Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hoop wel dat je beseft dat de dames in de Aerschotstraat en Schipperskwartier met pooiers werken en serieus uitgebuit worden. Ik betaal dus liever 1x €100 aan een dame die werkt om haar kinderen een toekomst te kunnen geven dan 2 of 3x €40 aan een dame die de dikke BMW/AUDI/BENZ van haar "vriendje" moet sponseren. Ieder moet dit voor zich uitmaken, maar ik wil er toch een goed gevoel aan overhouden als ik mijn geld uitgeef.
Ja Duracelleke misschien dat sommige dames in de Aerschotstraat en het Schipperskwartier met pooiers werken alhoewel ik denk een klein percentage.
En waarschijnlijk de dames in het Rozenhof zelfstandig doch je moet hier nogal voorzichtig mee zijn om deze uitspraken te doen want in het verleden (ik weet niet tegenwoordig omdat ik er toen Corona gestart is er buiten eenmaal ik er niet meer geweest ben ) toen die Albanese meisjes daar werkten was leunde het toch dicht tegen mensenhandel ( pooiersschap ) . Ik kan het weten gezien ik toentertijd ongeveer 6 jaar terug in de tijd een relatie van ongeveer 2 jaar met een Albanees meisje gehad heb. Ik heb haar dan ook met succes uit de seksbusiness gehaald.
Daarbij wat is eigenlijk het verschil tussen een raamdame die een auto helpt af betalen aan haar vriendje of een huisvrouw die een auto helpt af betalen met haar echtgenoot. Als je er goed over nadenkt weinig mijn gedacht. Misschien een doordenkertje !!!
Buiten misschien een uitzondering ligt de tijd van pooiers die hun dames afklopten en nadien verkochten aan andere pooiers al een tijdje achter ons toch zeker in Belgie denk ik.
 
Ja Duracelleke misschien dat sommige dames in de Aerschotstraat en het Schipperskwartier met pooiers werken alhoewel ik denk een klein percentage.
En waarschijnlijk de dames in het Rozenhof zelfstandig doch je moet hier nogal voorzichtig mee zijn om deze uitspraken te doen want in het verleden (ik weet niet tegenwoordig omdat ik er toen Corona gestart is er buiten eenmaal ik er niet meer geweest ben ) toen die Albanese meisjes daar werkten was leunde het toch dicht tegen mensenhandel ( pooiersschap ) . Ik kan het weten gezien ik toentertijd ongeveer 6 jaar terug in de tijd een relatie van ongeveer 2 jaar met een Albanees meisje gehad heb. Ik heb haar dan ook met succes uit de seksbusiness gehaald.
Daarbij wat is eigenlijk het verschil tussen een raamdame die een auto helpt af betalen aan haar vriendje of een huisvrouw die een auto helpt af betalen met haar echtgenoot. Als je er goed over nadenkt weinig mijn gedacht. Misschien een doordenkertje !!!
Buiten misschien een uitzondering ligt de tijd van pooiers die hun dames afklopten en nadien verkochten aan andere pooiers al een tijdje achter ons toch zeker in Belgie denk ik.

Well, volgens mijn ervaring, zijn huisvrouwen die we regelmatig zien en consumeren ofwel nooit getrouwd, ofwel gescheiden.

Ze komen tot de huizen van plezier met hun eigen auto, en zonder chauffeur. Als u op de parking komt aan, kunt u al zien welke huisvrouwen aanwezig zijn.

Dus als een huisvrouw een auto wilt afbetalen, dan is het een vervangauto voor haarzelf.

🤔🤓
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar het rozenhofke geweest van 17.20 tot 19.00 het was er vrij druk . Geen huismoeders een paar jonge dames die ik niet ken en de vaste garde .
 
Laatst bewerkt:
Bij de Rio is de barrière van de parking dicht.

Momenteel zit ik in ´f Rozenhof.

Toen ik kwam aan, 16u50, op de parking, vertrokken twee Milfs… Verdomme!

Binnen zijn er een twaalftal meisjes, Oost-Europese en Braziliaanse (denk ik), en een twaalftal klanten.

Twee nieuwe meisjes zijn pas aangkomen. Marieke, de barmaid, toont ze de kast voor de spullen van de meisjes, en beschrijft ze hoe het werkt met de kamers.

Een uur later, heb ik nog niemand gezien die van de kamers komt of die naar de kamers gaat.

Een jonge blonde, half-lang, « dressed to kill » is aangekomen. Ze heeft lange tatoos op haar linker arm en rechter schouder. Ze ging naar de rook-veranda met een vriendin.

Een rijpere Brasiliaanse is al lang bezig te babbelen met een man. Hij streelt graag haar rondingen maar blijft beneden!?

18u30 : Eindelijk, een van de meisjes die redelijk veel beweegde gaat naar boven. En na 20 minuten is ze terug beneden.

Een helft van de klanten vertrok. De meisjes wachten op de volgende klanten.

En Victoria gaat ook naar boven. Goed voor haar!

Een oude klant vertrok met 3 jonge meisjes gekleed met hun mini-jurken en zonder mantel in zijn auto. De 4 lachen veel.

Nog een paar minuten om van de sfeer te genieten en dan vertrek ik.

