Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nana/Cowboy in BKK zijn inderdaad heel duur. De 2.000b LT die ik bedoelde was Pattaya. En dan nog is het een kwestie van een klik hebben en een beetje geluk.

Let wel. Veel dames in een Gogo werken met "tags". Feitelijk shifts van (vaak) 10 dagen waarbij ze x drankjes moeten halen en (soms) y keer een barfine.
De hoogte van x en y verschilt per bar. Ook of ze werken als coyote of model maakt veel uit (en ook in prijs voor ST/LT!)
Wat is het verschil tussen een coyote en een model?
 
Na 5 dagen BKK, door naar Pattaya. Gisteravond kwamen de cops het sluitingsuur handhaven in bkk en wat ik hoorde ook in Pattaya, 1 uur alles dicht, dagen ervoor was 2 uur geen probleem ( officieel is nog steeds 12 uur).
Eerste indruk in Pattaya is dat het veel rustiger is dan wat ik had verwacht op grond van wat ik heb gelezen op de diverse forums. Nanaplaza was leuk voor een paar dagen, vrijwel alle dames vragen om een barfine, dus nauwelijks " drinksluts ", 2500 voor st en barfine 700 -1000 vond ik ook erg meevallen voor bkk. Vanavond eens kijken wat Pats te bieden heeft😁. In bkk worden de mondkapjes veel meer gedragen dan in Pattaya, viel me direct op.
 
Als ik langs de verkeersdrukte, op Sukhumvit rd loop, of achterop een Grab Moto zit, draag ik maar wat graag een mondkapje. Niet voor rondwaaiende virusjes, maar wel tegen de roet, CO2 en andere vervuilende uitstoot.
Zal ik bijna vergeten; de afval verbranding, na het oogstseizoen (vanaf ongeveer half april, tot?). Dan zijn mondkapjes ook geen overbodige luxe.
 
Coyote laten vaak minder zien. Iets minder knap
Model.. vaker topless bv en knapper dan Coyote

Ladydrinks vaak ook duurder voor een model net als de barfine
Volgens mij zijn Coyotes vaak mooie meiden, die klanten lokken en ladiesdrinks drinken, maar in de regel niet met klanten meegaan. . Wat een model doet, weet ik niet, maar ik heb er nog nooit van gehoord, of het moet iets nieuws zijn,
 
Vanaf vandaag al hoeven mondkapjes buiten niet meer op!

Aangezien de lokale gouverneur dat kan beslissen, kan dat nog steeds per provincie verschillen. It's Thailand things😜
 
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel drukte over die mondkapjes wordt gemaakt.

Ik ga al meer dan 10 jaar naar Thailand en al mijn Thaise vriendinnen dragen bijna altijd een mondkapje als ze buiten gaan. Zeker in steden als Bangkok en Pattaya omdat de luchtkwaliteit er niet echt optimaal is. En bovendien en vooral omdat ze niet willen dat hun gezicht kleurt. Een lichte huid is in Thailand nog altijd een schoonheidsideaal.
 
Thaise mannen begrijpen dan ook helemaal niet waarom wij de dames uit de Isaan zo aantrekkelijk vinden. Met hun gebronsde huid zijn ze niet in trek bij de Thai.
Dat klopt inderdaad, ze kijken niet alleen neer op de Isaan, vanwege andere eetgewoontes, taal, en etniciteit, maar ook omdat ze vaak donkerder zijn dan de Thai.
 
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel drukte over die mondkapjes wordt gemaakt.
Dat is heel simpel. De farang is t over t algemeen niet gewend om een mondkapje te dragen. Ik zelf vind t ontzettend vervelend om een mondkapje te moeten dragen als ik relaxed op vakantie ben. Dat de Thai zelf gewoon is een kapje te dragen begrijp en respecteer ik...
 
De farang is t over t algemeen niet gewend om een mondkapje te dragen.
Daar zeg je het: het is een kwestie van gewoonte. Zet een mondkapje een halve dag op en je bent het gewoon en je denkt er niet meer bij na. Het is niet lastiger dan een zonnebril of een baseball-pet.
 
Laatst bewerkt:
Daar zeg je het: het is een kwestie van gewoonte. Zet een mondkapje een halve dag op en je bent het gewoon en je denkt er niet meer bij na. Het is niet lastiger dan een zonnebril of een baseball-pet
Sorry Ben dat ben ik niet met je eens... Met de coronatijd hier heb ik veel een mondkapje gedragen. ik kon er niet aan wennen, Elke keer als hij afkon voelde als een verlichting. Voelde continue benauwd en als brildrager is t al helemaal geen feest.
 
Met mondkapjes zijn de 6+ dames wel een 8+ als ze mooie ogen hebben, het verbergt iddd hun schoonheid (goed en slecht) haha..
Ik was 2 weken geleden in een agogo in BKK en een serveerster leek heel leuk, ze droeg een mondkapje,
Drankje aangeboden, toen mondkapje afging was ze 20 jaar ouder en 10 keer minder knap :p, ze was gelukkig wel fun en heeft me goeie damestips gegeven
 
prijzen voor maart/april zijn terug redelijk 620€,enkel ik zie bijna geen vluchten meer die avond terugvliegen meestal in voormiddag vertrekken.
dit is wel raar
 
Terug
Bovenaan Onderaan