Thailand algemene informatie

Farang4

Wandelaar
Oudgediende
6 jul 2021
59
47
45 graden heb ik zelfs in de Isaan nog nooit meegemaakt in maart en april. Typefout? Of gevoelstemperatuur als je in de zon staat?

Nieuws:
Vanaf 1 oktober is er geen vaccinatiebewijs of negatief testresultaat meer nodig om Thailand binnen te komen.

• Leuk
Waarderingen: BigBenny en Volmer

Volmer

Vaste klant
18 sep 2021
126
108
Zwaag
45 graden heb ik zelfs in de Isaan nog nooit meegemaakt in maart en april. Typefout? Of gevoelstemperatuur als je in de zon staat?

Nieuws:
Vanaf 1 oktober is er geen vaccinatiebewijs of negatief testresultaat meer nodig om Thailand binnen te komen.
Yippie...boeken dus..

• Leuk
Waarderingen: Gerardwwv

Gerardwwv

Stamgast
4 jul 2021
936
954
Yippie...boeken dus..
Ja maar hou er wel rekening mee dat Pattaya niet hetzelfde is als pre-covid en het nog wel even kan duren voor dat dit anders is.
Vooral op internationale fora klagen wandelaars massaal dat de huidige selectie dames vaak oud/lelijk/dik zijn, de barfines fors verhoogd, er minder dames te vinden zijn voor LT en dat er teveel focus ligt nu op het krijgen van ladydrinks.

• Leuk
Waarderingen: JipenOn

JipenOn

Wandelaar
1 aug 2022
32
46
Ja maar hou er wel rekening mee dat Pattaya niet hetzelfde is als pre-covid en het nog wel even kan duren voor dat dit anders is.
Vooral op internationale fora klagen wandelaars massaal dat de huidige selectie dames vaak oud/lelijk/dik zijn, de barfines fors verhoogd, er minder dames te vinden zijn voor LT en dat er teveel focus ligt nu op het krijgen van ladydrinks.
Die indruk had ik hier in Udon Thani ook al. Wel veel kinderen op straat dus opgepast. Hier gaat het verhaal dat de leuke dames terug zijn naar Pat/bkk/pu. Of zijn ze van de aardbodem verdwenen?

Gerardwwv

Stamgast
4 jul 2021
936
954
er zijn wat dames terug naar de hotspots maar dat zijn vooral de 6jes.
De 8+ dames qua looks verdienen tegenwoordig genoeg online. Onlyfans voor 10e per maand en 100 gasten is genoeg cq 3x minimumloon. Tja waarom zou je dan nog gaan wippen met een farang?
en... er zijn natuurlijk ook dames vertrokken naar Korea/Bahrein etc om daar te gaan werken.

Pat/BKK/Puh... allemaal minder dan precovid. Natuurlijk kan je nog wel lol hebben daar! Maar het is gewoon anders nu. Anders en duurder.

• Leuk
Waarderingen: JipenOn

JipenOn

Wandelaar
1 aug 2022
32
46
Ik had in februari nog een uitgebreide b2b van best wel een lekker ding in Udon. In augustus was ze volgens de bareigenaar met een groepje naar Pucket vertrokken. Wat er voor in de plaats was gekomen was niet veel soeps. Gelukkig had ik mijn vrouw bij me deze keer......😁

• Leuk
Waarderingen: Anaal.ist en Gerardwwv

Vale46

Vaste klant
11 jul 2021
101
116
Laat je vooral niet ontmoedigen. Er is idd nog steeds wat minder keus dan pre covid, maar bijv in Soi 6 zijn er nog steeds genoeg lekkertjes te scoren die voor 1000 baht + 350 barfine met je naar boven gaan voor een uurtje. Ik ben er afgelopen Juni geweest dus kan het weten. Wel heb ik verhalen gehoord van dames in Soi 6 die níet met klanten naar boven gaan, en dus enkel drankjes scoren. Ik ben ze zelf niet tegen gekomen gelukkig, gaat schijnbaar ook echt maar om een paar meiden in de hele straat. Gewoon vooraf ff vragen voordat je 4 drankjes verspilt aan een dame die je toch niet het bed in krijgt.

Op WS zijn er nog wat minder Gogo's open dan voorheen, maar de keuze is alsnog reuze. In Pin Up gewoon op een normale avond 70+ dames binnen, en voor iedereen wat wils. Klein, groot, slank, siliconen, kleine borsten, grote naturals. Maar de focus ligt in Gogos altijd wat meer op drankjes, dit was echter pre covid ook al zo.

• Leuk
Waarderingen: Rony80

Rony80

Meubelstuk
Oudgediende
5 jul 2021
2.891
3.310
Het is in ieder geval een beschrijving uit de eerste hand, ipv weer een verwijzing naar wat er op de diverse fora wordt geschreven. (y)

Laatst bewerkt: