WHEM Syzi Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WWReiziger

Newbie
9
26/09/22
8
Afgelopen 2 wkn, was Syzi 2x een afspraak niet nagekomen. Toch opnieuw afspraak gemaakt voor 30min. Ontving gisteren in Tilburg in soort hotel. Buiten opgewacht met haar homo- vriend. Naar de kamer waar zeker gerookt was; kamerleek alsof ereen afvalbak was omgedraaid. Dit ruimde ze snel op. Zij waste zichzelf en deed hetzelfde bij mij. Vlotte babbel, begon direct met pijpen en alles betasten was geen probleem. Na korte tijd wilde zij intiem, ik nog niet; je kent dat wel...... Na nog wat pijpen dan uiteindelijk intiem beginnend met cowgirl waarbij ze lekker meereed. Toen ik vroeg om nog even te pijpen, zei ze dat ze dat niet deed omdat mijn lul al in haar kutje had gezeten...... Gewisseld naar missi om uiteindelijk langdurig in doggy te eindigen. Minder was dat ze het toiletpapier al klaar had in haar hand om tijdens het klaarkomen, bovenop haar billen, alles weg te poetsen. Al met al tevreden; herhalingsgevaar ..... misschien bij veel geilheid aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan