Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Werkzaam in de entertainment industrie of voor mijn part als mangofarmer, voor Thaise vrouwen, is leeftijd maar een nummer hoor
Dat weet ik maar al te goed. Ze hebben in Thailand zelfs ontzag voor je leeftijd. Geen dame werkzaam in de entertainment industrie heeft me ooit geweigerd. Mijn eerste Thaise vriendin was een lerares met een Master diploma en later zelfs een PhD.

Maar allemaal zien ze wel het voordeel van een relatie met een (oudere) Westerling. Of zoals een spreekwoord zegt "niks is zo duur als gratis" en dat is zeker zo voor het begrip "gratis seksvakantie" waar @massagealleen naar op zoek was.
 
Zo is dat, BB.
Maak jezelf niet gek, tenzij je je leven wil gaan delen. Zo simpel is het. De meeste lezers hier zijn gewoon hoerenlopers, helemaal niet raar. De vrouwen zijn in dit geval de dienstverleners. Ook niet raar. Het is gewoon een manier van leven, ik heb er vrede mee. Ik bepaal wat ik die dienst waard vind.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel. Ieder vult zijn wensen op zijn manier in. Ik hoef geen relatie, maar vind het fijn om met verschillende vrouwen sex te hebben. En soms een beetje meer. Noem het een bepaalde mate van geluksbeleving.

Ik zit nou in Laos, en o, wat zie ik veel mooie en voor mij bizonder aantrekkelijke vrouwen. Bergvolk, maar, en dat vind ik heel erg jammer, communicatie is door de taal schier onmogelijk. En ik heb al heel veel lieve vrouwen hier diep in de ogen kunnen kijken. Ik smelt hier weg...
 
Ik hoorde trouwens ookal goede verhalen over backpackers
Je kan natuurlijk ook proberen, en backpackster te scoren. Alhoewel, daarvoor reis je niet helemaal naar Thailand af, dat moet je in de Lage Landen ook wel lukken.

@BigBenny respect voor je leeftijd, of je weigeren, vanwege je leeftijd, is niet exclusief voor dames in de entertainment industrie weggelegd. 😉
 
Binnenkort, April, na die klote covid terug voor twee weken Thailand. Nog niets definitief gepland.
Ondertussen zijn al mijn contacten ginder verwaterd of afgesloten (na té eenzijdig vissen voor onderhoudsgelden).
Ik weet niet wat ik mag verwachten. Hopelijk terug een droomreis zoals de eerste keer Thailand, of deze keer een ontnuchtering?
Sowieso schijnen de prijzen voor verblijf en compagnie de pan uit te swingen?
Ben benieuwd en schrijf wel over mijn belevenissen....
 
Sowieso schijnen de prijzen voor verblijf en compagnie de pan uit te swingen?

Prijzen voor hotels zijn wel gelijk. Probleem is de prijs voor vliegtickets die vooral echt enorm kan zijn.
Daarnaast zijn de salarissen flink verhoogd in bars en gogobars dus OOK de barfines zijn soms bizar. 2K barfine in een gogobar is meer regel dan uitzondering tegenwoordig.
Vanwege de hoge inkomsten van de dames vragen die natuurlijk OOK meer. Waarom zou je nog voor 2K LT gaan als je al 60K salaris krijgt?
Natuurlijk kan je nog wel voor redelijke prijzen iets doen maar dat heeft meer te maken met klik etc.
Persoonlijk vind ik onderhandelen niet handig (gaat altijd ten koste van de service voor mijn gevoel) en LT was vroeger 2K en is nu 3K. Nog steeds prima te doen natuurlijk.
 
Bedankt voore reacties. De strekking van alle reacties is dat ik er niet teveel van moet verwachten, er tijd in moet steken, het makkelijker lijkt dan dat het is omdat ze conservatief zijn etc.

Oke, maar is dit dan in de Filipijnen zo anders? Of word er daar overdreven in het het topic Filipijnen algemeen post 26 tot 29

Als je dat topic leest zou een gratis seks vakantie daar een stuk makkelijker zijn dan in Thailand.
 
Prijzen voor hotels zijn wel gelijk. Probleem is de prijs voor vliegtickets die vooral echt enorm kan zijn.
Daarnaast zijn de salarissen flink verhoogd in bars en gogobars dus OOK de barfines zijn soms bizar. 2K barfine in een gogobar is meer regel dan uitzondering tegenwoordig.
Vanwege de hoge inkomsten van de dames vragen die natuurlijk OOK meer. Waarom zou je nog voor 2K LT gaan als je al 60K salaris krijgt?
Natuurlijk kan je nog wel voor redelijke prijzen iets doen maar dat heeft meer te maken met klik etc.
Persoonlijk vind ik onderhandelen niet handig (gaat altijd ten koste van de service voor mijn gevoel) en LT was vroeger 2K en is nu 3K. Nog steeds prima te doen natuurlijk.
juist terug van 5 weken Thailand en dit klopt, prijzen van hotels,eten,transport,excursies...zijn niet of niet veel duurder geworden(public bus naar pattaya is nog altijd 120 bhat).
maar de meisjes dit is wel een probleem, er zijn er te kort en ze gaan duur als ze knap zijn komt er ook nog eens bij dat er heel veel zijn die er enkel voor klanten te lokken zijn en ladydrinks proberen te versieren, bijna altijd jonge studenten die er heel goed uit zien.
prijzen van tickets zijn echt te duur tegenwoordig, ik heb een artikel gelezen van de baas van emirates en deze gaf toe dat er enorm veel winst gemaakt wordt door de vliegmaatschappijen (een te kort aan operationele vliegtuigen, staan er nog veel stil van covid en ook piloten te kort),hij verwachte ook dit jaar geen dalingen van de prijzen en zal waarschijnlijk nooit terug naar het niveau van voor covid zakken.
 
Ik heb een vlucht Antwerpen - Schiphol - Bangkok en terug geboekt met EVA Air in Premium Economy voor bijna 1600 EUR met vertrek half mei. De vluchten vanuit Brussel hadden allemaal een tussenlanding in de UAE en kostten over de 1000 EUR met slechte timing. Een terugvlucht die aankomt in de UAE iets na middernacht en de vlucht naar Brussel dan tegen de ochtend. Dan zit je een uur of 5 op een uitgestorven vliegveld op een plastic stoeltje.
 
ik heb mijn laatste 2 vluchten rond de 800€ betaald retour (1 keer austrian/lufthansa en 1 emirates),geen lange overstappen gehad tussen de 2/3u.
prijzen zijn betaalbaar maar nog altijd 300€ meer dan ik voor covid betaalde, op 3 vakanties per jaar is dit toch 1000€:(.
 
Hoe meer tijd er tussen de heen en terugreis zit, hoe goedkoper het totaalplaatje.
Ik had met mezelf de afspraak gemaakt om niet meer te betalen dan 800 euro voor een retour. Heb heel geduldig bijna dagelijks meerdere weken gecheckt. Eind januari had ik beet. Ik kon op 31 januari vertrekken, en op 16 mei terug. Dat kan omdat ik net met pensioen ben. 400 directe heen vlucht, EVA, en idem terugreis.

Zit nu te puzzelen welke dame waar in Thailand ik ga bezoeken. De laatste was vorige week in Bangkok, Sukhumvit 26, massagehuis ik meen " Dream Heaven", jaar naam Gwen (?), En het was en voltreffer. Ik betaalde 2400 baht voor een uur, als ik het me goed herinner. En reken maar dat ik haar weer ga bezoeken, vlak voor mijn terugreis.
Zit nu op Koh Phangan, en de puzzel is "ThaiFriendly".
 
Hoe meer tijd er tussen de heen en terugreis zit, hoe goedkoper het totaalplaatje.

Wat je om die reden kan doen is 2 vluchten scharen
Voorbeeld
Je boekt vlucht AMS<>BKK op datum 1 jan tm 21 jan
Je boekt vlucht AMS<>BKK op datum 1 juni tm 21 juni
Dat is duur...

Goedkoper kan het zijn om dit te doen:
1: vlucht AMS<>BKK 1 jan tm 21 juni
2: vlucht BKK<>AMS 21 jan en 1 juni

Je vliegt dan dus AMS<>BKK met vlucht 1 en terug met de "heen" vlucht van vlucht2
Je vliegt dan 1 juni met je "retour" van AMS>BKK en op 21 juni terug met je terugvlucht van vlucht1
 
Wat je om die reden kan doen is 2 vluchten scharen
Voorbeeld
Je boekt vlucht AMS<>BKK op datum 1 jan tm 21 jan
Je boekt vlucht AMS<>BKK op datum 1 juni tm 21 juni
Dat is duur...

Goedkoper kan het zijn om dit te doen:
1: vlucht AMS<>BKK 1 jan tm 21 juni
2: vlucht BKK<>AMS 21 jan en 1 juni

Je vliegt dan dus AMS<>BKK met vlucht 1 en terug met de "heen" vlucht van vlucht2
Je vliegt dan 1 juni met je "retour" van AMS>BKK en op 21 juni terug met je terugvlucht van vlucht1
dat is inderdaad een handigheidje en makkelijk als je meerdere keren per jaar naar Thailand vliegt.
 
Je vliegt dan dus AMS<>BKK met vlucht 1 en terug met de "heen" vlucht van vlucht2
Je vliegt dan 1 juni met je "retour" van AMS>BKK en op 21 juni terug met je terugvlucht van vlucht1
Dit truc is inderdaad een veelbeproefd geval.

Ik herinner me dat het voor het ijzeren gordijn, veel gedaan werd door (uitwisselings)studenten. Een retourtje Amsterdam<>Moskou bleek veel duurder dan een voor Moskou<>Amsterdam. Met dit gegeven, kan je dat ook op Amsterdam Bangkok uitproberen. Wellicht via een vpn. De 2 goedkoopste enkeltjes zou dan misschien ook kunnen werken.
 
ik gebruik altijd skyscanner, kun je vrij eenvoudig zien op welke dag van de maand de tickets goedkoper of duurder zijn, kan soms honderden euro's schelen per dag. En ook een beetje spelen met instellingen als zoek ook vanaf luchthavens in de buurt, en opbouwen verbindingen.
 
Dat is heel verschillend. Het beste is om het gewoon, recht op de ladyboy af, te vragen of ze top, bottom, of both en meer top is.

Wat ik tot nog heb meegemaakt, is het krijgen van een erectie zelden een probleem, zelfs bij een bottom ladyboy. Klaarkomen, is een beetje 50/50.
 
Terug
Bovenaan Onderaan