Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat het voor mij bkk - koh samui - phuket wordt. Ik ben als de dood dat mensen weten van mijn hobby. Maargoed in Pattaya kan je natuurlijk ook meer doen dan wandelen. Zo is 't ook
Ik begrijp wel dat je pattaya niet vermeld tegen vrienden/familie ,dit doe ik ook zelden ook al zit ik er nooit lang ik vermeld zelden dat ik in pattaya ben geweest gewoon teveel vooroordelen ,maar ik ben nu 40 en begin het mij eigelijk ook niet meer te interesseren wat de mensen denken ;):);)mijn verlof ,mijn leven.

Phuket en Koh Samui is gelijkaardig van uitgaansleven/drukte en prijzen ,als je Kanchanaburi en Pattaya niet gaat doen zou je kunnen overwegen Koh Samui en Koh phangan ,Koh Phangan is een groener eiland en relaxt ook is dit een goede locatie om te vermelden tegen vrienden/familie omdat het bekent staat voor backpackers en feestvierders ,heb hier ook ooit een pittige wandeling gedaan naar de top en er zijn veel begeleide wandeling naar verlaten stranden op het eiland(y).

Maar dan was ze dus niet echt op geld belust. Wat deed je toen? En hoeveel kostte het?
Klopt ze ging mee naar mijn hotelkamer , ik moest haar jurk van achteren de rits naar beneden trekken , ze had geen bh aan kon gelijk haar borsten betasten , ze draaide haar hoofd om met de grote kijkers van haar beetje ondeugend lachen. Maar ik liet haar eerst douchen ondertussen mijn belangrijke spullen in de kluis plaatsen. Daarna ging jk douchen en ze lag ondertussen in haar slip op bed om op mij te wachten .
De volgende dag bracht ik haar mall 21 heb daar eten en drinken voor haar gekocht en zat erbij te kijken ( ik at later alleen ergens anders ) heb haar daarna naar de skytrain gebracht en gaf haar 1000 bath voor vervoers kosten .
Ze was voorheen getrouwd met een Brit , gescheiden van ze woonden in Pattaya waar hij naar de vrouwen ging . Ze verkoopt etenswaren , het is voor haar een stap terug van weelde naar standaard leven.

[cGenter]ewoonboef007[/center]

Je reis is inderdaad wel erg aan de korte kant; als je toch een eiland wil, en een beetje in de buurt van Pattaya, zou ik naar Koh Samet gaan, minder dan anderhalf uur rijden en maar een kwartiertje met de speedboat. Klein en overzichtelijk en prachtig strand. Koh Samui vond ik een grote tegenvaller, heel veel Russen, vervuilde stranden en duur. En het gewandel is ook niet echt groots.

Ik begrijp wel dat je pattaya niet vermeld tegen vrienden/familie ,dit doe ik ook zelden ook al zit ik er nooit lang ik vermeld zelden dat ik in pattaya ben geweest gewoon teveel vooroordelen ,maar ik ben nu 40 en begin het mij eigelijk ook niet meer te interesseren wat de mensen denken ;):);)mijn verlof ,mijn
Ik vertel altijd gewoon dat ik naar Pattaya ben geweest. Het heeft me nog nooit geïnteresseerd wat iemand anders van me denkt. Ik vind Pattaya nou eenmaal geweldig, wat niet wil zeggen dat ik de rest van Thailand niet bezocht heb. ik zou zeggen gewoon naar pattaya gaan. En Mari heeft een prima tip voor je met Koh Samet.

[cGenter]ewoonboef007[/center]

. Koh Samui vond ik een grote tegenvaller, heel veel Russen, vervuilde stranden en duur. En het gewandel is ook niet echt groots.
Dit klopt volledig voor de regio Chaweng maar regio Lamai is over het algemeen iets rustiger en zijn toch aardig wat barren(natuurlijk niets vergeleken met Pattaya maar ik gok toch een 50 tal), ook aanzienlijk minder van die idiote russen ;).

Dank voor de tip om Kamoot te downloaden. Ziet er uit als iets dat ik zeker zal gebruiken.

De app Thaifriendly lijkt me inderdaad ook een goeie manier om dames te leren kennen. Heb ik als jonge man ook een kans om een dame mee op date te nemen naar een eiland bij Pattaya zonder dat ik een LT betaal? Of zijn eigenlijk alle knappe dames wel uit op betaalde dates. Tuurlijk betaal ik dan verblijf, eten, drinken e.d. maar ik vind 3000 bath betalen op een bepaalde manier ook weer niet nodig. Tuurlijk is het makkelijker, maar een gevoel van eendags-verliefdheid kan ik waarschijnlijk alleen ervaren bij een dame die ik niet betaal voor sex.

Anyways bedankt voor de tips en je hoort van me.
Ga lekker naar Pattaya en bezoek daar in de buurt wat eilanden, bijvoorbeeld Koh Kamet of Koh Chang. Beste kun je gewoon prive taxi chauffeur nemen. Ik heb al 10+ jaar zelfde taxichauffeur, ls je wilt kan ik zijn nummer geven. Maar hoe dan ook zou ik verder plannen vanuit Pattaya.

Ik begrijp wel dat je pattaya niet vermeld tegen vrienden/familie ,dit doe ik ook zelden ook al zit ik er nooit lang ik vermeld zelden dat ik in pattaya ben geweest gewoon teveel vooroordelen ,maar ik ben nu 40 en begin het mij eigelijk ook niet meer te interesseren wat de mensen denken ;):);)mijn verlof ,mijn leven.

Phuket en Koh Samui is gelijkaardig van uitgaansleven/drukte en prijzen ,als je Kanchanaburi en Pattaya niet gaat doen zou je kunnen overwegen Koh Samui en Koh phangan ,Koh Phangan is een groener eiland en relaxt ook is dit een goede locatie om te vermelden tegen vrienden/familie omdat het bekent staat voor backpackers en feestvierders ,heb hier ook ooit een pittige wandeling gedaan naar de top en er zijn veel begeleide wandeling naar verlaten stranden op het eiland(y).
Begeleide wandeling naar verlaten stranden bij wie kan je dan terecht ben wel geïnteresseerd

Ik denk dat het voor mij bkk - koh samui - phuket wordt. Ik ben als de dood dat mensen weten van mijn hobby. Maargoed in Pattaya kan je natuurlijk ook meer doen dan wandelen. Zo is 't ook

Het stigma van Pattaya zit op dit moment niet op mensen van jouw leeftijd hoor.
Pattaya wordt tegenwoordig steeds meer in de spotlights gezet voor 'normale' toerisme, concerten, festivals en ander gedoe waar iemand van in de 20 zich totaal niet voor hoeft te verantwoorden.
Oude mannen die naar Pattaya gaan hebben echter inderdaad wel een duidelijk label, want die gaan niet waarschijnlijk naar Rolling Loud o.i.d.

Begeleide wandeling naar verlaten stranden bij wie kan je dan terecht ben wel geïnteresseerd

geef in google /koh phangan beach tours hikes/in en je krijgt verschillende opties en wat websites, je kunt ze daar makkelijk boeken in hotels en in de kleine reisbureaus ,dit zijn wel meer trips voor jongere mensen denk ik (backpackers)deze wandelen door de jungle naar een strand hier relaxen ze wat en drinken ze enkel biertjes eten ze barbecue en wandelen ze terug ,ik heb deze begeleide trips niet geboekt dus ik vermoed het dat het zo is aan de beschrijving van de aanbieders .

ik heb zelf daar een hike gedaan naar de top van het eiland maar dit was niet begeleid ,heb dit met een vriend gedaan.

Eigenlijk moeilijk te beantwoorden vraag, maar ik doe een poging.
3 dagen BKK, hotel in de buurt van Nana / Soi Cowboy
Vliegtuig naar Phuket, Patong
4 dagen
Vliegtuig naar BKK airport of U-tapao airport (er gaat er 1 per dag, schattige ATR-72) en dan 4 of 5 dagen Pattaya.

In alle 3 de bestemmingen is het mogelijk om burgermeiden te vinden via Tinder of ThaiFriendly. Al zal TF relatief veel freelancers opleveren, dus uiteindelijk moet de knip wel vaak open.

Als je iemand meer wilt nemen is mijn advies om heel goed te checken of je wel iets van 48uur met een Thaise wil zijn. In al die jaren ben ik 2x een paar dagen op stap geweest (zeker niet gratis). Het valt niet mee, ze zijn in de regel niet heel onderhoudend. Ik ben het met @GeileGerard eens dat het 'not done' is een freelancer of iemand die duidelijk een "rental" is (niet beledigend bedoelt) niet te betalen.

met slechts 12 dagen zou ik eigenlijk helemaal de dating kant niet opgaan. Niet betalen schept wat mij betreft alleen maar onduidelijkheden en verwachtingen. Maar zoals ze zeggen in Thailand "Up to you" :)

Wanneer gaat die reis plaatsvinden?

en Pattaya niet gaat doen zou je kunnen overwegen Koh Samui en Koh phangan ,Koh Phangan is een groener eiland en relaxt
Er is maar een reden om naar Koh Phangan te gaan en dat is de maandelijkse Full moon party, voor de rest kan je beter in Chaweng, Koh Samui zitten.
Vliegtuig naar Phuket, Patong
4 dagen
ben je net een beetje gewend en heb je je draai een klein beetje gevonden en dan ga je weer weg, moet je in Pattaya ook weer je weg zien te vinden, wat meestal ook weer een paar dagen duurt

Laatst bewerkt:
Ik heb net al met Chat-gpt gesproken en die zegt dat je inderdaad als je een visum koopt en je uitschrijft uit Nederland, volledig vrijgesteld kan worden van je inkomsten uit beleggingen.

Dat wordt mooi dagdromen straks...
Dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel dus, dat Thailand je vaste vakantiebestemming gaat worden. Je raakt gewoon besmet met het Siam virus en dat is zeker niet verkeerd.

Koh Phangan ga je alleen heen voor de Full moon party, voor de rest kan je beter in Chaweng, Koh Samui zitten.

ben je net een beetje gewend en heb je je draai een klein beetje gevonden en dan ga je weer weg, moet je in Pattaya ook weer je weg zien te vinden, wat meestal ook weer een paar dagen duurt
Je hebt niet ongelijk, ik zou zelf, als het maar 12 dagen zijn, gewoon verdelen over Bangkok en Pattaya. Maar door ook Pkuket aan te doen weet @Gewoonboef007 wel direct na deze trip de verschillen (want die zijn er) tussen de 3 beste bestemmingen voor (betaalde) seks.

Je hebt niet ongelijk, ik zou zelf, als het maar 12 dagen zijn, gewoon verdelen over Bangkok en Pattaya. Maar door ook Pkuket aan te doen weet @Gewoonboef007 wel direct na deze trip de verschillen (want die zijn er) tussen de 3 beste bestemmingen voor (betaalde) seks.
Mijn ervaring is juist dat je wel een paar dagen nodig hebt om het juiste barretjes of club te vinden in het uitgaansleven.
Daar komt bij, dat als je een strandlefhebber bent, je beter in Phuket of Koh Samui kan zitten.

Laatst bewerkt:
Mijn ervaring is juist dat je wel een paar dagen nodig hebt om de juiste barretjes of club te vinden in het uitgaansleven.
Daar komt bij, dat als je een strandlefhebber bent, je beter in Phuket of Koh Samui kan zitten.
Klopt ook, daarom is het ook zo verdomde moeilijk om de juiste bestemmingen voor te stellen. Mijn eerste keer Thailand was ik niet in BKK en ook niet in Pattaya, maar ook toen was er 'gewoon' veel betaalde seks op het menu.

Als je iemand meer wilt nemen is mijn advies om heel goed te checken of je wel iets van 48uur met een Thaise wil zijn. In al die jaren ben ik 2x een paar dagen op stap geweest (zeker niet gratis). Het valt niet mee, ze zijn in de regel niet heel onderhoudend.

Dit is een sterk punt ja. Zeker als je voor het eerst in Thailand bent, kan je dit onderschatten. Vaak is zelfs een LT al een klus om interessant te maken.
Gemiddeld gezien zijn ze niet de meest vrolijke gezellige partners om een leuke tijd mee te hebben buiten bed. Veel "up to you" en volgzaam/stil. Dan moet je ook nog hopen dat ze goed genoeg Engels spreken.

Heb wel eens meegemaakt dat ik vanuit Manila overvloog en echt met beide beentjes weer op de grond stond hoe groot het verschil in GFE is tussen die 2 landen.

De meeste dames die als DVP werken hebben natuurlijk geen top studie gedaan en zijn dus niet bijster slim...
Daarnaast als ze nog "groen" zijn spreken ze geen of amper engels.. en tegen de tijd dat ze het wel spreken werken ze al zolang Pattaya... Die gaan echt niet LT paar dagen met onbekende maar zullen aansturen "First ST baby"

Dus eerste trip? Lastig.. als je iemand al kent is het ander verhaal!

Mijn volgende trip heb ik dame die met me naar Vietnam wil (haar idee) maar die ken ik al 3-4 jaar) en een andere die paar dagen wil stappen (ken ik al bijna 8jr). Beide willen GEEN geld

Ja dat doe ik eigenlijk het liefste, maar ik denk toch dat ik het advies van Fausto opvolg om ertussen koh samui te pakken (voor rust, island vibe, andere setting dan reguliere badplaatsen) plus mogelijkheid om gewoon te wandelen door de natuur e.d. hier fotos ook van maken voor het thuisfront zodat ze een beeld hebben van waar ik rond hang. Kan ik ook een beetje spelen met hoe lang ik waar geweest ben. Als ik zou zeggen: ik ga naar bangkok phuket en Pattaya en mensen die ik ken horen daarvan en gaan googlen bijvoorbeeld. Dat vind ik kut als mensen denken dat ik alleen voor sextoerisme naar Thailand ga.

Wel is het zo dat het tegen mijn gevoel in gaat om Pattaya over te slaan, maargoed ik zie toch echt op Thaifriendly de knapste dames in Phuket en vind ze in Koh Samui ook behoorlijk aangenaam. Dus we zullen we zien waar het schip strand en laat het jullie weten!

Ja dat doe ik eigenlijk het liefste, maar ik denk toch dat ik het advies van Fausto opvolg om ertussen koh samui te pakken (voor rust, island vibe, andere setting dan reguliere badplaatsen) plus mogelijkheid om gewoon te wandelen door de natuur e.d. hier fotos ook van maken voor het thuisfront zodat ze een beeld hebben van waar ik rond hang. Kan ik ook een beetje spelen met hoe lang ik waar geweest ben. Als ik zou zeggen: ik ga naar bangkok phuket en Pattaya en mensen die ik ken horen daarvan en gaan googlen bijvoorbeeld. Dat vind ik kut als mensen denken dat ik alleen voor sextoerisme naar Thailand ga.

Wel is het zo dat het tegen mijn gevoel in gaat om Pattaya over te slaan, maargoed ik zie toch echt op Thaifriendly de knapste dames in Phuket en vind ze in Koh Samui ook behoorlijk aangenaam. Dus we zullen we zien waar het schip strand en laat het jullie weten!
Hoewel ik er al best lang niet ben geweest is Samui een prima bestemming. Met mij leeftijd (56) zou ik in Lamai gaan zitten. Met jouw leeftijd zou ik Chaweng adviseren. Voldoende mogelijkheden voor seks en ook voldoende te zien om de gewone toerist uit te hangen.
Mogelijk daar gewoon kans om zelf farang dames van je eigen leeftijd te vinden.

Zou leuk zijn als je er wat over schrijft :)
Ik ga eind november weer, kijk er naar uit!

Ik snap je aangaande dat je niet als sekstoerist over wil komen, dat slijt met de jaren verwacht ik haha. Dus gewoon doen wat jij denkt wat je moet doen.

Mijn ervaring is juist dat je wel een paar dagen nodig hebt om het juiste barretjes of club te vinden in het uitgaansleven.
Voor die clubs staan altijd meiden die graag naar binnen willen. In hun eentje komen ze blijkbaar niet naar binnen, dus heb jij het als het ware voor het uitkiezen. Bij een goede klik eindigt dat aan de ontbijttafel van jouw hotel. 😉

De zin: "ga je mee nog een film kijken op mijn kamer", van film kijken komt echt niets, want de zin staat synoniem voor: "ga je mee voor een potje seks op mijn hotelkamer".

Hoewel ik er al best lang niet ben geweest is Samui een prima bestemming
ik heb mij daar altijd prima vermaakt, de eerste keer was met de bus van uit phuket naar Surat Thani en vandaar uit met de boot naar Koh Samui. Echt een heel andere sfeer dan Phuket of Pattaya.
Destijds stonden er bijna uitsluitend houten bungalows direct aan het strand die je kon huren voor 100 bath per nacht en met warm water voor 150 bath. De Gensha lucht rook je overal.
Overdag lekker chillen op het stand en wat eten in de diverse strandtentjes, en s'avonds naar de Green Mango.

Nou begin ik me al te realiseren dat ik een veel te korte vakantie heb geboekt, maar toch kan je natuurlijk in 12 dagen Thailand een heleboel beleven.
12 dagen in Thailand is net genoeg om hooguit twee plekken te bezoeken.

Hou er rekening mee dat je, tenzij voor de kortste verplaatsingen (bijv. Bangkok naar Pattaya), al snel het betere deel van een dag kwijt bent. En zeker als nieuweling in Thailand heb je voor alles meer tijd nodig omdat je er nog niet bekend bent. Snel snel, haastig haastig van de ene plek naar de andere rennen is in een tropisch klimaat niet leuk. Neem een voorbeeld aan de Thai die overal rustig heensloffen.

Dus bijv. Bangkok + een eiland (ik zou Phuket aanbevelen voor een eerste maal) of Bangkok + Pattaya (of Jomtien, wat vlak bij Pattaya ligt maar rustiger en gezelliger is en een mooier strand heeft).

Drie plekken betekent dat je overal maar een dag of 3 kan zijn want de reisdagen zijn grotendeels verloren.

12 dagen vind ik heel erg kort. Wanneer je ergens komt heb je toch tijd nodig om uit te zoeken waar je 't het leukst vindt en waar de beste restaurants zijn. Dan denk ik dat 3 dagen Bangkok met aansluitend 9 dagen Jomtien voor een eerste keer het meest relaxt zal zijn. Je vliegt waarschijnlijk via Bangkok en dan is Jomtien veel relaxter dan Phuket.
Wanneer je nog eens naar Thailand gaat kun je bijvoorbeeld de heenvlucht naar Phuket nemen en de retourvlucht vanaf Bangkok.
In Pattaya/Jomtien kun je overdag ook veel dagtochtjes maken en met leuke foto's voor de kennissen thuiskomen.
Effe zoeken en je zult zien dat er een enorm aanbod is.

12 dagen vind ik heel erg kort. Wanneer je ergens komt heb je toch tijd nodig om uit te zoeken waar je 't het leukst vindt en waar de beste restaurants zijn. Dan denk ik dat 3 dagen Bangkok met aansluitend 9 dagen Jomtien voor een eerste keer het meest relaxt zal zijn. Je vliegt waarschijnlijk via Bangkok en dan is Jomtien veel relaxter dan Phuket.
Wanneer je nog eens naar Thailand gaat kun je bijvoorbeeld de heenvlucht naar Phuket nemen en de retourvlucht vanaf Bangkok.
In Pattaya/Jomtien kun je overdag ook veel dagtochtjes maken en met leuke foto's voor de kennissen thuiskomen.
Effe zoeken en je zult zien dat er een enorm aanbod is.
Slim inderdaad om dat te doen die aankomst phuket vertrek Bangkok. Had ik daar maar aan gedacht.

Een vraagje: vinden jullie Pattaya vermakelijker dan Phuket en zo ja waarom?

Pattaya of Phuket is per persoon verschillend. Bij Pattaya heb ik een gevoel van thuis komen. Dit heb ik bij Phuket niet. Terwijl een ander dit omgekeerd heeft. Pattaya is ook een stuk goedkoper dan Phuket. En wat BigBenny al schreef. Je kunt ook naar Jomtien gaan. Een stuk rustiger dan Pattaya, maar binnen een paar minuten te bereiken vanuit Jomtien.

Terug
Bovenaan Onderaan