Tja, wel ooit geweest en massage was prima.
Maar ze heeft wel voorbehoud tegenwoordig........, van haar website!
Waarom masseer ik geen gevaccineerde?
In het vaccin zit een gevaarlijk synthetische spike eiwit dat schade geeft aan gezond weefsel.
Via adem en zweet kan dit spike eiwit op een niet gevaccineerde komen. Dus…gevaccineerde kunnen schade geven aan niet gevaccineerde. Met een tantra massage heb je heel dicht contact.
De schade die ik als masseuse kan oplopen door een gevaccineerde te masseren zijn:
bloedklonters, bloedziektes, hevige bloedingen, ontstekingsreacties, blauwplekken, onvruchtbaarheid, enz…
Op deze link vind je artsen, biologen, immunologen en wetenschappers die hun kennis delen over corona onderzoek.
https://journalismforcriticalthinkers.com/corona-blogs
Liegen heeft ook geen zin, want ik merk dit wel aan de conversatie. Er zijn genoeg masseuse die wel gevaccineerde masseren. Een bewuste persoon is heel herkenbaar. Bij elke twijfel zal ik de massage niet aannemen.
Ik wil gewoon nuchtere bewuste wakkere niet gevaccineerde mensen masseren. Dit zijn de mooiste massages. Als ik niet gevaccineerde masseer ben ik meer ontspannen en dit geeft positief effect op de massage. Ik denk dat dit voor beide een goed gevoel geeft.