Recensie Sylvia C, Berendrecht 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit staat op de website dus is wel vrij duidelijk denk ik.
"Er zijn duidelijke grenzen die niet overschreden worden, geen intiem contact met de masseuse. Met andere woorden, u ondergaat de massage passief en geniet zo volledig van elke aanraking. "
Maar je weet nooit natuurlijk :)
 
Dit staat op de website dus is wel vrij duidelijk denk ik.
"Er zijn duidelijke grenzen die niet overschreden worden, geen intiem contact met de masseuse. Met andere woorden, u ondergaat de massage passief en geniet zo volledig van elke aanraking. "
Maar je weet nooit natuurlijk :)
Wie doet een poging en laat iets weten ,soms is er meer mogelijk dan ze neerschrijven ,als er een klik is word er soms meer gedaan dan de advertentie schrijft
 
Dit staat op de website dus is wel vrij duidelijk denk ik.
"Er zijn duidelijke grenzen die niet overschreden worden, geen intiem contact met de masseuse. Met andere woorden, u ondergaat de massage passief en geniet zo volledig van elke aanraking. "
Maar je weet nooit natuurlijk :)

En de foto's suggereren dan weer andere dingen, waardoor ik vermoed dat het 'gewoon' erotische massage met HJ is. Voor 140/u zou ik zelfs massage met full service verwachten.

En degelijke, gewone massage kost normaal een 50 a 60 euro per uur.

Dus het is voor mij het ene of het andere. Want een gewone, goede massage is niets mis mee, maar dan is 140/u weer belachelijk. :)
 
Ben hier maandag geweest, omdat ik echt is iemand zocht die mijn orgasme kan uitstellen om dan tot een geweldig orgasme te komen en ik moet zeggen, zij is hier een expert in, verder gewoon genieten van tantra vond het echt zalig, is geen intiem mogelijk en heb echt respect voor haar heren ze is voor mij top in hetgeen ze doet.
 
Op hookers had ze heel goede recensies. Heren, dit is een tantra massage. je bent ontvanger zoals ze dat zo mooi zeggen. gewoon lay back and enjoy. niet te vergelijken met goedkope thai die meestal wat verveeld wrijven of te hard masseren. en je dan vakkundig zo snel mogelijk aftrekken. bij een tantra massage word je constant geteasd en hebben ze heerlijke lingam massage, met uitstel. 140 valt mee voor een tantra, heb adresjes waar ik meer uitgeef .
ik lees inderdaad dikwijls dat jullie meer willen, maar inderdaad, haar advertentie is duidelijk zou ik zo zeggen
 
Op hookers had ze heel goede recensies. Heren, dit is een tantra massage. je bent ontvanger zoals ze dat zo mooi zeggen. gewoon lay back and enjoy. niet te vergelijken met goedkope thai die meestal wat verveeld wrijven of te hard masseren. en je dan vakkundig zo snel mogelijk aftrekken. bij een tantra massage word je constant geteasd en hebben ze heerlijke lingam massage, met uitstel. 140 valt mee voor een tantra, heb adresjes waar ik meer uitgeef .
ik lees inderdaad dikwijls dat jullie meer willen, maar inderdaad, haar advertentie is duidelijk zou ik zo zeggen
Nee ik wil niet perse meer, maar de advertentie vond ik niet geheel duidelijk. In de tekst heel sec en de foto's dan toch minstens uitdagend..

De massage is dan toch van een deftig niveau en is er afsluiting met de hand? Is ze gekleed of naakt? Dat is me dus nog steeds niet helemaal duidelijk ?
 
Nee ik wil niet perse meer, maar de advertentie vond ik niet geheel duidelijk. In de tekst heel sec en de foto's dan toch minstens uitdagend..

De massage is dan toch van een deftig niveau en is er afsluiting met de hand? Is ze gekleed of naakt? Dat is me dus nog steeds niet helemaal duidelijk ?
Ze draagt een sarong of daaronder slip of bh aanwezig zijn ? Aanraken ?
 
Ik ben er geweest, de tantra is super goed, ze teased je vanaf moment één. Bij mij was ze naakt en heb haar volledig kunnen aanraken. Een vinger erin kon niet, dan trok ze weg. Ook prostat is mogelijk voor die prijs. De locatie en ontvangst ruimte (is een atelier geweest en helemaal gerenoveerd) is prachtig, zeer modern en heel proper. Voor herhaling vatbaar.
 
Dus ze zal in het begin haar sarong dragen met een slip en bh er onder die ze dan tijdens de sessie uit doet of wat ?

Dus als ik je goed begrijp is ze nadien naakt en kun je haar borsten billen en kutje strelen , werk ze daar alleen of is er nog een andere dame aanwezig ?
 
Heren, Sylvia is een klasse dame die tantra massages geeft. Tantra in de echte zin van het woord. Niet de verbloemde versie van een snelle aftrekbeurt door een goedkoop hoertje.
In de geest van de tantra kan er inderdaad wederzijdse aanraking zijn, maar is zeker niet de essentie.
Wie uit is op het aanraken of zelfs meer kan beter op zoek naar en goedkopere Thaise massage met happy ending. hier vind je wel meisjes die je ook mag aanraken en zelfs meer.
Als ik jullie commentaar lees willen jullie liever naar een prostitué maar is die drempel te hoog en zoeken jullie een masseuse die dezelfde diensten aanbiedt.
Ikzelf heb bij Sylvia al een aantal massages mogen onder gaan. Elke keer is de beleving intenser. Laats bezorgde ze me een full body orgasme.
Het was zeer intense, niet alleen voor mij ook voor haar. Tijdens ons traject groeien we steeds vaker naar elkaar toe. Zij kent nu mijn lichaam zo goed dat ze alle knopjes weet zitten en er elke keer beter en beter mee weet om te gaan.

Ik kan Sylvia zeker aanraden voor een fantastische tantra massage
 
Ik weet niet goed waar uw opmerking van komt van "Als ik jullie commentaar lees willen jullie liever naar een prostitué maar is die drempel te hoog en zoeken jullie een masseuse die dezelfde diensten aanbiedt."

Ik denk dat we hier heel goed het verschil kennen, en mijn originele vraag was dan ook of iemand duidelijkheid kon brengen in haar advertentie. En uiteindelijk blijkt er wel degelijk een vrij groot verschil tussen wat ze schrijft en wat er gebeurt.

Wat u schrijft is net iets waar ik nu en dan naar op zoek ben. Een goede massage maar toch op een andere manier en met net iets meer dan een steriele, 'medische' massage. Waarom u zegt dat we dan maar ineens een Thaise moeten opzoeken is mij niet zo duidelijk. Ik hoef echt niet altijd alles, integendeel.

Elke soort massage bevalt me, afhankelijk van waar ik zin in heb, en dat kan gaan van een 'gewone' goede massage tot een goede massage met meer tot een pure erotische waar de massage bijzaak is.

Alleen weet ik wel graag op voorhand wat ik kan verwachten en dat was me bij die advertentie van Sylvia niet duidelijk. Nu wel als ik de informatie van de reacties wat naast elkaar zet. En wat ik lees lijkt me zeker een bezoekje waard. ;)
 
Gewoon al de vraag stellen, mag er meer, dan kom je met de foute ingesteldheid naar een tantra masseuse.
Bij een tantra massage geef je je over en ontvang je. Als je haar wil aanraken ben je niet bezig met jezelf binnen te zoeken, maar blijf je oppervlakkig zoeken naar lust.
Als je lust zoekt ben je niet op je plaats bij een tantra masseuse.
En ja soms kan er meer, dat vraagt een vertrouwensband die je over verschillende sessies opbouwt.
Je gaat dan samen opzoek naar dat diepere en intensere gevoel van surfen op die golf van het orgasme.

Ik wens je veel plezier bij Sylvia, behandel haar met respect dan krijg je meer terug!
Benieuwd naar je verslag!
 
Gewoon al de vraag stellen, mag er meer, dan kom je met de foute ingesteldheid naar een tantra masseuse.
Bij een tantra massage geef je je over en ontvang je. Als je haar wil aanraken ben je niet bezig met jezelf binnen te zoeken, maar blijf je oppervlakkig zoeken naar lust.
Als je lust zoekt ben je niet op je plaats bij een tantra masseuse.
En ja soms kan er meer, dat vraagt een vertrouwensband die je over verschillende sessies opbouwt.
Je gaat dan samen opzoek naar dat diepere en intensere gevoel van surfen op die golf van het orgasme.

Ik wens je veel plezier bij Sylvia, behandel haar met respect dan krijg je meer terug!
Benieuwd naar je verslag!
Daar ben ik ook wel naar benieuwd ? staat trouwens op mijn agenda voor binnenkort ?
 
Ben hier maandag geweest, omdat ik echt is iemand zocht die mijn orgasme kan uitstellen om dan tot een geweldig orgasme te komen en ik moet zeggen, zij is hier een expert in, verder gewoon genieten van tantra vond het echt zalig, is geen intiem mogelijk en heb echt respect voor haar heren ze is voor mij top in hetgeen ze doet.
dat is ze zeker! Ze verdient alleen maar respect!
Ik denk dat ze het momenteel moeilijk heeft en daarom op RL adverteert, ik persoonlijk vind niet dat ze daar op haar plaats zit tussen de andere advertenties...
Het is geen goedkope masseuse (noch letterlijk, noch figuurlijk), maar een klasse dame met passie voor tantra.
Ze is een pro in haar vak!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.tantra-in-antwerpen.be/massages
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fijne dame op nette en discrete locatie. Ze doet wat ze beloofd en wat je kan vinden op de site.
Een aanrader, ze doet dit met veel overgave en aandacht voor je. Vlotte communicatie om de afspraak vast te leggen.
 
Deze dame werkt al lang als masseuse. En idd. Ze is zeker de moeite waard voor een bezoekje als je een ECHTE tantra massage wilt. Heb geweten dat ze altijd bij athenamassages had gewerkt. Ben wel eerlijk gezegd nooit bij haar geweest, ben altijd voor vollere dames geweest.
Maar altijd al goeie recensies gelezen op hookers.nl.
Vind het wel duur want de prijzen die ze vraagt daar kreeg je bij athena intiem bij. 140euro voor een uur....
Maar nogmaals ...zoals jullie hier al beschrijven ...het is voor een echte tantra... je bent ervoor of niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan