WHEM Tess, Maasland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer, wellicht zal de toekomst nog uitwijzen dat ik geen belang bij deze dame heb. Zou namelijk niet snel meer terug gaan naar deze dame en volgens mij heeft ze ook geen recente advertenties online om op korte termijn klanten te willen ontvangen?
 
Tess, als er newbies positief zijn en de oudgedienden niet, dan krijg je dergelijke discussies. Had zelf wel via de app contact met je , maar kan zo 1-2-3 niet meer voor de geest halen waarom ik dat verder niet heb doorgezet...🤔
 
Tess, als er newbies positief zijn en de oudgedienden niet, dan krijg je dergelijke discussies. Had zelf wel via de app contact met je , maar kan zo 1-2-3 niet meer voor de geest halen waarom ik dat verder niet heb doorgezet...🤔
Ik ook niet, maar hier kan ik mij verweren.
En iedereen heeft een mening en is niet erg. Maar mij door het slijk halen en ik kan er niet op reageren is jammer toch, krijgen andere ook een verkeerd beeld
 
Zonder bezoek aan de dame, geen reactie plaatsen lijkt mij. Ik kom niet door de ballotage commissie ivm leeftijd (53).
Jij hebt ook je voorkeur toch? Of ga je bij elke vrouw(dik,dun,buitenlandse waar niet mee te communiceren is? Langs... en nu zal je ineens ja zeggen maar je weet beter.

En wees blij dat ik eerlijk ben en dit niet alleen voor het geld doe en je na 10 min weer de deur uitzet.

Fijne dag:)
 
Jij hebt ook je voorkeur toch? Of ga je bij elke vrouw(dik,dun,buitenlandse waar niet mee te communiceren is? Langs... en nu zal je ineens ja zeggen maar je weet beter.

En wees blij dat ik eerlijk ben en dit niet alleen voor het geld doe en je na 10 min weer de deur uitzet.

Fijne dag:)
klopt helemaal en ik bedoel ik ook : 'ik zeur niet want ik kom door de ballotage....'
Daarnaast geef ik wel altijd iemand voordeel van de twijfel. Ondanks mijn leeftijd, ben ik slank, verzorgd enzzz en kan je mij conditioneel en qua libido niet bijhouden.
Daarnaast worden dingen ook vaak mooier voorgedaan dan dat ze in werkelijkheid zijn en dat is ook niet prettig.

bottomline, Ik zeur niet....;-)
 
klopt helemaal en ik bedoel ik ook : 'ik zeur niet want ik kom door de ballotage....'
Daarnaast geef ik wel altijd iemand voordeel van de twijfel. Ondanks mijn leeftijd, ben ik slank, verzorgd enzzz en kan je mij conditioneel en qua libido niet bijhouden.
Daarnaast worden dingen ook vaak mooier voorgedaan dan dat ze in werkelijkheid zijn en dat is ook niet prettig.

bottomline, Ik zeur niet....;-)
Haha ik ga nu niet ineens een wedstrijd aan maar mij hou je niet bij hihi
Ligt ook eraan wat iemand krijgt/geeft en hoe de date zelf loopt.

Tja ik heb veel voordeel van de twijdel gegeven en nee voel mij er niet fijn bij en het moet voor mijzelf wel leuk blijven om dit te doen ;) daarom mijn beslissing

Ja veel fakers dat klopt.
Maar bedankt voor je reactie :) kuss Tess
 
Maar niemand dus een echte ervaring? Ben wel benieuwd of ze er verzorgd uit ziet en naar de diensten die ze aanbied. De foto's laten niet veel zien maar lijkt me best een antrekkelijk huisvrouw type
 
Terug
Bovenaan Onderaan