😸
 
Ik hoop wel dat je beseft dat de dames in de Aerschotstraat en Schipperskwartier met pooiers werken en serieus uitgebuit worden. Ik betaal dus liever 1x €100 aan een dame die werkt om haar kinderen een toekomst te kunnen geven dan 2 of 3x €40 aan een dame die de dikke BMW/AUDI/BENZ van haar "vriendje" moet sponseren. Ieder moet dit voor zich uitmaken, maar ik wil er toch een goed gevoel aan overhouden als ik mijn geld uitgeef.
Dat is ook zo'n misverstand dat de (lees 'alle') dames in de Aerschotstraat met pooiers werken.
 
In Brussel ben ik niet zo bekend, maar in het Schipperskwartier in Antwerpen circuleren meer pooiers dan je denkt. Eigenlijk is het heel simpel, de dames die onder de standaardtarief van €50 werken, werken meestal onder dwang.
 
Ja Duracelleke misschien dat sommige dames in de Aerschotstraat en het Schipperskwartier met pooiers werken alhoewel ik denk een klein percentage.
En waarschijnlijk de dames in het Rozenhof zelfstandig doch je moet hier nogal voorzichtig mee zijn om deze uitspraken te doen want in het verleden (ik weet niet tegenwoordig omdat ik er toen Corona gestart is er buiten eenmaal ik er niet meer geweest ben ) toen die Albanese meisjes daar werkten was leunde het toch dicht tegen mensenhandel ( pooiersschap ) . Ik kan het weten gezien ik toentertijd ongeveer 6 jaar terug in de tijd een relatie van ongeveer 2 jaar met een Albanees meisje gehad heb. Ik heb haar dan ook met succes uit de seksbusiness gehaald.
Daarbij wat is eigenlijk het verschil tussen een raamdame die een auto helpt af betalen aan haar vriendje of een huisvrouw die een auto helpt af betalen met haar echtgenoot. Als je er goed over nadenkt weinig mijn gedacht. Misschien een doordenkertje !!!
Buiten misschien een uitzondering ligt de tijd van pooiers die hun dames afklopten en nadien verkochten aan andere pooiers al een tijdje achter ons toch zeker in Belgie denk ik.
Geloof je dat zelf?
Ik kan je verzekeren dat het eerder sporadisch voorvalt in de Brusselse en Antwerpse ramenbuurt dat ze juist ZONDER pooier werken hoor.
En dat mishandelen blijkt helaas nog wel frequent voor te vallen
Vaak meisjes met een laag zelfbeeld die verslaafd zijn aan de aandacht door hun pooier
 
Geloof je dat zelf?
Ik kan je verzekeren dat het eerder sporadisch voorvalt in de Brusselse en Antwerpse ramenbuurt dat ze juist ZONDER pooier werken hoor.
En dat mishandelen blijkt helaas nog wel frequent voor te vallen
Vaak meisjes met een laag zelfbeeld die verslaafd zijn aan de aandacht door hun pooier

Dat ligt een beetje aan je definitie van een pooier. Bij hele jonge dames lijkt me de kans dat ze daar op eigen initiatief zijn gekomen en dat er helemaal niemand van profiteert me bijna grenzend aan nul.
 
Geloof je dat zelf?
Ik kan je verzekeren dat het eerder sporadisch voorvalt in de Brusselse en Antwerpse ramenbuurt dat ze juist ZONDER pooier werken hoor.
En dat mishandelen blijkt helaas nog wel frequent voor te vallen
Vaak meisjes met een laag zelfbeeld die verslaafd zijn aan de aandacht door hun pooier
Als in Rozenhof de uitbater weet heeft dat er bij een dame een pooier achter zit, mag ze niet meer binnen
 
Moest er niet zoveel verkeershinder op de E313 zijn was ik al lang naar de RIO of het Dennenhof geweest, maar gezien al die files zal ik het even moeten uitstellen ☹️. Hopelijk is die verkeersellende snel voorbij en kan ik weer eens een bezoekje brengen aan Stephanie (RIO) of Melissa (met donker haar (Rozenhof).
 
Moest er niet zoveel verkeershinder op de E313 zijn was ik al lang naar de RIO of het Dennenhof geweest, maar gezien al die files zal ik het even moeten uitstellen ☹️. Hopelijk is die verkeersellende snel voorbij en kan ik weer eens een bezoekje brengen aan Stephanie (RIO) of Melissa (met donker haar (Rozenhof).
Ge kunt altijd binnendoor rijden zoals ze zeggen ,is niet verplicht om op de E313 naar de Rio of Dennenhof te rijden 😂
 
Moest er niet zoveel verkeershinder op de E313 zijn was ik al lang naar de RIO of het Dennenhof geweest, maar gezien al die files zal ik het even moeten uitstellen ☹️. Hopelijk is die verkeersellende snel voorbij en kan ik weer eens een bezoekje brengen aan Stephanie (RIO) of Melissa (met donker haar (Rozenhof).
Dan ga je nog lang mogen wachten vrees ik. Richting Herentals verlies je slechts tss. 5 en 10 min, via E313, richting Antwerpen afrit Massenhoven en via Oelegem naar Schilde, daar kan je naar alle richtingen links Wilrijk Mortsel en sportpaleis Deurne, rechtdoor Brasschaat/Brecht is 15min extra. Doe dit traject bijna dagelijks en gaat zeer vlot. Enkel vrijdagnamiddag vanaf 16h niet. In totaal dus 20 min extra, wat naar mijn mening nog doenbaar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan