Taalgebruik van DVP's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja raar eigenlijk..
Heb daar verder helemaal niks mee..
Ik zou het eens verder gaan onderzoeken. Als het met de juiste dame op het juiste moment is, dan kan het een hemels genot zijn. Van belang is dat de dame echt dominant is en niet een flauw rolletje speelt. Heb met Demi (hofstraat Eindhoven), Carmen (Mecklenburgstraat Eindhoven) en Anni (Freudenhaus Dortmund) hele geile sessie beleefd. De dames genoten er zelf van, waren helemaal in hun element, dus niets gespeeld maar zichzelf zijn, voelden me perfect aan. Het was een perfecte match. Ik vond het heerlijk om bij hen hun sexslaafje te mogen zijn. ;) Mijn voorkeur is switchen tijdens de sexsessie van onderdanig naar dominant en weer omgekeerd, diverse malen. Een DVP die kinky taal gebruikt en dus niet "schatje, liefje" en dat soort dingen,windt me op. Maar dan moet het echt zijn en niet gespeeld.
 
Misschien wel.. Maar ondanks dat ik al een paar honderd vrouwen inmiddels voorzien heb van mannen proteïne, one way or another..
Heb ik niet zoveel ervaring met dat soort dingen.. Eigenlijk niks.. Wat voor jou de normaalste zaak van de wereld is?.. Ik nie weet hee..
Gangbang net zo.. Geen idee van.. Helaas
 
Misschien wel.. Maar ondanks dat ik al een paar honderd vrouwen inmiddels voorzien heb van mannen proteïne, one way or another..
Heb ik niet zoveel ervaring met dat soort dingen.. Eigenlijk niks.. Wat voor jou de normaalste zaak van de wereld is?.. Ik nie weet hee..
Gangbang net zo.. Geen idee van.. Helaas
Zoveel redenen te meer om het eens te gaan ontdekken. YOLO.
 
De meeste meisjes hebben een beperkte woordenschat waar het "vreemde" talen betreft, waardoor ze meestal op de zelfde woorden terugvallen.
Ik stoor miij er niet aan. Ik stel me eenvoudig met mijn voornaam voor en als ze daarmee antwoord is het leuk. Zoniet is het ook goed.
 
Ik heb wel eens meegemaakt dat een oost Europese dame aan mijn pik voelt en me dan "oh, papi" zegt. Ik vond dat een beetje vreemd maar het schijnt in de sex iets anders te betekenen. Mij lijkt niet dat het incest gerelateerd is oid. Oost Europese mannen noemen noemen hun minnaressen dan weer "mami"
 
Zo'n 2 maanden geleden had ik een date met met een heel leuke vrouw, er was nog een andere man bij. Ik was haar doggie in haar kontje aan het neuken, terwijl de andere man gepijpt werd. Ik zei, wow, dit is geil. Ik hoorde wat mondvol gemompel en vroeg wat wilde je zeggen? Ik hoorde haar zeggen," ja he, hoe die daar ingaat", Ze werd in haar gezicht gespoten en vervolgens heb ik het afgemaakt in haar slettenkontje.
 
Zo'n 2 maanden geleden had ik een date met met een heel leuke vrouw, er was nog een andere man bij. Ik was haar doggie in haar kontje aan het neuken, terwijl de andere man gepijpt werd. Ik zei, wow, dit is geil. Ik hoorde wat mondvol gemompel en vroeg wat wilde je zeggen? Ik hoorde haar zeggen," ja he, hoe die daar ingaat", Ze werd in haar gezicht gespoten en vervolgens heb ik het afgemaakt in haar slettenkontje.
Is net zoiets als bij mijn tandarts ,die verstaat mij ook altijd, terwijl ikzelf het maar half snap?
 
Ik gebruik gewoon mijn eigen voornaam.
En ja "schatje" dat is meestal geen goed teken ?. Mijn alltime fauvoriete dvp zei vaak wat heb je toch een lekkere lul en gezien de inzet van haar klonkt dat best lekker. Denk dat het taalgebruik en hoe het overkomt erg afhangt van de klik die je samen hebt.
 
Ik zeg zelf ook graag 'meisje'. De dvps die ik bezoek zijn meestal jong en vaak ook petite, en dan vind ik 'meisje' heel passend. (Geen zieke connotaties, alsjeblieft, zo bedoel ik het niet.) Ik vind het iets beschermends hebben, en iets zachts, en lieflijks. Ze vinden het altijd wel leuk.
 
Ik vind het wel leuk om 'schat' of 'schatje' genoemd te worden, zolang het niet overdreven wordt. Maar de vrouwen met wie ik afspreek zijn allemaal ouder dan ik (ik ben nog geen 30), dus het klinkt dan ook niet meteen onoprecht. Van een twintiger zou ik het denk ik ook niet graag horen, zeker niet als ik twee keer zo oud zou zijn. Aan de andere kant zeg ik dan ook wel eens 'meisje' tegen de dames, hoewel ze zeker geen meisjes meer zijn.

Van 'papi' zou ik ook spontaan m'n erectie verliezen, maar ik vind de Spaanse taal sowieso niet om aan te horen.
 
Van 'papi' zou ik ook spontaan m'n erectie verliezen, maar ik vind de Spaanse taal sowieso niet om aan te horen.
Papi betekend gewoon schatje in het Spaans hoor Medford , ik stond toen ik achter in de 20 was ook raar te kijken toen ik door vrouwen van mijn eigen leeftijd zo genoemd werd
Of het in Spanje ook gebruikelijk is zou ik niet weten maar in de Dominicaanse republiek en ook Colombia is het de normaalste zaak om een wildvreemde aan wie je wat wil vragen aan te spreken met mi amor ( mijn liefste)
 
"Mi amor" daarover zal niet zo gauw verwarring bestaan, ook termen als "guapa" hoor je in Spanje geregeld. In het Nederlands zijn we daar denk ik wat conservatiever over. Maarru, "papi" raak ik ook een beetje van in de war. Alsof zij me als stiefpapa ziet oid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan