WHEM Tess, Maasland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen vragen over gehad.
22 feb 2022
Favoriet toevoegen
#19
route33 zei:
Zonder bezoek aan de dame, geen reactie plaatsen lijkt mij. Ik kom niet door de ballotage commissie ivm leeftijd (53).
Jij hebt ook je voorkeur toch? Of ga je bij elke vrouw(dik,dun,buitenlandse waar niet mee te communiceren is? Langs... en nu zal je ineens ja zeggen maar je weet beter.

En wees blij dat ik eerlijk ben en dit niet alleen voor het geld doe en je na 10 min weer de deur uitzet.

Fijne dag:)
 
22 feb 2022
Favoriet toevoegen
#19
route33 zei:
Zonder bezoek aan de dame, geen reactie plaatsen lijkt mij. Ik kom niet door de ballotage commissie ivm leeftijd (53).
Jij hebt ook je voorkeur toch? Of ga je bij elke vrouw(dik,dun,buitenlandse waar niet mee te communiceren is? Langs... en nu zal je ineens ja zeggen maar je weet beter.

En wees blij dat ik eerlijk ben en dit niet alleen voor het geld doe en je na 10 min weer de deur uitzet.

Fijne dag:)
En waar slaat dit op?
 
Vandaag een overheerlijke date gehad. Vluggertje 15 min zonder condoom met klaar komen in kutje. €100,- Mooie heerlijke frisse dame. En de leeftijd klopt. Toen ik me nog aan het uitkleden was lag Tess al met haar mooie benen wijd op bed. Ik dook op het bed tussen haar benen om haar open gesperde kut te beffen. Fris kutje. Na een paar minuten schoof ik mijn pik bij haar naar binnen. Al snel kwam ik in het heerlijke kutje klaar. Om haar vervolgens weer te beffen. Heb haar daarna nog eens lekker geneukt. Wat een lekkere dame.
 
Oké kun je dat iets uitgebreider beschrijven. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet haar gezicht dan. Inmiddels 2 Apple's naar haar gestuurd maar 0 reactie
 
Heb vorig jaar een prima ervaring met Tess gehad. Ik zag veel verschillende reacties voorbij komen, maar toch de proef op de som genomen aangezien ik toch in de buurt daar was.
Heerlijke (veilige) sex gehad en een lieve, mooie vrouw met alles erop en eraan. Haar grote mooie borsten herinner ik mij nog het meest!
Zeker herhalingsgevaar voor mij.
 

Hallo Kevaantje, ik zit hier nieuw maar ben al een ervaren wandelaar. Ik zie hier ook veel namen voorbij komen inclusief die van Tess.

Op een geile dag via sexjobs haar advertentie gelezen en geaapt. Ik heb een leuke middagje met der gehad een typisch Milf was die middag alleen thuis en kon mij ontvangen. Schoon huis en discreet ontvangen. Een sexy vrouw dikke tieten natte kut, heb der veilig geneukt en een lekker massage gehad. Een klein praatje voor de awkward stiltes lekker klaar gekomen. Kutje kan wel wat hebben dus groot geschapen mannen veel plezier. Als je der geil krijgt gaat ze er op los. Wellicht weer een keer op bezoek aangezien het niet al te ver is voor mij. Hopelijk heb ne hier wat aan.
 
Van de week voor de tweede keer langs geweest bij Tess in Maassluis. Was te vroeg, moest even wachten. Kwam voor een vluggertje en die heb ik ook gekregen. Tess is een lekkere milf met grote echte borsten en een soepele kut. Voor €50 met condoom was ik klaar. Bedankt schat en tot snel weer.
 
Van de week voor de tweede keer langs geweest bij Tess in Maassluis. Was te vroeg, moest even wachten. Kwam voor een vluggertje en die heb ik ook gekregen. Tess is een lekkere milf met grote echte borsten en een soepele kut. Voor €50 met condoom was ik klaar. Bedankt schat en tot snel weer.
Tuurlijk 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan