broerzoekthoer
Stamgast
Mooie meid op de foto's, en ook vrij uniek: ze vermeldt haar postcode op haar kinky profiel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenis dat wat jou betreft positief of negatief?Belgisch nummer...
Ik heb inmiddels foto's ontvangen. Lijkt helaas niet op de dame. Tevens wordt er een straatnaam en nr meegestuurd zonder een tijd af te spreken….Nee, die heeft altijd hetzelfde nummer gehad, dit is een ander nummer.
Een hoog IQ en kunnen pijpen hebben helaas niks met elkaar te maken.Ik heb inmiddels foto's ontvangen. Lijkt helaas niet op de dame. Tevens wordt er een straatnaam en nr meegestuurd zonder een tijd af te spreken….
Ik heb ook de foto's ontvangen, maar nog steeds mooie dame! Straatnaam is gewoon bekende hotel in Zuid-Oost waar ze zo vaak ontvangen. Wacht toch liever wel even een review af!Ik heb inmiddels foto's ontvangen. Lijkt helaas niet op de dame. Tevens wordt er een straatnaam en nr meegestuurd zonder een tijd af te spreken….
Aangezien het hetzelfde belgische nummer van Adriana is bestaat er een kans dat Tata Steel niet thuis geeft bij aankomst… ik noem maar wat...Nummer wat eerst van Adriana, zie hier:
![]()
WHEM - Adriana, Amsterdam
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2650086-adriana#overviewwww.girlsreview.nl
Er bestaat ook een kans dat ze het nummer heeft overgenomen van haar vriendin of het nummer van een Booker is.... Of whatever.Aangezien het hetzelfde belgische nummer van Adriana is bestaat er een kans dat Tata Steel niet thuis geeft bij aankomst… ik noem maar wat...![]()
Nope, ik vond haar video tegenvallen en totaal afwijkend met de foto's.Niemand die haar geprikt heeft zo lijkt het