weet wel waar ik niet meer heen ga. Masseren kan ze echt heel goed maar een beetje gezelligheid was wel prettig geweest.

Bij het weggaan kon er ook niet meer dan een doei vanaf
 
Mijn hoge rating was vanwege de goede kwaliteit van de massage. Dat kan ze echt goed. Vanwege de focus op geld en het ontbreken van iedere vorm van communicatie had ik er in het geheel geen zin meer in. Toch wist ze er een geweldige eindsprint uit te persen met haar technische vaardigheden.

Maar als alles alleen maar draait om de klant zoveel mogelijk geld afhandig te maken dan is voor mij het plezier er al snel al. Zeker omdat haar gedrag zo afstandelijk werd toen ik alleen maar voor de massage koos. Ik snap ook wel dat ze in datzelfde uurtje (van 45 minuten, inclusief 2x douchen) €80 meer had kunnen verdienen.

Bij MTT worden ook extra handelingen aangeboden. Als ik die niet kies is er niets aan de hand en blijft het super leuk en gezellig. Maar over de massage kwaliteiten van Suzy valt niets af te dingen.

O ja, er kwam nul body to body aan te pas.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat kan het soms verkeren hè.
Ik was vanmorgen op pad voor een massage van een prive dame en dat ging op het allerlaatst niet door.
Ik was in DH en geil dus op de bonnefooi naar Ornjira.
Daar werd Suzy mij voorgesteld in een rijtje van twee en die gekozen zonder dit gelezen te hebben.
Omdat ik geil was het hele pretpakket van €150 gekozen.
De massage was prima en gestructureerd, daarover waren hier boven ook geen klachten. Maar ik had ook geen klachten over het erotische stuk. Na het omdraaien lekker btb inclusief pussy sliding.
Nadat het rubber was aangebracht nam ze hem in de mond en op mijn aanwijzingen kwam ze met haar kontje over mijn hoofd heen zitten in 69 positie.
Na een tijdje begon ze te schokken en stapte ze af, "bijna klaarkomen" zei ze en ik dacht "had het lekker laten gebeuren meid".
Daarna nog een paar standjes tot ik de zwemmertjes niet meer binnen kon houden.

Als enige minpuntje kan ik benoemen dat het uurtje inclusief twee keer douchen was. Netto speeltijd ca 45 minuten.

Ik zou nog wel eens terug gaan naar dit snoepje.
 
Pas geleden ook bij Suzy geweest. Kan bevestigen dat zij inderdaad een mooie verschijning is. Masseren kan ze heel goed, hetgeen er nog wel eens aan ontbreekt in erotische salons. B2B was te kort maar wel erg lekker hoe ze je lekker opgeilt met haar handen als je nog op je buik ligt. Daarna omdraaien en ze gaf me een heerlijke penismassage die ze langzaam opbouwd naar een heerlijk hoogtepunt. Dit doet ze erg goed. Alleen jammer dat ze niet nog even lekker over je heen glijdt en dat ik dat mooie lijf niet even lekker kon aanraken. Ze blijft alleen tussen je benen zitten.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Laatst ook ff bij Suzy geweest.
Twee dames in voorstel ronde.
Een kleine dikke zonder glimlach (valt direct af, altijd vrolijk kijken is de must)... Wel God nondeju... Leeeer dat nou eens dames 🧐😏

Oke, Suzy dus:
Plus minus 50 jaar. Op de site staat 35.. no way. Ze oogt wel jong, dat dan wel.

Slank met een tattoo op de arm.
Mooie kleine zachte borsten.
Ze praat zwak Nederlands en Engels.

Haar massage was standaard maar prima.

Bij aanvang vroeg ze ook aan mij "jij me nooken?" 🙄 "Nee eerst alleen massage plus van een uur", zei ik.

Dat werd een kort uurtje,... wat is dat toch dat Aziaten niet kunnen klokkijken?? 🕗

Het teasen plus trekken geef ik haar een dikke voldoende.
Vooraf twee keer met haar tietjes over mn rug was dan weer wat magertjes helaas.

Haar aanraken liet ze slechts een heel klein beetje toe, en hoorde niet bij het pakket. En dat is jammer, want daardoor kan ze een tweede massage vergeten. 🙂 Het mag bekend zijn dat als ik tevreden ben de eerste keer, ze me in de maanden daarna minstens een jaar lang 1 maal per week terug ziet. Ik ben behoorlijk trouw aan mn vaste dames en die betaal ik ook heel goed dan... Jammer voor Suzy, had ze maar geen afstand gehouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan