Recensie Tatiana, PUB Vth Avenue (Braziliaanse, brunette) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
696
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40 (kamer) = 100 (DVP)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren namidag kon ik aan een van mijn favoriete Café met kamers en DVPs stoppen. Hoe ik van de sfeer heb genoten werd verteld hier.

Zo, was Carla bijna geslagen mij een tweede keer te verleiden naar boven.

Maar ik had haar vriendin gezien, brunette, ± 1m75, met mooie kurven waar het belangrijk is, met een lichaamsbouw tussen slank en athletisch (een beetje zoals Carla), en zo werd ze mijn smaak van de dag.

Zij draagde een zwarte jurk met een dubbel decolleté: een van bovenaf, die de groef tussen haar twee ronde borsten laat zien, een goede DD, en van onderaf, onder haar borsten die de weelderigheid van de rondingen accentueren die we met onze handen kunnen wegen.

Bovendien was haar jurk een beetje opzij gegleden, zodat men haar mooie rechtertepel kon zien, die al rechtop stond, zo opgewonden was zij.

Het gaf mij een razend verlangen haar tepels te proeven en kussen.

In de achterzaal van de Pub, liep ze voor mij richting toiletten, en als zij passeert, klop ik op haar schouder. Ze draait zich om, merkt dat ik haar wilde, glimlacht naar me en biedt me te kameren.

Zo gezegd, zo gedaan!

En na 40 euro voor kamer # 3, zijn we in het paradijs. Ze heet Tatiana en is van Brazil. Ze spreekt vloeiend Portugees en Spaans, en een beetje Engels, genoeg voor mij om te communiceren over seks.

Eens op bed, en na enkele geile streingen, biedt ze me een massage, gevolgd door een body-body massage. Leuk! En in de spiegels kon ik volgen de sporr van haar borsten op de ganse lengte van mijn billen tot mijn schouders en terug. Ik vroeg als haar borsten natureel zijn. Zij antwoorde ja en vergroten met silicone.

Ik feliciteerde haar omdat haar plastische chirurgie echt goed was gedaan: ik voelde geen verschil tussen haar vlees en spieren en de siliconen, en onder haar borsten zijn haar littekens nauwelijks zichtbaar.
Dan geeft ze me een massage op mijn 21ste vinger. Knielend naast me, terwijl ze me verwent, glijdt een van mijn handen naar haar kutje en de andere naar haar kontje. Ze pauzeert, en sproeit gel op mijn beide handen, want ze houdt niet van het risico op vaginitis met speeksel. Geen zorgen voor mij, ik kan haar net zo goed plezieren door haar openingen te verkennen zoals zij het verkiest.

Daarna volgde een revisie van de Kama Sutra.

Terwijl ik haar op z'n hondjes nam met m'n duim in haar kontje, kon ik me niet langer inhouden en explodeerde ik, voordat ik overging tot een sodomie.

Geen probleem, volgende keer beter, want herhalinsgevaar is er wel hoog.

Dus voor mij, zijn de Brazilaansen, Carla en Tatiana, twee pareltjes van de Vth Avenue Pub op dit moment. Twee "parels", wat betekent dat ze van beide kanten geregen kunnen worden.

:p

:love:
 
Gisteren namidag kon ik aan een van mijn favoriete Café met kamers en DVPs stoppen. Hoe ik van de sfeer heb genoten werd verteld hier.

Zo, was Carla bijna geslagen mij een tweede keer te verleiden naar boven.

Maar ik had haar vriendin gezien, brunette, ± 1m75, met mooie kurven waar het belangrijk is, met een lichaamsbouw tussen slank en athletisch (een beetje zoals Carla), en zo werd ze mijn smaak van de dag.

Zij draagde een zwarte jurk met een dubbel decolleté: een van bovenaf, die de groef tussen haar twee ronde borsten laat zien, een goede DD, en van onderaf, onder haar borsten die de weelderigheid van de rondingen accentueren die we met onze handen kunnen wegen.

Bovendien was haar jurk een beetje opzij gegleden, zodat men haar mooie rechtertepel kon zien, die al rechtop stond, zo opgewonden was zij.

Het gaf mij een razend verlangen haar tepels te proeven en kussen.

In de achterzaal van de Pub, liep ze voor mij richting toiletten, en als zij passeert, klop ik op haar schouder. Ze draait zich om, merkt dat ik haar wilde, glimlacht naar me en biedt me te kameren.

Zo gezegd, zo gedaan!

En na 40 euro voor kamer # 3, zijn we in het paradijs. Ze heet Tatiana en is van Brazil. Ze spreekt vloeiend Portugees en Spaans, en een beetje Engels, genoeg voor mij om te communiceren over seks.

Eens op bed, en na enkele geile streingen, biedt ze me een massage, gevolgd door een body-body massage. Leuk! En in de spiegels kon ik volgen de sporr van haar borsten op de ganse lengte van mijn billen tot mijn schouders en terug. Ik vroeg als haar borsten natureel zijn. Zij antwoorde ja en vergroten met silicone.

Ik feliciteerde haar omdat haar plastische chirurgie echt goed was gedaan: ik voelde geen verschil tussen haar vlees en spieren en de siliconen, en onder haar borsten zijn haar littekens nauwelijks zichtbaar.
Dan geeft ze me een massage op mijn 21ste vinger. Knielend naast me, terwijl ze me verwent, glijdt een van mijn handen naar haar kutje en de andere naar haar kontje. Ze pauzeert, en sproeit gel op mijn beide handen, want ze houdt niet van het risico op vaginitis met speeksel. Geen zorgen voor mij, ik kan haar net zo goed plezieren door haar openingen te verkennen zoals zij het verkiest.

Daarna volgde een revisie van de Kama Sutra.

Terwijl ik haar op z'n hondjes nam met m'n duim in haar kontje, kon ik me niet langer inhouden en explodeerde ik, voordat ik overging tot een sodomie.

Geen probleem, volgende keer beter, want herhalinsgevaar is er wel hoog.

Dus voor mij, zijn de Brazilaansen, Carla en Tatiana, twee pareltjes van de Vth Avenue Pub op dit moment. Twee "parels", wat betekent dat ze van beide kanten geregen kunnen worden.

:p

:love:
Is daar in Brussel momenteel meer volk en dames dan in Rozenhof
 
Is daar in Brussel momenteel meer volk en dames dan in Rozenhof

@ Duracelleke, ... kijk naar mijn berichten van

* verleden week over mijn bezoek van maandag namidag, 25 april, hier,

* dit week, over mijn bezoek van gisteren, dinsdag namidag, 3 mei, daar,

In de namidag, komen 10 à 15 DVPs aan tussen 14u30 et 15u00, meestal tussen 25 - 35 j.o., Brazilaanse, Bulgaarse, Albanese, Marokaanse, af en toe ook van zwart Afrika en van Asia.

:cool:
 
Laatst bewerkt:
@ Duracelleke, ... kijk naar mijn berichten van

* verleden week over mijn bezoek van maandag namidag, 25 april, hier,

* dit week, over mijn bezoek van gisteren, dinsdag namidag, 3 mei, daar,

In de namidag, komen 10 à 15 DVPs aan tussen 14u30 et 15u00, meestal tussen 25 - 35 j.o., Brazilaanse, Bulgaarse, Albanese, Marokaanse, af en toe ook van zwar Afrika en van Asia.

:cool:
OK, maar ik bedoel het aantal klanten, heb de vraag gekregen van enkele dames of ze in Brussel meer kamers kunnen scoren dan in Rozenhof
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan