Recensie Tess, Brecht Maison d'Amour 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vond het initieel ook een afstandelijk meisje, maar eenmaal het ijs gebroken is, is dat echt een gezellige meid.
Zij had mij trouwens in het begin al gepijpt zonder condoom, en bij een volgende bezoek met condoom en daarna weer zonder..
Het hangt dus een beetje van haar goesting af.

En het vraagt heel wat zelfbeheersing om haar niet te kussen als je boven haar hangt, zeker als ze weer zo geil zit te doen met haar lippen.
 
Ok, klant is koning maar het is wel iemand met een eigen wil, voorkeur, wens, goed gezind of net niet. Een persoon zoals ieder van ons. Ook al zijn wij betalende klant, toch vind ik het ok dat de dames zelf veel bepalen

Ja, voor mij blijft Tess absoluut tof. Behandel ze met respect. Ze verdient dat. Doet ze iets niet wat jij wenst... toon begrip...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Samsung, hou toch op man, ik ben zelf ook fan van Tess maar elke post haar verdedigend hoeft ook niet. Dit is een recensie, iemand mag het goed vinden, anderen niet. Niemand hier zit te janken dat ze geen pzc of geen tongzoenen doet, men vermelden het alleen. Whats the big deal.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje als bezoeker meegelopen op het forum.
Nu misschien tijd om effe naar voor te treden en ook wat ervaringen te delen.
Alvast een goed forum om al op voorhand een beeld te vormen, en hierdoor zeker al een paar leuke ervaringen gehad.
Zo ook deze dame Tess.
Op basis ervaringen van Wandelwandel, Samsung en Traveling dit huis en vooral deze dame eens gaan ontmoeten.
Beeldmooie dame, zowel in lingerie als 'uit de verpakking'.
Zalig om haar te mogen uitkleden.
Fijn in contact, Leuke babbel. Geïnteresseerd in je. Voelt zeer vertrouwd en gemoedelijk.
Ze nam telkens veel initiatief, ook wel omdat ik zelf liever afwacht en mij graag laat verrassen.
Dat lichaam van dit meisje is, voor mij alleszins, perfect... beter kan echt niet.
Alles in juiste proportie en dan die poep en die borstjes... moest een mens mee naar huis moeten kunnen nemen.
Soms een massage, soms dadelijk een blowjob, soms gaat ze al staande naar beneden...
Ik vraag wel steeds bij alles condoom, voor mijn en haar hygiëne.
Geen enkel standje bij haar dat me tegenvalt.
Meest fantastisch vond ik toen ze on top zat en dat met het hoofd en ogen teken deed naar de gynaecologische stoel.
Haar gezicht en hals was wat rood aangelopen, waaruit ik dacht af te leiden dat ze wel echt opgewonden was en zij dus graag die stoel wou.
Ja, zoiets weiger ik niet. Op de stoel... ja dat is hemel op aarde. TEss voor je zien liggen,... dat zijn alle engelen uit de hemel tegelijkertijd met alle duivels uit de hel... :)
Zeker eens proberen.
Top dame.
ondertussen toch al enkele keren geweest.
Helaas lijkt ze nu in verlof. Hopelijk niet te lang...;)
 
Meest fantastisch vond ik toen ze on top zat en dat met het hoofd en ogen teken deed naar de gynaecologische stoel.
Haar gezicht en hals was wat rood aangelopen, waaruit ik dacht af te leiden dat ze wel echt opgewonden was en zij dus graag die stoel wou.
Ja, zoiets weiger ik niet. Op de stoel...
Ik wist niet dat ze bij Maison Damour zo een stoel hadden?
 
Inmiddels nog meerdere keren bij haar geweest, en ze kwam steeds meer los. Tz heb ik nog niet kunnen scoren helaas maar helft vd tijd doet ze nu pzc. Hangt af van haar bui lijkt het. De enige reden waarom ik nog niet blut en op straat werd gezet door de bank is dat ze niet tongzoent. De rest vd ervaring is namelijk erg goed. Lijkt ook op een van ander manier dat ze daar beneden strakker is geworden, heel bizaar.
 
Terwijl ik de ervaring erg matig vond. afstandelijk, weinig mogelijkheden. Geen tz of pzc en dat de tijd korter was dan afgesproken. 20 min ipv van 30 min.

Was doggystijl een van de beste ervaring ooit. Haar lichaam is gemaakt om hard van achteren genomen te worden. smalle taille en een lekker kontje.

bij sommige dames lukt het soms niet om stevig te neuken van achteren maar bij Tess was het geen probleem.

overweeg om haar weer te bezoeken alleen om haar weer van achteren te nemen want de rest was kut.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren dacht ik nog bij Rennee op bezoek te gaan. Vandaag toch voor zekerheid gekozen en voor TESS afgesproken. Weliswaar was het lang geleden maar ik herinner toch een zeer leuk meisje en een aangename ontmoeting.
Na het wasje op bed aanbeland. Eerst vroeg ze me wat ik graag had. Gelet op het half uurtje van beschikbaarheid: pijpen, beffen als het kan in 69, missio en als er tijd over is een kleine massage. De gewone dingen. En of ze woord heeft gehouden! Na een eerste pijpbeurt zonder, wat al zeer leuk was, gevraagd om boven op me te zitten. Hier kon ik haar kutje al lekker proeven en verwennen. Haar sterretje heb ik ook mogen likken. Met heerlijk gekreun tot gevolg. Daarna zij op haar rug en kon ik haar langdurig beffen. Ze genoot er zo van dat ze is klaargekomen. Even een klein rustmomentje voor mij om tussen haar benen te genieten van deze mooie meid. Daarna zij weer aan de beurt om me te pijpen met, Ik kreeg een heerlijke deepthroat. Klaar voor het intiemer gedeelte nam ik plaats tussen haar dijen. Langzaam ging ik in haar om dan heerlijk langzaam te neuken. Onze gezichten raakten elkaar bijna. Ik genoot van dit heerlijke lichaam, zo zacht, zo jong, zo heerlijk, zo sensueel. Toen ik het voelde komen ging ik een versnelling hoger waarop ze prompt dieper begon te kreunen. Ik denk dat het daar nog gevoelig was. Na een heerlijk orgasme liet ze me even op adem komen. Na het gevulde kapotje verwijderd te hebben kreeg ik nog een kleine massage. We hadden ook nog een aangename babbel waarna het halfuurtje zo weer voorbij was. Wat een heerlijk meid! Top, Top, Top. Ik denk dat ik volgende keer gewoon weer naar Tess ga. (y)(y)(y)
 
Tess is steeds elegant sexy gekleed. regelmatig een nieuwe outfit. Zeker mooi als ze over de lingerie ook nog eens een doorkijk jurkje draagt. Haar mogen uitkleden is als een kerstcadeau uitpakken. Al dikwijls geweest bij deze dame. Nog nooit teleurgesteld, in looks, in actie, in communicatie… kijk al uit naar volgend bezoekje…
 
Tess is steeds elegant sexy gekleed. regelmatig een nieuwe outfit. Zeker mooi als ze over de lingerie ook nog eens een doorkijk jurkje draagt. Haar mogen uitkleden is als een kerstcadeau uitpakken. Al dikwijls geweest bij deze dame. Nog nooit teleurgesteld, in looks, in actie, in communicatie… kijk al uit naar volgend bezoekje…
Heb Tess recent bezocht, idd zeer goede service van een heel mooie dame, wel spijtig dat ze niet wel zoenen
 
Recent nog eens bij Tess gepasseerd. Zoals altijd... zeer goed. Vriendelijk, aangenaam, spontaan. En vooral zeer mooi om zien.
Altijd leuk hoe zij on top gaat... dan zet ze haar voeten altijd op een leuke manier gespannen tussen je benen.
En dan op de gyno-stoel... beter kan het niet worden.
 
Deze week ook eens afgezakt naar Brecht. Was er voor een half uurtje, bij de ontmoeting dacht ik nog knappe dame maar ze kon zo vies kijken. Had ik hier al gelezen in de berichten. Maar uiteindelijk viel het allemaal wel heel goed mee. Heerlijke dame met prachtlichaam. Begon mij te pijpen zonder wat heerlijk was daarna kwam ze op mij zitten maar kon ik niet lang volhouden want was weer even geleden. Dan maar even haar gelikt waar het leek of ze kwam bedankte me achteraf nog even. Vervolgens missio zodat ik zelf het tempo kon bepalen. Heerlijk haar kunnen nemen afwisselend traag en hard en uiteindelijk afgemaakt. Conclusie, lekkere dame en ga nog wel eens terug gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan