WHEM Tessa Brasschaat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft al hele tijd inderdaad adv staan onder de naam 'Tessa'.

Ben er maanden geleden eens geweest. Ik was 'snachts onderweg naar huis van een interventie, had nog zin, zag haar adv bovenaan staan bij RL, berichtje gestuurd op WA, kreeg direct reactie terug, ze was vrij, ik mocht gerust even langskomen.

Was nog in een huis over het park van Brasschaat naast d'oude Pastorie, heel rommelig binnen maar het excuus was dat ze aan het verhuizen was, dus mogelijk ontvangt ze nu elders in Brasschaat.

Geld al overhandigd net na het binnenkomen, had ik beter niet gedaan. Ik mocht verder doorgaan naar de slaapkamer. Moest daarvoor een kattenbak passeren die duidelijk al lang niet ververst was.

Ze beloofde uurtje geweldige massage (waar ze heel goed in zou zijn) en een geweldige pijpbeurt (wat ze heel graag doet).

Wel.. Niet dus.. Van massage kwam niets in huis, daar had ze net vandaag geen zin in. Pijpen was gewoon zielig. Ze dacht het geiler te maken met in 69 over mij te komen, maar ik heb ze echt heel snel beleefd van me af geduwd. De geur uit haar vagina en van haar anus was niet te doen.. Ik bef normaal heel graag maar dit... yuk..

Ik wilde me toen eigenlijk gewoon aankleden en maken dat ik weg was, maar ze wilde toch op mij zitten om het snel af te maken, maar dat lukte niet want kleine boobslover was alle interesse kwijt, van een erectie was geen sprake meer.

In haar adv stond ook dat als de date niet goed was ze het geld terug geeft. Ik heb het zelf niet gevraagd, zo ben ik niet, maar ze maakte ook geen aanstalte het te doen.

Ik ben gewoon zo snel mogelijk vertrokken en heb me thuis extra lang gedouched voor ik mijn bed in ging.

De reden waarom ik dit niet eerder schreef is omdat ik echt niet graag iets negatief schrijf. Ik ga er maar vanuit dat het dan toevallig bij mij was, maar ik kan alleen maar zeggen, spendeer uw geld elders en hopelijk beter.
 
Had deze recensie beter gelezen. Ben er gisteren geweest. Pfffff, vreselijk. Foto's kloppen al niet!!!.
Massage tot daar toe, maar het pijpen van ne slappe lul om hem recht te krijgen was ook niks, het neuken was ook niks.
Zonde van de centen
 
Ben ondanks de voorgaande recensies er toch geweest, tegen beter weten in!!! Wat de voorgaande 2 wandelaars schrijven is volkomen juist.
Alleen de opmerking, dat het een bedriegster is kan ik niet onderschrijven.
Conclusie: een afrader!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan