Taalgebruik van DVP's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lol. Schat of lieverd is toch niks mee? Dagelijks wordt het ook wel gebruikt en ik heb er helemaal geen problemen mee, vind het best sympathiek.

Zelf gebruik ik ook schat, lieverd, beauty, cutie etc.
Wat moet ik dan zeggen? Mevrouw oid?

Neppe complimenten en overdreven gevlei heb ik ook een hekel aan, maar tussen dat en vriendelijk normaal gedrag zit een heel scala.
 
Hoi is voor mij voldoende, zeker tijdens het eerste contact via app. Liever geen schat of lieverd, ik ken je niet eens
Ik vond het in mijn wat actievere wandelperiode wel prettig om in de app welkom te worden geheten met schat, of met hartjes, of 'yes come bby!' -- het wekte de indruk dat men er zin in had, ook al wist ik dat het aan mijn kant een verlangen was en aan de andere kant zin in omzet ;-)
 
Ik ben allergies voor 'papi' en daarmee vrijwel gelijk ook voor latina's. Daarnaast ben ik meer van het bellen voor een afspraak i.p.v. appen als ik de dame nog niet ken. Verder app ik wel met mijn 2 vaste/favoriete dames en daarbij spreek ik ze gewoon aan met : Hoi "echte voornaam" (dus niet hun werknaam) en daarmee is het contact ook veel normaler dan al dat neppe gedoe om klanten te lokken. Ze weten toch wel dat ik terug kom en daarmee komen van beide kanten zo af en toe wat woorden als schat en lieverd of 😘 of 💋, heel natuurlijk.
 
Voor de mannen die dus niet van schat en lieverd houden, hoe willen jullie dan aangesproken worden? Als iemand zich aan me voorsteld via WhatsApp zonder naam en er staat ook geen naam in zijn info. Vind ik alleen hoi terug zo saai.
Gewoon met mijn naam (ik stel me altijd voor met mijn naam).
Gewoon hoi zonder naam is ook prima.
Schatje/lieverd etc. van iemand die me nog nooit gezien heeft is totaal fake.
 
Ik ben allergies voor 'papi' en daarmee vrijwel gelijk ook voor latina's.
Ik was een paar weken geleden met een Spaanse, althans ze zei in Madrid te wonen, een zeer mooi donker meisje. En tijdens het neuken begon die mij "papi" te noemen. En ik merkte dat ik nog wat harder werd en wat wilder begon te stoten en toen was het eigenlijk zo klaar. Wat was dat geil! Dat was de eerste keer dat ik het zelf hoorde.
 
Ik bezoek zeer veel latinas en eigenlijk zeggen ze nooit papi tegen me. Eigenlijk alleen ooit een Braziliaanse die probeerde voor Spaanse door te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan