WHEM Tess, Maasland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zie in deze ad dat ze ook aan gb zc doet....
Dat weerhoudt me ervan nog een keer langs te gaan
Heb haar 1 keer bezocht en die minimaal 20 cm snap ik wel, is aardig uitgerekt om het zo maar even te zeggen.
Wel een aardige meid maar heeft beste tijd wel gehad, veel littekens, overgewicht en hele slappe hangende borsten.

Ondankd dat was ze voor het geld dat ze vraagt best te doen om nog een keer langs te gaan, maar aangezien ze blijkbaar gb zc doet is het spelen met vuur wat mij betreft en sla ik over...
 
Heb zelf 1 keertje met haar afgesproken in januari. De dame zelf is niet verkeerd om te zien, niet echt slank, maar dat vind ik niet erg. Had een uurtje afgesproken, maar na 3 kwartier begon ze al op haar telefoon te kijken wat voor mij dus echt een afknapper is. Ze is idd niet heel strak meer vanonder en ze laat veel van het initiatief aan jou over. Ik ben er niet klaargekomen en ze heeft er eerlijk gezegd ook geen moeite voor gedaan om even te waarschuwen dat de tijd er bijna opzat om het desnoods met de hand af te werken. Met een volle zak dus vertrokken en heb het ergens anders af laten werken, waarover ik wel tevreden was. Eens, maar helaas nooit meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan