- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Tamara is een Duitse vrouw van 39 met bruin half lang haar. Ze heeft een normaal postuur en een stevige ruime B cup. Ze heeft voor Corona ook al in Sixsens gewerkt. Ik heb vandaag een goede kamer met haar gemaakt. Ze heeft geen echte uiterlijke kenmerken zoals tattoos om haar te herkennen en ook geen vaste plaats, dus mannen die met haar naar de kamer willen zullen naar haar moeten vragen aan de bar of receptie.
De kamer was erg goed, zoals je mag verwachten van een dame met ervaring. Veel variatie bij het pijpen, ook het subtielere werk en lekker spelen met mijn ballen. Haar tongzoenen was zoals het heurt, diep en ook met veel gevoel en variatie. Mijn Barokkar schoof eenvoudig naar binnen (met wat gel) en bij het neuken deed ze goed mee. 1 keer werd mijn Barokkar zelfs naar buiten geknepen. Kortom, weer een oude/nieuwe topper erbij.
De kamer was erg goed, zoals je mag verwachten van een dame met ervaring. Veel variatie bij het pijpen, ook het subtielere werk en lekker spelen met mijn ballen. Haar tongzoenen was zoals het heurt, diep en ook met veel gevoel en variatie. Mijn Barokkar schoof eenvoudig naar binnen (met wat gel) en bij het neuken deed ze goed mee. 1 keer werd mijn Barokkar zelfs naar buiten geknepen. Kortom, weer een oude/nieuwe topper erbij.
Laatst bewerkt: