Recensie Tessa, Dreamgirls, Kortrijk 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Buddy

Vaste klant
149
30/09/21
37
1
Uiteindelijk zelf eens uitgetest.
Tessa is een "zeer" slank jong meisje(1m80 en de leeftijd kan wel kloppen). Mooie kleine borstjes en heerlijk kontje. Ze doet alles wat je vraagt maar is zeer schuchter en verlegen, neemt zelf geen initiatief. Heb niet de indruk dat ze dit graag doet maar eerder met tegenzin.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

 
Inderdaad een erg knappe, slanke en jonge Vlaamse dame. Was zelf best tevreden over de seks, tongzoenen kon alleszins.

Wel nog wat onwennig, moest zelf inderdaad wat sturen. Maar kom, ze op haar eerste dag bezocht dus dat het nog geen top ervaring was vond ik niet zo erg. Had alleszins niet de indruk dat het tegen haar gedacht was.

Binnenkort een tweede afspraakje, eens zien of ze het al wat meer gewend is 😊
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor het eerst Dreamgirls in Kortrijk bezocht. Ik had een afspraak gemaakt met Tessa. Toen de deur werd opengedaan werd ik begroet door een kleine, knappe vrouw van in de dertig met zwart krulhaar. Een knappe verschijning. Ik dacht eerst: is dit Tessa? Dat bleek niet zo te zijn, en ergens al direct spijt want ik had deze donkerharige griet ook wel graag tot mij genomen. Als iemand weet wie dit is? En is ze te boeken?

Hoedanook, ik werd naar de kamer begeleid en daar wachtte Tessa me op. Een heel slank, groot meisje van ergens begin de twintig (ze studeert nog, zei ze). Ze spreekt perfect West-Vlaams en heeft ook wel een schattig snoetje. Mooi! Ze komt een beetje verlegen over. Zegt niet veel. Laat niet echt voelen wat ze denkt. Ze waste mijn penis aan de lavabo en die werd al direct hard. Maar dat lokte geen enkele reactie uit bij Tessa. Ze speelde het koel.
Daarna trok ze haar kleren uit en gunde mij voor het eerst een blik op haar perfecte, ranke lichaam. Een paar tattoos, maar niet te veel, een bruin velletje, strak buikje en lange benen. Het enige minpuntje zijn de wel heel kleine borstjes. Maar goed. Ze ging liggen en ik naast haar. Ze begon mijn lul heel zachtjes te rukken. Ik kuste haar. En liet mijn vingers over haar buikje naar haar kutje glijden. Tijdens het vingeren begon ze zachtjes te kreunen en het zoenen werd al gauw gulzig tongen. Ik vingerde haar steeds ritmischer en voelde haar vagina samentrekken. Ze kwam klaar in mijn hand. Ik vroeg of ze een orgasme had, en ze knikte bevestigend. Maar zonder glimlachje en zonder verder commentaar. Haar verlegenheid bleef overeind.

Ik daalde af tussen haar benen en begon haar poesje te likken. Al snel bewoog ze haar heupen mee met de bewegingen van mijn tong. Haar handen gleden over mijn hoofd en ik voelde haar korte rukjes aan mijn haar. Ze genoot ervan, dat was duidelijk.
Ik kwam naar boven en ze begreep dat haar beurt was om orale verwennerij aan te bieden. Dat was in één woord samengevat: heerlijk. Likken, strelen, pijpen, hard en zacht. Eén van de betere pijpbeurten die een sekswerker mij ooit gaf. Ze nam ook ruim de tijd. Echt goed.

Toen werd een condoom bovengehaald, en begon ze me af te rijden. Het viel me wel op dat ze me nooit in de ogen keek. Die verlegenheid toch. Ik rolde haar op haar rug en nam haar missionaris. Tijdens het stoten zocht ik haar bekje op om te zoenen en dat liet ze gretig toe. Onze tongen verstrengelde zich dieper dan tevoren. Passioneel was het zeker. Ik kom me nog net bedwingen en draaide haar om op haar buikje. Een meisje met zo'n goddelijke benen moet je toch ook eens langs achteren naaien. Ik nam de tijd om haar billen goed te kneden en schoot uiteindelijk het condoompje vol. Je weet altijd dat het een goeie beurt was, als de prostituee niet direct je lul uit haar wil. Tessa liet me nog even zitten. Ik kon rustig nastoten tot ik helemaal was uitgespeeld.

Pas dan, na die lekkere seks, kwam ze wat los en begon ze een beetje te babbelen. Het lijkt me een lief meisje. Verlegen, zeker, maar niet onbedreven in het liefdesspel. Je moet haar een beetje sturen, het initiatief komt niet noodzakelijk van haar kant, maar op een manier is dat wel sexy.

Ik ga zeker nog terug.

Maar eerst wil ik die donkere krullenbol, die de deur opendeed, eens beter leren kennen. Dat lijkt me wel een pittig dametje ;-)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
90
Ik ben vorige donderdag geweest. Vond het een aangename jonge dame. Is inderdaad wat verlegen, maar gezien haar leeftijd is dit ook normaal. Neemt zelf niet zo veel initiatief, maar is enorm meegaand en kan het goed stevig hebben zoals ik t graag heb. Vele van haar leeftijd kunnen dit niet aan 🙈. Het pijpen was ook zeer lekker.
Ik ga wel nog eens terug
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
140
Recent deze dame ook eens bezocht.

Ik kan de andere recensies bijtreden.
Ze is heel afwachtend en neemt zelf weinig initiatief. Zelf vind ik het leuker als de dVP zelf initiatief neemt.

(Tong)zoenen was precies niet haar ding. Lippen stijf op elkaar en af en toe een beetje tong.

Heb haar zelf gevraagd om te pijpen, wat ze dan ook heel goed deed. Lekker zacht en goed nat.
In 69 was er precies wel wat reactie.

Ook toen zij on-top zat deed ze goed mee.
Gefinisht met haar op haar buik. En je mag stevig doorgaan. Al merkte ik wel dat het precies wat te stevig was.

Mijn gevoel zegt ook dat ze het (een beetje) tegen haar zin doet. Daarom geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet iedereen wat bijtreden … heel mooie dame maar ze neemt niets van initiatief… is mijn slechtste ervaring tot nu toe …

Vind ik jammer … mijn verwachtingen waren hoger , ik ga zeker niet meer terug
 
Heb al 2x langs geweest bij haar, en ik sluit me aan bij de meeste reacties hierboven. Ze neemt geen initiatief en je hebt constant het gevoel dat ze het doet tegen haar goesting. Ze is in real-life ook een vriendin van Axelle. Bij mij geen herhalingsgevaar
 
Ik hou ook erg van (super) slank, maar toch wel erg veel recensies die hier zeggen dat het tegen haar zin is.
1-2 keer kan je misschien nog over kijken, want wie weet had ze toevallig een slechte dag.

Maar hier is het duidelijk een trend lijkt mij. Op die manier is er ook weinig aan, hoe knap ze ook mag zijn
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.dreamgirlskortrijk.com/dames/tessa/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag Tessa bezocht. Ik moet zeggen aanvankelijk met gemengde gevoelens nadat ik de commentaren gelezen had op dit forum. Maar ... het viel goed mee... Jonge dame, die pas in de branche is gestapt en die misschien nog moet leren zelf wat initiatief te nemen. Zelf had ik daar geen problemen mee. Tessa heeft een prachtig lichaam en is pas vier maand geleden van start gegaan in deze werkomgeving vertelde ze me, dus je moet haar wat tijd geven om te groeien. Aangebeld ter plaatse waar Tessa werkzaam is, werd ik eerst vriendelijk begroet toen de deur werd geopend door een andere dame. Deze begeleidde mij vervolgens naar de kamer, waarna enkele momenten later Tessa verscheen in minirok. Nadat Tessa eerst een kort wasje deed aan mijn edele delen (standaard procedure), ging ook zij vervolgens uit de kleren. Tessa zou ik omschrijven als een jonge kalme vrouw die er echt mag zijn. Mooi verzorgd en geschoren. Na eerst wat op bed te hebben gepraat en gestreeld daalde ik af om haar wat te plagen op haar mooi geschoren gevoelig plaatsje met mijn tong. Eerst staarde ze wat rond waardoor ik een versnelling hoger schakelde maar na een drietal minuten begon ze duidelijk te genieten van dit verwenmomentje en even later zelfs wat te kreunen en golvende bewegingen te maken met haar bekken tot ze zichtbaar tot een eerste orgasme kwam. Vervolgens begon Tessa nadat we wat hadden getongzoend dan mijn soldaat te verwennen, eerst met de hand, daarna met de mond. Het maakte mij meteen nog wilder en niet veel later (jammer dat het al zo snel was en ongecontroleerd) was het reeds voor de eerste maal prijs bij mij. Zelf vond ze dat niet zo fijn, waarna ik mijn excuses aanbood gezien ze de volledige lading had gekregen. Na nog wat te hebben gepraat begon ik haar opnieuw te strelen en op haar gevoelig plaatsje te verwennen, waarna ze op mij ging zitten (nadat ik haar het vroeg) en leefde ze zich volledig uit terwijl ikzelf haar A-cup wat streelde en vervolgens aan haar stijve tepels ging likken. Haar bewegingen boven op mijn paal voelden zalig aan waardoor ik niet veel later ook nog een tweede maal moeiteloos klaar kwam. Samengevat... Tessa doet wat je vraagt. Zelf neemt ze weinig initiatief. Als je dat niet erg vindt raad ik haar zeker aan. Als je mij vraagt zou je opnieuw opteren voor Tessa dan zeg ik meteen JA!
 
Dan heeft ze op die 4 maand al 1 ding geleerd dan...
Als je opteert voor een iets jongere dame die pas ingestapt is in deze job, dan weet je dat ze meestal niet volleerd en geroutineerd zal zijn en ongetwijfeld nog veel zal moeten aanvoelen en bijleren. Ik denk ook dat het een iet wat verlegen meisje is. Het staren naar het plafond kan idd bij sommigen een verkeerde indruk geven en als ongeïnteresseerd worden ervaren wat misschien tot een afknapper kan leiden. Dat ze ingaat op uw vraag vind ik wel positief! Ik zou zeker nog eens terug gaan bij haar, in de hoop dat ze wat losser is, gezien ze dan toch al weet wie ik ben. Ondertussen weet ik nu ook al wat van haar, gezien we een korte babbel hadden. Als je elkaar wat beter aanvoelt kan dat enkel en alleen maar tot een positief resultaat leiden. Ze heeft alvast een prachtlichaam en ook haar A-cup sprak mij wel aan... Niet iedereen kan immers even grote borsten hebben en ook een A-cup heeft zo zijn charmes :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerder teleurgesteld

Tongzoenen niet mogelijk
Intiem was matig
Niet veen interactie
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben ook al twee keer op date bij haar geweest (telkens een uur). Het is een jonge vrouw die slank is en over een kleine boezem (A-cup) beschikt.

De eerste keer (mei 2023) was een beetje een twijfelgeval. Ze was duidelijk zoekende, maar deed wel actief mee. Tongzoenen kon, je mocht haar vingeren en beffen. Verschillende standjes (passioneel en wild) waren mogelijk. Je mocht toen ook op het gezicht klaarkomen. keek je wel nooit aan: nooit oogcontact. Ze gaf ook aan dat ze dit deed vooral om snel veel geld te verdienen. Vermoedde dat ze het niet graag deed. Was mogelijk om twee keer klaar te komen.

De tweede keer (na de zomer) was echt een tegenvaller. Ze gaf aan dat ze niet meer tongzoende (doet dit niet graag met klanten). Ze wilde haar grenzen meer bewaken. Ze gaf aan dat ze probeerde om mannen tijdens de date zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Pijpen zonder condoom was alleen tijdens de start mogelijk: daarna alleen met condoom. Klaarkomen op gezicht mocht niet meer. Er was weinig sociale interactie... vanaf dat je een vraag stelde, zei ze dat dit prive was.... en weigerde ze te antwoorden. Stond dan ook al na 40 minuten weer buiten: na klaarkomen, kleedde ze zich onmiddellijk terug om nadat ik klaarkwam.

Mooie kamers en infrastructuur, maar bedden kraken en piepen heel hard
 
Zoals ik het lees lijkt het dus neer te komen op de volgende vask terugkerende trifecta.

1 :Tessa begon er aan met een open mindset en deed haar best om het klanten naar de zin te maken

2: Klanten deden wat klanten doen en deden dingen die een jonge onervaren (in de branche) meid niet bepaald fijn vind om te doen met wildvreemden

3: Tessa bewaakt nu haar grenzen beter en houd een zakelijke afstand.

Je kan dat jammer vinden, maar het toont nog maar eens aan dat we allemaal mensen zijn en het voor een jong meisje echt niet zo evident is om ondergespoten te worden door mannen van dubbel zo oud waar ze pas een half uurtje eerder voor het eerst hoi tegen gezegd hebben.

Dat is geen steek naar jou PVN, maar de manier waarop Tessa qua service verandert is tussen je bezoekjes indiceert dat er ongetwijfeld weer een stevig aantal vetzakken de revue is gepasseerd in die eerste weken die ervoor gezorgd hebben dat er een grotere afstand tussen haar en de klanten ontstaan is. Ik denk dat we niet mogen vergeten hoeveel rare vogels er onder ons wandelaars zitten, dus ik kan maar al te goed begrijpen dat ze liever niks al te persoonlijk vertelt en wat barrieres optrekt.
 
Nagel op de kop wat hier boven staat. Vrouwen die in een privehuis werken hebben het nog iets moeilijker dan iemand die rechtstreeks in contact staat met potentiële klant denk ik. In een privehuis moet men aan de slag met wie er door de deur komt gewandeld. En als dat iemand is die verwacht dat bepaalde handelingen moeten gebeuren omdat hij euro's neergelegd heeft, met nul respect naar de vrouw toe dan zijn dat inderdaad vetzakken die de boel komen verzieken.

Voor een leuke date moet de inzet van beide kanten komen. Als jij haar respecteert en een leuke tijd wil bezorgen dan krijg je dat automatisch terug. Behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden.
 
Nagel op de kop wat hier boven staat. Vrouwen die in een privehuis werken hebben het nog iets moeilijker dan iemand die rechtstreeks in contact staat met potentiële klant denk ik. In een privehuis moet men aan de slag met wie er door de deur komt gewandeld. En als dat iemand is die verwacht dat bepaalde handelingen moeten gebeuren omdat hij euro's neergelegd heeft, met nul respect naar de vrouw toe dan zijn dat inderdaad vetzakken die de boel komen verzieken.

Voor een leuke date moet de inzet van beide kanten komen. Als jij haar respecteert en een leuke tijd wil bezorgen dan krijg je dat automatisch terug. Behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden.
Ben er zelf geweest. Zie mijn recensie.

De intentie op er een leuke date van te maken moet van beide kanten komen. Die was er in het begin niet en nu ook niet.

Het verschil is, dat ze nu 'grenzen' stelt.
Ik lees vooral dat ze geleerd heeft dat ze nog steeds goed geld verdient door steeds minder toe te laten.

Dat ze geleerd heeft dat veel mannen het blijkbaar niet erg vinden op een onpersoonlijke en slechte service te krijgen.

Want een 'open mindset' wil zeggen dat je er met enthousiasme aan begint. Wat nooit het geval is geweest bij deze dame.

Het enige waar ik me in kan vullen vinden is de stelling 'klanten deden wat klanten doen'. En dan ga je naar inderdaad afbakenen (bv geen pzc vermelden op je profiel, maar het wel doen als je je goed valt bij die klant).

Dus ja, voor mij was 1 keer genoeg.
En ik vrees dat ze veel klanten maar 1 keer gaat zien, want ze is nu eenmaal knap en jong.
Ze zal goed verdienen en dat mag. Maar fijn zal ze het nooit vinden.
 
Het is haar recht om haar services zelf te kiezen en bepaalde dingen niet meer aan te bieden.

Tegelijk vind ik het niet correct dat bij Tessa nergens nog te vinden is wat ze dan exact aanbiedt.
Op de site van dreamgirls werd dit sowieso nooit vermeld.
Maar nu is zij ook (toevallig?) de enige die geen lijst meer heeft van mogelijkheden op haar persoonlijk redlights profiel.

Zaken als tongzoenen die op het algemene dreamgirlsprofiel staan, en ook steeds bij de andere dames te vinden is, gaan mannen dan logischerwijs ook van uitgaan dat ze bij Tessa mogelijk zijn.

Dit moet eigenlijk zo snel mogelijk geüpdatet worden om discussies te vermijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan