Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat doen jullie doorgaans met dames, hebben jullie een vaste "vriendin" voor de periode dat je in Thailand zit? Of doen jullie dat anders, bv via online dating, zo nu en dan afwisseling tussen st & Lt op verschillende dagen / plaatsen? of iets anders? ben zeer benieuwd.. ik dacht eraan om in elke plaats waar ik verblijf te kiezen voor ST of LT, maar een vast reisgezelschap voor langere periode kan ook interessant en leuk zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

** en boeken jullie hier een hotel / apartement voor, of neem je haar dan mee naar je eigen kamer (in geval van ST of LT)? Lijkt me dat die receptionisten helemaal in een deuk liggen, als je elke dag 1-2 verschillende mee naar je kamer neemt?
 
Laatst bewerkt:
@GBlover receptie zal het echt een worst wezen. Het is Pattaya/BKK/Phuket.. die kijken nergens van op?

ST vind ik nix. Die dames proberen je zsm te laten komen en vertrekken.. LT is dus beter..

2wkn voor je gaat ff account maken op thaifriendly.com (betaald)... heb je zat keus als je er bent.
Longtime kan je tenminste met de dame op pad.. neuken.. etc etc en na ontbijt doei doei
 
Wat doen jullie doorgaans met dames, hebben jullie een vaste "vriendin" voor de periode dat je in Thailand zit? Of doen jullie dat anders, bv via online dating, zo nu en dan afwisseling tussen st & Lt op verschillende dagen / plaatsen? of iets anders? ben zeer benieuwd.. ik dacht eraan om in elke plaats waar ik verblijf te kiezen voor ST of LT, maar een vast reisgezelschap voor langere periode kan ook interessant en leuk zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

** en boeken jullie hier een hotel / apartement voor, of neem je haar dan mee naar je eigen kamer (in geval van ST of LT)? Lijkt me dat die receptionisten helemaal in een deuk liggen, als je elke dag 1-2 verschillende mee naar je kamer neemt?
Ik heb nooit een vaste vriendin in Thailand. Ben wel een soort van butterfly, maar wanneer ik een leuke dame vind met een goede klik dan spendeer ik meestal wel wat dagen met haar. Zo heb ik 2 maanden terug een dame uit Soi 6 voor 3 dagen (2 nachten) meegenomen naar Koh Samet. Ik had haar eerder in de vakantie al een keer LT gehad, en omdat het goed klikte tussen ons en de seks echt geweldig was, besloten om haar mee te vragen. Na terugkomst uit Samet ook eerlijk tegen haar gezegd dat ik nog een paar dagen wilde feesten. Om vervolgens haar de laatste 2 dagen weer bij me te hebben voordat ik weer vertrok naar NL. Uiteindelijk in 3 weken 16 verschillende dames gehad. Dames uit Soi 6, Soi Buakhao, Walking Street Gogo's, Freelancers, Thaifriendly... In Pattaya elke dag 1 ST en 1 LT. In Bangkok en Phuket wat rustiger aan gedaan.

En zoals hierboven aangegeven, de receptie zou het denk ik eerder vreemd vinden als je als vrijgezelle man elke nacht alleen thuis komt. Die kijken echt nergens van op, die zijn waarschijnlijk de meest vreemde dingen gewend.
 
Ik heb al jaren een "vaste" Thaise vriendin. Zij woont in Thailand en ik in België. Dus we zijn ongeveer tweemaal per jaar een drietal weken bij elkaar. Gelukkig is ze niet jaloers en wanneer ze me hier komt bezoeken gaan we ook wel eens naar een parenclub of zo. De afspraak is echter dat wanneer we bij elkaar zijn, we niet naar anderen gaan.

Wanneer ik haar bezoek in Thailand, gaan we meestal een weekje samen ergens heen (Vietnam, Bali, Japan, ...) en dan kom ik nog een weekje bij haar thuis in het Noorden. Dan is haar verlof op en ga ik nog een weekje naar Bangkok of zo. En daar worden de stramme spieren dan wel gemasseerd door lokale therapisten.

In Bangkok nam ik vroeger meestal een dame uit een agogobar mee naar de kamer en dan bpekte ik ze meteen voor een Long Time. Maar nu heb ik m'n nachtrust meer en meer nodig overdag nog aktieef te zijn en dus zijn het meestal Short Time afspraken. In de meeste hotels vraagt de receptie de ID-kaart van de dame, maar dat is "business as usual". Zeker in de hotels in de omgeving van Nana of Soi Cowboy. Er zullen wel "Short Time" hotels daar in de buurt zijn, maar as je zelf een hotelkamer hebt is dat weggegooid geld. Zorg er wel voor dat je een kamer voor twee personen hebt geboekt, anders durven ze wel eens een "joiner fee" vragen.

Mijn persoonlijk advies aan jou is (er van uitgaande dat je nog niet veel ervaring met Thailand hebt)
  • Maak eerst gebruik van de talloze ST en LT mogelijkheden: dat is veilig, redelijk goedkoop en 's ochtends gaat ze zonder drama weer weg. Als het een wat mindere ervaring was, zit je niet "vast" en als het een leuke ervaring was kan je haar de volgende keer opnieuw boeken. Besef wel dat de meeste van die semi of full pro dames een beperkte taalkennis en culturele achtergrond hebben. Heel leuk om een avond of nacht horizontale gymnastiek mee te doen, maar wat doe je daarbuiten met haar? Soms is het al vervelend het half uurtje recuperatietijd tussen twee sessies te overbruggen. Gelukkig komt tegenwoordig al snel haar smartphone boven en is dat probleem ook al weer "opgelost". Als je ze meteen voor een week hebt vastgelegd, zou het echter wel eens heel vervelend kunnen worden.
  • Op de dating sites heb je uiteraard ook professionele dames. Voor hen: zie het punt hiervoor. Heel wat dames op de datingsites of datingapps zijn echter op zoek naar een wat langere of zelfs vaste relatie. Mijn vorige en mijn huidige Thaise vriendin heb ik zo op DateInAsia en ThaiFriendly gevonden. Daar is niks mee mis als je zelf ook naar een wat langere of vaste relatie op zoek bent. Maar het geeft alleen maar drama als je daar louter een liefje voor de vakantie zoekt. Zelfs als je dat klaar en duidelijk maakt in je profiel (er is niemand die dat leest). En heel wat Thaise dames zijn jaloers: dus tegelijk een langere relatie aangaan en ook nog wat losse vriendinnetjes hebben is zeker in het begin "not done".
  • Bovendien is iemand meenemen op vakantie voor meer dan een dag of twee een echte relatietest. Misschien snurkt ze wel als ze slaapt, of ze doet het dopje niet terug op de tube tandpasta, of ze wil alleen naar dure Europese restaurants, of ..., of ...
Ik zou dus zeggen: maak eerst gebruik van het grote "fast food" aanbod zodat je aan de smaak gewend raakt, voor je je aan de lokale keuken waagt.
 
Wat doen jullie doorgaans met dames, hebben jullie een vaste "vriendin" voor de periode dat je in Thailand zit? Of doen jullie dat anders, bv via online dating, zo nu en dan afwisseling tussen st & Lt op verschillende dagen / plaatsen? of iets anders? ben zeer benieuwd.. ik dacht eraan om in elke plaats waar ik verblijf te kiezen voor ST of LT, maar een vast reisgezelschap voor langere periode kan ook interessant en leuk zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

** en boeken jullie hier een hotel / apartement voor, of neem je haar dan mee naar je eigen kamer (in geval van ST of LT)? Lijkt me dat die receptionisten helemaal in een deuk liggen, als je elke dag 1-2 verschillende mee naar je kamer neemt?
Voor iemand die zegt dat hij al vaak in Thailand is geweest vind ik dit een rare opmerking. De receptionisten kijken echt niet op wie je mee neemt naar je kamer, ze zijn wel wat gewend.
 
Mag ik wat vragen, jongens? Body-to-body en nuru, is dat ook goed te verkrijgen in Thailand?
B2B iig, zeker in de soapies. Mijn persoonlijke ervaring is, dat dat meestal als vanzelf gaat.

Nuru heb ik geen ervaring mee. Ik kan me ook niet herinneren, of ik dat ooit op een prijslijst heb gezien. Maar er ter plekke naar vragen, kan geen kwaad.
 
Laatst bewerkt:
Voor iemand die zegt dat hij al vaak in Thailand is geweest vind ik dit een rare opmerking. De receptionisten kijken echt niet op wie je mee neemt naar je kamer, ze zijn wel wat gewend.
idd vaak genoeg in Thailand geweest, alleen nog nooit een dergelijke vakantie gehad in Thailand. =)
 
idd vaak genoeg in Thailand geweest, alleen nog nooit een dergelijke vakantie gehad in Thailand. =)
het komt op mij een beetje raar over, het zou een van de eerste dingen moeten zijn die opvallen, zowel in Bangkok als mede in alle toeristen plaatsen.
Alleenstaande mannen die een vrouw, vrouwen, een shemale of een gay ventje meenemen naar de kamer. Daar ontkom je niet aan als je even bij een hotel lobby bent.
 
Zijn hier forumleden die ervaring hebben met het vieren van Songkran in Thailand?

Als fervent bezoeker van Thailand ga ik vrijwel elk jaar richting Thailand, komend jaar als het goed is meermaals, waaronder de periode gedurende Songkran. Ik vroeg me af waar in Thailand je Songkran nou het beste kunt vieren? Alle tips voor Songkran zijn meer dan welkom.

Ook ben ik zeer benieuwd of er mensen zijn die tips hebben voor een onvergetelijke New Years Eve op 31-12 dit jaar, ik zit dan in Bangkok en wil 2023 dan eens goed inluiden. Alle tips zijn meer dan welkom!

Oudejaarsavond vieren op het strand van Patong waar duizenden mensen rondlopen en er uren aan een stuk vuurwerk afgestoken wordt door hotels, clubs, stad,… heeft wel iets. Het is één groot openluchtfeest. Dames scoren voor een LT is dan niet eenvoudig. Zeker de jongere dames verkiezen een leuke avond met hun vriendinnen, al dan niet in hun bar. Voor een ST om hun financiën aan te vullen, staan ze gelukkig wel open. Figuurlijk en letterlijk. ;)

Oudere dames zijn, zoals meestal, wel te vinden voor een LT. Die vind je in (in Patong) in de Otop bars en/of op Nanai Road. Ook via bv TF kan je deze vinden, maar wees wel eerlijk over jouw intenties.

Songkran in Phuket duurt gelukkig maar enkele dagen waarvan 1 dag alle remmen los gaan, zeker in de toeristische zones. Het is leuk om het eens mee te maken, maar wees voorbereid; je wordt kleddernat. Zorg voor lichte kledij die gemakkelijk opdroogt en een waterdicht tasje voor het geld en de telefoon. Ik ben blij dat het in Phuket maar 1 dag een "zottekot" is tegenover meerdere dagen in Pattaya.

Ik vind het vooral vervelend dat je het gedoe op die ene dag onmogelijk kan ontwijken. Je kan die dag niet naar een winkel of restaurant gaan zonder een emmer (ijs)water over jou heen te krijgen. Verplaatsingen met een scooter ook best vermijden of beperken.

Indien je in BKK bent, dan raad ik Silom aan. Je zal voldoende foto's vinden op internet, maar de massa die daar Songkran viert is moeilijk te vatten voor buitenstaanders. Mijn mening over Songkran; je moet het eens meegemaakt hebben, maar wees voorbereid.
 
Mag ik wat vragen, jongens? Body-to-body en nuru, is dat ook goed te verkrijgen in Thailand?
Heb afgelopen Juni nog een geweldige nuru ervaring gehad in Bangkok, bij Doki Doki massage. Het was niet heel goedkoop maar wel helemaal waard. Nuru betaal je nu eenmaal ook wat extra voor in vergelijking met een standaard olie massage.


Ik koos ervoor om vooraf te boeken, had online goede verhalen gelezen over Pam. Dus gekozen voor 90min nuru met haar. Kost 3500 baht maar als je vooraf reserveert krijg je 300 baht korting, dus 3200. Daarin krijg je 2 shots, pzc en een uitgebreide nuru massage. Een heerlijk unieke ervaring en Pam is zeker een aanrader. Ze wist me met haar tongetje overal te verwennen, ze ging zelfs nog met haar tong tussen m'n billen toen ik op m'n buik lag. En natuurlijk een complete body to body ervaring, ze gleed vakkundig overal overheen met haar poesje, borsten en tong.
 
Zat er afgelopen weekend aan te denken om komende november te gaan. Maar toen zag ik de ticketprijzen...
Bij KLM en EVA zit je al gauw op 1200 euro!
Emirates is zo'n 850 euro, Saudia 730 euro, maar bij deze maatschappijen met overstappen zit, loop en wacht je wel de hele reis met een mondkapje op. Voor mij een no go, ook al scheelt het een hoop geld. Een paar 100 euro is toch een aantal avonden en ochtenden plezier.
Ben geen wappie, heb 2 prikjes gehad, maar die kapjes zijn voor mij een constante ergernis.
Ook minder handbagage bij Emirates en Saudia, 1 stuk maar. Ik ga normaal altijd met zo'n klein koffertje en een rugzak.
Zit nu aan februari te denken. Bij KLM zit je dan op zo'n 850-900 euro. Moet de corona-situatie wel hetzelfde blijven of verbeteren, en niet zo'n golf als vorig jaar in de winter. Helaas heeft niemand een glazen bol.
Wat zouden jullie doen?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de link!
Ik zie dat die 1053 euro EVA is. Helaas maar 1 stuk handbagage en de hele reis een kapje...
De tijden dat je voor 650 euro met KLM op en neer kon zijn voorbij...
Ik denk dat de prijzen van tickets wel een keer wat zullen dalen, omdat steeds meer mensen geen vakantie meer kunnen betalen of de hand op de knip houden en toekomstige dalende energieprijzen, maar niet meer naar het niveau van vóór 2022.
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben hier 1,5 jaar met mondkapjes moeten lopen ,dan gaat die 15 u met mondkapje de zaak niet maken denk ik ,trouwens ik denk niet dat ze er nog heel streng op zijn op dit moment.
En ik dacht dat je in Thailand op luchthaven ook een mondkapjes plicht is ,in alle overheids gebouwen dacht ik
De prijzen zijn inderdaad duur op dit moment en gaan dit jaar niet meer dalen heeft de topman van Lufthansa gezegd ,terug naar het oude niveau zal niet gebeuren ,ons loon in België is ook bijna 10% gestegen op een jaar dus het leven is gewoon duurder spijtig genoeg,maar ze zullen wel terug dalen als er terug wat meer stabiliteit is op de olie markt en ze terug gaan concurreren tegen elkaar .
 
Terug
Bovenaan Onderaan