WHEM Tessa, Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MaDDoX

Newbie
18
12/01/22
0
Hallo iedereen!

Is er al iemand bij Tessa in Dordrecht geweest?

Adverteert al bijna een jaar op sexjobs.
Schijnt een jonge meid van 22 te zijn en vraagt €200,- voor een uur.
 
1x ooit me afgesproken, was niet al te best. Kwebbeltante, foto's kwamen niet overeen (of zwaar verouders), ze praat veel, klaagt over alles en ze praat en ze praat en ze praat.
 
Deze jongedame is 22 jaar en heeft er weinig zin in. Zit tijdens de sex de hele tijd op haar telefoon en begint na een half uur al te zeuren de tijd is om terwijl ik voor een uur betaald heb.
Neuken zonder condoom is inbegrepen maar dan moet je wel 250 euro voor neertellen dan komt ze naar je toe. In mijn geval Rotterdam.
Standjes en pijpen zonder condoom heeft ze weinig zin in. 3 likjes aan je leuter en dat is het. Het liefste lig ze op haar rug en kan jezelf het werk doen met door veel door te vragen met moeite een doggystyle eruit weten te slepen.

Ze heeft wel een goed figuur en mooie borsten. En zonder condoom voelt echt lekker aan bij haar maar het is niet voor herhaling vatbaar ze is alleen uit op snel geld en nergens zin in.
Ze praat wel veel als truc om zo min mogelijk aan sex te doen maar wel scherp in de gaten houden als de tijd om is.
Deze Tessa opereert sinds kort ook met vlagen opeens vanuit Amersfoort, Zwolle en zag vandaag opeens vanuit Groningen. Maar meestal is haar standplaats vanuit Doredrecht.
Ze is echt duur. Ik zou niemand aanraden daar te gaan.
 
Tessa gaat helemaal niet naar school en heeft er helemaal geen zin in.
Alles wat ze in de advertentie schrijft daar doet ze nog niets eens de helft van.
Ze zit alleen op haar telefoon en heeft nergens zin en al na 10 minuten zeurt ze dat de tijd om is. 1 x in de maand wil ze snel wat klantjes pakken om de rest van de maand achterover te liggen niets te doen. Mensen houdt je geld in je zakken. Ze doet al sinds 2020 mensen een soort van verkeerde voorstelling van zaken geven.
Inmiddels kan ik na 6 afspreken en voordeel van de twijfel geven in de afgelopen jaren met recht zeggen dat het helemaal niets is waardeloos en de foto,s zijn niet van haar dus weet dat.
 
Die Tessa scamt ook door geld te vragen voor foto,s etc maar levert niets. Ze is in werkelijkheid een stuk dikker en niet bepaald mooi. De foto,s zijn absoluut niet van haar in werkelijkheid. Wie zijn geld binnen 5 minuten kwijt wil zijn en het nafluiten heeft moet hier zeker heen gaan maar niet heus. Mensen niet doen ze heeft nergens zin in en doet niets behalve op haar rug liggen. Pijpen geen zin in net als klaarkomen in haar mond niets wil ze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan