Recensie Suzy, Salon 261, Alphen aan den Rijn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

southamerika01

Wandelaar
Forumpionier
36
01/07/21
48
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Squirting
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/7058021-suzy
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is een oudere resensie maar ben blij dat ze weer terug is!!!

Ben nu al een ,meerdere keren bij Suzy geweest en het is me altijd bevallen.

Het is een lekker en erg lief milfje met een geil gezicht(vooral bij het deepthroat pijpen), met een lekker lichaam, heerlijke zachte borsten, natte nette poes en een heerlijke kont!! Meteen bij binnenkomst stelt ze je op je gemak en heeft een praatje klaar om je gerust te stellen en ff een gezellige babbel te doen, daarnaast een goed gevoel voor humor wat ik ook belangrijk vind!

Ze geeft een heerlijke massage en laat je lekker ontspannen, ze heeft een heerlijke natte poes die lekker is om te likken een uurtje met haar is altijd heerlijk ontspannen. Zoals ik al zei het ik ben al vaker bij haar langs geweest in alphen en het herhalings gevaar ligt dan ook erg hoog. Maar ze verzint altijd wat nieuws waardoor ze je het gevoel geeft dat het telkens wat nieuws is, ze voelt altijd goed aan wat je wilt en hoe de gezellige tijd met haar loopt! Ze is zeker een aanrader en ik kom altijd weer bij haar terug omdat je je gewoon op je gemak voelt of je nou een ervaren wandelaar bent of net begint ze geeft een perfecte service zonder te fake maar gewoon eerlijk je merkt dat ze het zelf ook fijn vind en er de moeite voor doet om jouw een heerlijke tijd te geven!

Na de gezellige tijd altijd ff douchen en heerlijk afgezeept worden en nog een gezellige babbel.

zoals ik al zei als je opzoek bent naar een gezellige geile tijd zoek dit heerlijke milfje op een echte aanrader!!
 
Daar is een recensie topic niet voor... maar aan de sekswerkers zelf ligt het niet. Zolang je geen boe of bah zegt en precies doet wat de eigenaar(s) wilt, dan gaat het prima.
Ok ok, het was alleen oprechte interesse. Mijn welgemeende excuus dat ik deze opmerking op een verkeerde locatie dropte. In dat geval zal ik mijn bezoekjes aan de Salon gewoon lekker voortzetten 😀. Ik ben eerlijk gezegd als er geen misstanden zijn verder totaal niet geïnteresseerd in interne aangelegenheden.
 
Ok ok, het was alleen oprechte interesse. Mijn welgemeende excuus dat ik deze opmerking op een verkeerde locatie dropte. In dat geval zal ik mijn bezoekjes aan de Salon gewoon lekker voortzetten 😀. Ik ben eerlijk gezegd als er geen misstanden zijn verder totaal niet geïnteresseerd in interne aangelegenheden.
Denk dat Suzy wel op dit forum zit. Zag een waardering van haar hierboven.
 
Is dat zo Joke? Wat zou er daar mis zijn dan?
Ben er enkele keren geweest maar heb geen misstanden opgemerkt.

Nu..ik weet het inmiddels. Suzy zit tegenwoordig ook op het forum en ben zelfs collega's met haar geweest 🙂 Maar goed.. namen onthoud ik nooit, gezichten wel 🤷‍♀️

Het is idd weer iets tussen de eigenaar en een sekwerker geweest. En het slaat werkelijk weer helemaal nergens op.
 
Ik kan haar van harte aanbevelen!
Den Haag is voor mij weer wat verder weg dan Alphen maar je weet maar nooit....
Dank je GijsOne, kan het alleen maar beamen!!
Ben al een paar keer bij Suzy geweest, en alle keren zo'n geil feest dat we nog nooit aan intiem zijn toegekomen :p
Den Haag nu lekker dichtbij....dus gauw weer eens oefenen met Suzy . . .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan