Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
deze namiddag niks vertraging op de E313, wel opletten dan want in de zone 50 staat een flitscamera. Om 16h in Rozenhof aangekomen, redelijk wat volk, wel 13 dames aanwezig, de concurrentie was dus groot.
Passeer er dagelijks en idd de eene dag is de andere niet soms stropt het en soms is er niks te merken hangt af van het uur je er passeert.
 
deze namiddag niks vertraging op de E313, wel opletten dan want in de zone 50 staat een flitscamera. Om 16h in Rozenhof aangekomen, redelijk wat volk, wel 13 dames aanwezig, de concurrentie was dus groot.
Redelijk wat volk , dat is goed. Maar is het juiste volk. Ik kom nu de laatste tijd hier regelmatig en heb de indruk dat de meeste mannen dit aanzien als een cafe en proberen dan toch een tijd bij een dame te zitten maar naar boven gaan : neen hoor . Maar de meeste dames zullen nog wel genoeg kamers maken omdat ze hun vaste klanten hebben .
 
Ik ben van plan een van deze dagen eens langs te gaan bij RIO en Rozenhofke. Ben toch wel nieuwsgierig hoe het daar is na de vele berichten hier gelezen te hebben. Ik zit toch met een misschien domme basis vraag. Hoe gaat het tewerk? Je stapt binnen in het café, je drinkt een pintje en de dames komen naar je toe? gaat het er gemoedelijk aan toe en heb je tijd om wat te acclimatisering als je binnenstapt. Ik ben nogal een dieselmotor als het daarop aankomt. Alvast bedankt voor de info.
 
Ik ben van plan een van deze dagen eens langs te gaan bij RIO en Rozenhofke. Ben toch wel nieuwsgierig hoe het daar is na de vele berichten hier gelezen te hebben. Ik zit toch met een misschien domme basis vraag. Hoe gaat het tewerk? Je stapt binnen in het café, je drinkt een pintje en de dames komen naar je toe? gaat het er gemoedelijk aan toe en heb je tijd om wat te acclimatisering als je binnenstapt. Ik ben nogal een dieselmotor als het daarop aankomt. Alvast bedankt voor de info.
Je gaat binnen als in een gewoon cafe en bestel een drankje. De dames zien direct dat je nieuw bent en de jagers komen wel snel kennis maken. Neem je tijd en kijk een beetje de kat uit de boom. De meeste mooie dames moet je zelf benaderen, dit kan door een drankje aan te bieden en een gesprek aan te knopen. Alles is steeds vrijblijvend en zonder verplichtingen, succes
 
Je gaat binnen als in een gewoon cafe en bestel een drankje. De dames zien direct dat je nieuw bent en de jagers komen wel snel kennis maken. Neem je tijd en kijk een beetje de kat uit de boom. De meeste mooie dames moet je zelf benaderen, dit kan door een drankje aan te bieden en een gesprek aan te knopen. Alles is steeds vrijblijvend en zonder verplichtingen, succes
Dankjewel… kijk er toch wel naar uit. Lijkt me spannend…
 
een vraagje.... komen er op zaterdagavond ook koppels voor te flirten en uit te dagen of zijn er alleen betaaldames
geen reakties..... dus zullen er geen koppels komen op vrijdag of zaterdagavond in het Rozenhof?
Op een andere site had nochtans iemand gezegd dat hij er regelmatig kwam op zaterdagavond met zijn vriendin.
Iemand nog adressen waar koppels komen om te flirten met singles (geen clubs)
 
geen reakties..... dus zullen er geen koppels komen op vrijdag of zaterdagavond in het Rozenhof?
Op een andere site had nochtans iemand gezegd dat hij er regelmatig kwam op zaterdagavond met zijn vriendin.
Iemand nog adressen waar koppels komen om te flirten met singles (geen clubs)

Er komen wel koppels, maar niet om te flirten, alleen maar om te drinken en babbelen met andere koppels.
 
Vandaag was ik er vroeg , om 13.30 waren er 5 mannen en 1 dame maar dat was Maria achter de toog 🙈 . Top dame 👍. Om 14.15 kwamen de eerste dames binnen . Toen ik naar huis ging om 16.45 iets meer mannen ( maar nog niet veel ) . Dames een 8 tal maar geen milf of gilfs of hoe noemen jullie dat . Ik heb weer een leuke tijd gehad 😜😃
 
Waar ga ik het best op donderdag rond 13.30 u in de Rio of Rozenhof?

Wel, rond 13u30, zijn er nog weinig klanten en DVPs. Dikwijls, stoppen klanten eerst bij de Rio, en als er te weinig DVPs zijn, dan gaan ze naar 't Rozenhof. Enkele klanten wachten 30 minuten in de Rio, dan 30 minuten in 't Rozenhof, dan opnieuw 30 minuten in de Rio, enz...
 
Vind ik op dat uur damens van 40.50 jarigen liefst met grote borsten?
Vaak op maandag, dinsdag en donderdag, wanneer ze voor geen kinderen of klein-kinderen moeten zorgen.

De blonde Milf Melissa, ± 45, met goede DD borsten komt een week op twee. Ze werd laatst vermeld door duracelleke zoals aanwezig in 't Rozenhof op 28 januari 2022.
 
Laatst bewerkt:
Vaak op maandag, dinsdag en donderdag, wanneer ze voor geen kinderen of klein-kinderen moeten zorgen.

De blonde Milf Melissa, ± 45, met goede DD borsten komt een week op twee. Ze werd laatst vermeld door duracelleke zoals aanwezig in 't Rozenhof op 28 januari 2022.
Vanavond 2 mei naar het Rozenhofke en hopen dat blonde Milf Melissa aanwezig is :cool:
 
Omwille van discretieredenen zul je me niet op het terras terugvinden, knipoog. Wel op dat van de RIO, vanaf de moment dat de afsluiting aan de straatzijde eindelijk wordt hersteld. Maar de baas van de RIO laat het stomweg na 😡!
 
@ Duracelleke, ...


Gezien dat niet iedereen, die hier komt, gaat ook lezen wat gebeurt in Brussel, vandaar mijn kopieren/plakken.

In antwoord aan uw post :

Wel, ...

In 't Rozenhof, betalen we 100 €/uur voor een GILF, tot 150 €/uur voor een jonge DVP, anaal en CIM meestal inbegrepen.

In Vth Avenue PUB, betalen we 50 €/30 minuten, dus 100 €/uur, plus 50 € supplement voor anaal en/of CIM.

Een aantal klanten zijn jonge mannen van Marokaanse of Pakistanese afkomst, van Molenbeek. Ze nemen bijna altijd de laagste mogelijke prijs, en 50 €/uur plus 30 € voor een kamer zonder douche is lager dan 100 €/30 minuten in de Rode Buurt van Aerschotstraat.

Dus, om 100 tot 150 Euros te verdienen, moeten de DVPs van Vth Avenue PUB 2 à 3 keren meer naar boven gaan dan bij 't Rozenhof.

Bovendien, weten de jonge Marokaanse en nog meer de Pakistanese mannen niet hoe een DVP te behandelen zoals een "Lady". Vaak hebben ze woede, en soms escaleert het naar geweld...

Daarom is het best voor de DVPs van Rio en 't Rozenhof in Grobbendonk en Herentals te blijven.

:unsure:
:cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan