Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook wat aan het kijken voor een eerste keer naar Bangkok te gaan. Inderdaad rond de 600 € valt te doen met een overstap van 4 uur in Abu Dhabi.

Een rechtstreeks vlucht is misschien makkelijker maar de 200 € die je uitspaart met een overstap te doen daar kan je waarschijnlijk in Bangkok nog leuke dingen mee doen :p

355821592_227499440193733_511514915603185481_n.jpg
 
Heb je enig idee hoe groot Thailand is?
Het is een land dat tig keer zo groot is als ons land en een heel ander klimaat heeft.
Wees specifieker qua regio... (Isan, Noorden, Centraal, Zuiden, Pattaya, Phuket, Hua Hin?)
Regen 80% is niet vergelijkbaar met hier. Bij ons duurt regen vaak lang en zeikt het door, in Azië veel hoosbuien die zo weer over zijn.

hoi

ik wil graag naar bangkok/pattaya en wellicht phuket. kun je me hier meer over vertellen hoe het nu daar is?
 
hoi

ik wil graag naar bangkok/pattaya en wellicht phuket. kun je me hier meer over vertellen hoe het nu daar is?
Zie het verslag van de trip @GeileGerard naar Pattaya
Bkk is redelijk vergelijkbaar qua weer met Pattaya, alleen is de smog veel erger daar.

Phuket regenkans komende 10 dagen niet boven de 25%

Ik zou me er niet te druk om maken. Kijk naar wat je wilt en maak de keuze. Leg niet alles van te voren vast. Go with the flow. Wie weet tref je op dag 1 een te gekke vrouw die je holiday gf wil zijn. Maar doe dat niet langer dan 4 dagen, anders gaan vaak de gevoelens een rol spelen ;)

Have fun and let us know!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie hier wel spotgoedkope prijzen. Jammer genoeg beslis ik altijd last minute wanneer ik ongeveer kan vertrekken en tis meestal ook in july of augustus, dus ik betaal altijd wel premium jammer genoeg.


voor de hotel in Pattaya verblijf ik vaak in journeyhub dichtbij soi buakao, zeer goedkope en degelijke hotel, relatief nieuw. Ik zie via booking 7/8 dagen voor 133 euro, dus dat is minder dan 20 euro per dag. (deluxe room, 27 vierkante meter)

Iemand nog aanraders ? Omdat ik wat extra heb betaald voor het vlucht, wil ik wat besparen op hotels haha. 20 euro voor een betruwbare goede hotel niet ver van de actie vind ik wel een topdeal.
 
Laatst bewerkt:
Een hoe is de layover in Doha (ofzo). Meestal trekt dat, als je met een Gulfcarrier vliegt, goed je portemonnee leeg.

Als je kiest voor een korte layover hoef je niet Doha in, dan is gewoon opfrissen en naar de volgende gate. Vluchten vertrekken altijd op tijd in Doha.

Als je de stad in gaat valt het echt reuze mee, gewoon Europese prijzen (NL). Tenzij je echt gek gaat doen. Ben niet meer kwijt dan in NL.

Je kunt ook vaak economy premium bijboeken voor minder dan bij Klm mocht je wat meer ruimte nodig hebben.
 
Na zo'n tropische bui, is het wel effe uitkijken, dat je niet op je bakkes gaat, op die geglazuurde stoeptegels.¹ Overigens, valt de meeste regen gelukkig in zee 😂

¹ Als het goed, is heb je natuurlijk je tropenshotjes gehad en zit je wat betreft tetanus, voor 10 jaar geramd.
 
Voor 5000 kun je ook een thaise in nederland 50 x neuken.🙂 zonder vakantie dat wel...
same same but different zoals ze in Thailand zeggen.
Daar komt bij dat ik nauwelijks mooie Thaise dames hebt gezien in Nederland die de moeite waard zijn om te neuken.
Dikwijls in Den Bosch bij zo'n Thais feest of in de Thaise tempel geweest in Waalwijk, maar ik heb daar weinig Thaise schone gezien.
Blijkbaar blijven de mooiste Thaise dames, toch het liefst in Thailand.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik wel een verfijnde smaak hebt, en niet zo gecharmeerd bent van die typische Isaan meiden.
Bovendien kan je in Thailand voor € 5000, 00 wel veel vaker neuken dan 50 keer. Minimaal wel honderd keer.
 
Maar ik snap het niet, waarom is thailand veel aantrekkelijker(op dit forum) als bijvoorbeeld Colombia?

Prijzen zijn als ik op forums lees hetzelfde, het grootste verschil merk ik zelf dat Colombia gewoon gevaarlijker is. Maar met een beetje streetsmart skills red je je vast wel.

Maar je krijgt daar wel wat voor terug, Colombiaanse vrouwen hebben meer rondingen en zijn vaak wel beter (minder stijf) in bed dan de thaise.

Maar toch merk ik dat de populariteit echt aanwezig is richting Thailand...
 
Mijn roots zijn zelf Zuid Amerikaans, maar voor mij is Thailand het hele pakket in 1.

Veiligheid, de dvp, het eten, etc.
Het is een soort van een totaal pakket dat klopt.

Niks mis met Zuid Amerika, maar ik denk voor veel mannen dat totaal pakket meetelt en dan is Thailand moeilijk te verslaan.
 
Maar ik snap het niet, waarom is thailand veel aantrekkelijker(op dit forum) als bijvoorbeeld Colombia?

Prijzen zijn als ik op forums lees hetzelfde, het grootste verschil merk ik zelf dat Colombia gewoon gevaarlijker is. Maar met een beetje streetsmart skills red je je vast wel.

Maar je krijgt daar wel wat voor terug, Colombiaanse vrouwen hebben meer rondingen en zijn vaak wel beter (minder stijf) in bed dan de thaise.

Maar toch merk ik dat de populariteit echt aanwezig is richting Thailand...

Het is inderdaad het totaalpakket. Ik neuk ook liever een zuid Amerikaanse dan een Thaise

Maar in Thailand zou je bij wijze van 3 uur in de nacht met een gouden rolex om ladderzat in donkere steegjes kunnen rondwandelen

Ik denk dat je dat letterlijk je leven kost in zuid amerika

Ik had een keer iets teveel gedronken waarna ik netjes door het bar personeel naar het hotel ben gebracht ondanks dat ik toch een pak geld had is er zero verdwenen

Het eten is er goed. Het is er echt superveilig (ja shit happens overal maar dan heb je echt extreme pech). De mensen vriendelijk.

Ga er gewoon geen ruzie maken want dan kom je wel ineens in een hele hoop ellende terecht. Maar dan heb je het echt helemaal aan jezelf te danken
 
Iemand nog aanraders ? Omdat ik wat extra heb betaald voor het vlucht, wil ik wat besparen op hotels haha. 20 euro voor een betruwbare goede hotel niet ver van de actie vind ik wel een topdeal.
Ik heb met een maat het Whisper hotel geboekt in Soi 15, op 150m van Soi Buakhao. Nieuw hotel, ruime kamer (42m2), zwembad op dak en goede reviews. Dat is voor eind Oktober.
Geboekt via Google, gezocht op whisper hotel met data ingevuld, en zo kwam ik bij Agoda tot een deal van 24 euro per nacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan