Recensie Tess, Brecht Maison d'Amour 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
kun je wel doen qua uiterlijk. ze ziet er goed uit. begin 20, strak. lichaam vergelijkbaar met Mia uit wommelgem. knap gezichtje maar qua service hoef je niet veel te verwachten.
 
Super op alle vlak, qua looks, qua omgang, qua GFE, kortweg… allmost perfection… ook voor dat waarvoor je gaat. Ok ze kust niet maar dates voor mij niet erg. Gewoon in haar gezelschap vertoeven is al fijn.
verdikke maak ik hier zelf reclame…😁
oh wacht Tess, van poolse orgine? Was ze even vergeten, ja daar ben ik al eens bij geweest. was even in de war.

pracht van een meid, maar dat totaal verbod aan kussen... houd me tegen om terug te gaan
 
kun je wel doen qua uiterlijk. ze ziet er goed uit. begin 20, strak. lichaam vergelijkbaar met Mia uit wommelgem. knap gezichtje maar qua service hoef je niet veel te verwachten.
Qua service hoef je niet te veel te verwachten???? Ben nog nooit teleurgesteld buiten gegaan bij Tess. Integendeel. Maar OK, smaken, voorkeuren en behoeften verschillen. Ik ben alleszins blij dat ze terug is.
 
idereen heeft een ander norm. Is niks vreemds toch?

Dame doet geen tz, pzc, cim, anaal, zoenen, geen gfe of pse.

ik weet niet wat je zo geweldig vond maar ik heb meer stimulatie nodig dan alleen knap zijn.

maar ze is wel 1 van de beste om hard doggy te nemen. dus geen spijt maar ook niet herhalingsvatbaar.
 
aangezien ze geen foto's heeft, hoe zou je haar omschrijven qua looks, leeftijd, cup size. Zo een 100% blind date zie ik niet zitten (geen goede ervaringen mee).
Nja ik ben geen fan meer sinds hun 'absurde' prijsverhoging, net als bij PG.
Maar ik geef toe dat dit wel een konijn uit de hoed toveren is. Een jong mooi vinnig konijntje.

Als er een wel 180 euro voor een uur waard is, dan is zij het wel.

PG heeft Dea en Mia als jonge konijntjes, maar Tess is echt van een ander level. Ze spreekt ook perfect Vlaams.

Nja nu ben ik toch heel hard aant twijfelen om eerlijk te zijn.... want Tess is echt wel top niveau.
Ja straf werk..... dit konijn uit hun hoed toveren.
Omschrijving
Jong rond de 20, no way dat ze eind 20 of 30 is. Maximum 22 ofzo
Lolita type slank, heel mooi gezichtje, mooie benen, perfect figuur eigenlijk, heel actief...... fantasievol,....


Ik zie hier slechts 3 sterren. En dat vind ik super raar. Maar ok! Iedereen kan een account aanmaken uiteraard. Of mss omdat ze niet tongzoent. Maakt niet uit. Ik vrees dat ik voor haar toch een uitzondering maak om er alsnog te komen.

Mss al een geluk dat ze niet tongzoent, want dan zat ik er wrs dagelijks🤣
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog acceptabel, ik las hierboven 30. Alle ja, dat is niet zo.

Wrs omdat bij private girls ze dat wel doen, daar zijn er, van 40 +, die zich als 27 plaatsen.
30+ als 22....,foto's waarop ze 20 kg lichter zijn, en ga maar door.

Ik hou daar niet zo van, als je dan ter plaatse komt. Maar ok.... Ik weet dat ze dat elders ook soms wel durven doen, daar niks van. Maar ben er gewoon geen voorstander van.

Dan vind ik toch dat de prijzen voor 45 minuten en een uur er zwaar over gaan. Aan een halfuurtje heb je niet veel. Dat is direct om.

Soit Tess lijkt me wel een aanwinst en voor mannen, die content zijn met 30 minuten, dan is het maar 10 euro opgeslagen 💸😜. Dat ga nog tenzij je verslaafd aan Tess raakt, want dat kan echt wel. Opgepast!

Ik ben wel een Tess fan. Ze steekt er toch bovenuit. Zowel boven al de dames van dochterbedrijf PG, alsook bij Maison zelf.

Maar zoals hierboven al gezegd, ik vind bijvoorbeeld Kyara persoonlijk te oud, maar anderen zeggen dat maakt voor mij niets uit, dus......(ik weet dat ze meeleest, maar ben geen slijmbal), trouwens Smaken kunnen idd verschillen. Dat is ook zo.....

Ik snap alleen niet goed op de meeste plaatsen hoe langer je blijft, hoe beter de prijzen.
Hier en bij PG ben je het beste af met een halfuur, dat krijg ik er dus echt niet in..... Ze willen geen mannen, die langer willen blijven? Nergens is dat systeem zo.
Ik geef je volledig gelijk met het systeem dat ze hanteren. Mensen gaan nog heel zelden de 45min nemen. Bij producten hanteren ze hetzelfde principe als je 3 opties hebt. In dit geval willen ze dat je een uur neemt en dit werkt in mijn geval omgekeerd, ik ga voor het half uur. Op 30min moet je ook wel gaan selecteren wat wel of wat niet en dat is jammer.
Ik vind niet dat er iemand bovenuit steekt, zowel Tess, Rennee, Dea en Mia vind ik gewoon goed, elke dame doet wel iets niet of hebben niet dezelfde kwaliteit van skills. Hier zijn ook de foto's redelijk accuraat.
 
Mijn eerste ervaringen met Tess was alles erop en eraan. Bloed mooie blondine met volop tongzoenen, pzc en standjes zoals in de Kamasutra. Spijtig dat ze dit niet meer doet. Respect naar haar keuze natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.
 
Ze is er nog hoog, maar voor hoelang is de vraag. Ze lijkt alleszins niet van plan om dit altijd te blijven doen, en daar heeft ze groot gelijk in (wat jammer is voor ons maar ... ze heeft gelijk).
En de service is nog altijd top. Je betaalt wat je wilt betalen... maar ze is het waard. De looks zijn nog idem als voorheen. Nog steeds die spontane aangename dame. OK, geen zoenen... maar voor mij niet erg. Haar gezelschap maakt dat wel goed. Het is gewoon een zeer leuke toffe dame, mooie looks, zalige service, fijne babbel,... Voor mij blijft ze top, en absoluut... ik wens haar iets beters toe dan deze job...
 
Nog eens op bezoek geweest. De chance gehad haar in de kamer te mogen treffen met de gyno-stoel. Eerst het gangbare wasje. Gewoon lekker knuffelen. Dan haalt ze condoom boven want we wil aan het grote werk beginnen. Pijpbeurt met condoom met het nodig gekreun. Altijd fijn. Dat is ze on top gekomen. Wat een uitzicht en fijn om zien hoe je in en uit die mooie poes kan gaan.
En dan de ondeugend blik... dan lonkt ze naar de stoel en vraagt ze om haar verder te pakken op de stoel. Wat een zicht als ze daarop plaats heeft genomen. Beentjes gespreid. Wat een zicht die poes. En dan erin... Mooi hoe die borstjes op en af dansen bij het stoten. Je ziet ze genieten. Als ze dan ook nog eens zichzelf streelt, de borsten vastneemt... en dan kan ze zo fijn vragen 'kom alsjeblief in mijn kutje schat'... ja dan is het prijs. En dan nog even in dat kutje blijven zitten... Zo'n dame zou je in huis moeten hebben... maar ja... je zou niet meer aan werken toekomen...
 
Ze is er nog hoog, maar voor hoelang is de vraag. Ze lijkt alleszins niet van plan om dit altijd te blijven doen, en daar heeft ze groot gelijk in (wat jammer is voor ons maar ... ze heeft gelijk).
En de service is nog altijd top. Je betaalt wat je wilt betalen... maar ze is het waard. De looks zijn nog idem als voorheen. Nog steeds die spontane aangename dame. OK, geen zoenen... maar voor mij niet erg. Haar gezelschap maakt dat wel goed. Het is gewoon een zeer leuke toffe dame, mooie looks, zalige service, fijne babbel,... Voor mij blijft ze top, en absoluut... ik wens haar iets beters toe dan deze job...
Ze is weer van de site af, helaas
 
ben blij dat ik ze nog eens heb kunnen zien. Op een of andere manier voelde het afscheid nemen na de service precies als een definitief afscheid.
Voor ons zeer jammer maar ik wens het haar van harte toe om iets anders te kunnen doen dat dit werk... Een echte schat... zou ik graag in mijn vriendenkring hebben (niet voor de sex) maar wel voor het leuke gezelschap, de fijne babbel. Zo iemand die echt in je is geïnteresseerd... en het snoetje mag ook gezien :)
 
ben blij dat ik ze nog eens heb kunnen zien. Op een of andere manier voelde het afscheid nemen na de service precies als een definitief afscheid.
Voor ons zeer jammer maar ik wens het haar van harte toe om iets anders te kunnen doen dat dit werk... Een echte schat... zou ik graag in mijn vriendenkring hebben (niet voor de sex) maar wel voor het leuke gezelschap, de fijne babbel. Zo iemand die echt in je is geïnteresseerd... en het snoetje mag ook gezien :)
Je doet net alsof ze terminaal ziek is.

Ze komt eind augustus, begin september waarschijnlijk gewoon terug.
 
ben blij dat ik ze nog eens heb kunnen zien. Op een of andere manier voelde het afscheid nemen na de service precies als een definitief afscheid.
Voor ons zeer jammer maar ik wens het haar van harte toe om iets anders te kunnen doen dat dit werk... Een echte schat... zou ik graag in mijn vriendenkring hebben (niet voor de sex) maar wel voor het leuke gezelschap, de fijne babbel. Zo iemand die echt in je is geïnteresseerd... en het snoetje mag ook gezien :)
Inderdaad tof meisje. Sowieso...
 
Tess blijft de nummer 1 voor mij. Hopelijk komt ze terug ;)
Ja eigenlijk wel. Ze stak enorm boven de andere dames uit.
Ook heel verstandig, veel pit, fantasievol,....
Vaak mezelf afgevraagd wat ze daar deed.
Enige wat bij haar ontbrak, was gfe.

Mss begint ze ooit op zichzelf. Had hier gelezen dat ze voor haar studies wil gaan. Haar taal was ook altijd verzorgd, al kom je daar uiteraard niet voor, je merkte wel dat ze inderdaad mogelijkheden heeft buiten deze job. We zullen zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan