WHEM TD & She, Barendrecht

  • Onderwerp starter Voormalig lid 2056
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 2056

Guest
Adverteert al weer een poosje, dame ziet er top uit als je het mij vraagt, wisselende foto's worden gebruikt maar absoluut steeds dezelfde dame. Wat mij tegenstaat is haar man, die is er bij en wat ik heb begrepen wijkt hij daar ook niet vanaf. Kan iemand mij vertellen wat precies zijn rol is tijdens de date, en uiteraard hoe de dame is qua geilheid, mogelijkheden etc. Een aantal weken geleden via de mail contact gehad met hem, ben een open persoon en had een leuke mail gestuurd. Als antwoord: Ja en Nee. Niet even afsluiten met groetjes of normaal antwoord geven. Bij mij is de lol er dan eigenlijk van af.

 
1 keer met dit stel afgesproken, op een buiten locatie. Dame ziet er top uit, mooie borsten en aardiog al spreekt ze niert goed nederlands. Hij regelt de boel en is er bij. Bij onxe date neukte hij haar terwijl ze mij pijpte. Je hebt geen last van de man, relaxt type.
Tja die oneliners die je regelmatig van personen als antwoord krijgt... ook nooit meer dan 1 vraag stellen want je krijgt alleen antwoord op de laatste vraag. Zal wel een gen zijn wat ontbreekt....
 
Ook bekend onder 'He & She' en 'Outsiders'. Jaren geleden ontmoet, ook bij hun thuis. Mooie sexy vrouw, haar man de organisator van ontmoetingen en kan soms wat dirigerend zijn. Toch al met al best relaxt. Ze werden overstelpt door e-mails begreep ik.
 
Ze waren deze week weer regelmatig aanwezig in Barendrecht!
Wel wat vreemd verder, ze zitten daar in de bosjes en contact maken is makkelijk. Als je wat van haar wilt gaan ze naar een iets discretere plaats voor de actie!

Terwijl ik daar in de buurt wat rondhing ook nog andere acties gezien: Stelletje in auto, vrouw stapt uit en gaat bij de andere deur de man pijpen terwijl ze met haar blote achterkant goed te zien is. Na verloop van tijd komt er een man kijken, schuifelt steeds dichterbij, op een gegeven moment doet ie een condoom om en neukt de vrouw. Binnen 5 minuten komt ie klaar, haalt condoom eraf, gooit hem weg en stapt weer in zijn auto :).
Nog een auto aanwezig met man en vrouw, op een gegeven moment alle ramen beslagen :)
 
Vanavond na lange tijd weer eens met dit stel kunnen afspreken. Heb jaren geleden eens in een sexbios in Haarlem met ze afgesproken en een keer bij hen thuis. Meestal spreken ze in Brabant af, maar deze keer waren ze in de omgeving van Leiden, voor mij een stuk minder ver.
In het recreatiegebied, waar ik niet eerder ben geweest, was het door de warme nazomeravond verrassend druk zodat het even duurde voordat we een stil plekje vonden.
Uiteindelijk na wat rondjes rijden op een wat stillere parkeerplaats in hun bus gestapt waar zij in een mooi lingeriesetje zonder slip voor mij klaar zat. Helaas kon de binnenverlichting niet aan ivm mogelijke pottenkijkers zodat we alleen het schijnsel van het dashboard hadden. Ze heeft me heerlijk gepijpt en mijn stijve tussen haar nog steeds fraaie borsten laten glijden. Had wel zin in doggy maar ze pijpte me zo lekker en ik genoot daar zo van dat ik haar maar haar gang liet gaan, terwijl hij haar vanuit zijn stoel af en toe wat vingerde. Na een tijdje mocht ik heerlijk klaarkomen in haar mond, waarna ze me de rest op de vloer liet spuiten. Net als beide vorige keren was het weer heerlijk genieten van deze blowjob queen.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond na lange tijd weer eens met dit stel kunnen afspreken. Heb jaren geleden eens in een sexbios in Haarlem met ze afgesproken en een keer bij hen thuis. Meestal spreken ze in Brabant af, maar deze keer waren ze in de omgeving van Leiden, voor mij een stuk minder ver.
In het recreatiegebied, waar ik niet eerder ben geweest, was het door de warme nazomeravond verrassend druk zodat het even duurde voordat we een stil plekje vonden.
Uiteindelijk na wat rondjes rijden op een wat stillere parkeerplaats in hun bus gestapt waar zij in een mooi lingeriesetje zonder slip voor mij klaar zat. Helaas kon de binnenverlichting niet aan ivm mogelijke pottenkijkers zodat we alleen het schijnsel van het dashboard hadden. Ze heeft me heerlijk gepijpt en mijn stijve tussen haar nog steeds fraaie borsten laten glijden. Had wel zin in doggy maar ze pijpte me zo lekker en ik genoot daar zo van dat ik haar maar haar gang liet gaan, terwijl hij haar vanuit zijn stoel af en toe wat vingerde. Na een tijdje mocht ik heerlijk klaarkomen in haar mond, waarna ze me de rest op de vloer liet spuiten. Net als beide vorige keren was het weer heerlijk genieten van deze blowjob queen.
Weet je zeker dat je over het goede stel een bericht geeft? Betreffende stel van deze post zit (voor zover ik weet) altijd omgeving Barendrecht, gebruikt geen auto/bus en zij pijpt niet zonder.
 
Weet je zeker dat je over het goede stel een bericht geeft? Betreffende stel van deze post zit (voor zover ik weet) altijd omgeving Barendrecht, gebruikt geen auto/bus en zij pijpt niet zonder.
Natuurlijk als ik eerder n.b. bij hen thuis ben geweest, ook het pzc, dat is misschien afhankelijk van de persoonlijke verzorging. Hun locaties zijn wisselend, de laatste tijd idd vaak in een sexbios in Baarle Nassau maar voor mij helaas wat te ver uit de buurt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan