Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een vraag over de bin in een bar. Betalen jullie de rekening altijd direct? Of controleer je alleen maar dat het bedrag klopt om de rekening bij vertrek in één keer te voldoen? Wat is handiger?
 
Haalt iedereen hier vaccinaties voordat hij naar Thailand vertrekt? Heb liever geen naalden in mijn arm maar als het word aangeraden dan doe ik dat natuurlijk...
Gewoon de andere kant opkijken als ze het prikje zetten, doe ik ook. ;)
Ik heb de bekende vaccinaties gehad die aangeraden worden voor verre reizen.
Gelukkig maar, want ben een keer door zo'n kutaapje gebeten.
 
Haalt iedereen hier vaccinaties voordat hij naar Thailand vertrekt? Heb liever geen naalden in mijn arm maar als het word aangeraden dan doe ik dat natuurlijk...
ik heb ze alleen de eerste paar keer gehaald. Daarna jarenlang niet, ik heb ook nooit iets opgelopen.
Maar sommige vaccinaties zoals DTP zijn 10 jaar geldig, dus waarom zou je hem dan niet halen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar hoe is de sex met een Thaise dame. Ik heb in mijn leven met zo'n beetje alle continenten wel gesext maar nog nooit met een Thaise dame.. Hebben ze meer of minder taboes? . Houden ze van gebeft te worden? Deep throat, rimjobs, anaal. Houden ze van squirten? Ik snap natuurlijk ook wel dat het ook van de dame in kwestie afhangt..
 
Op dergelijke algemene vraag kan ook alleen maar een algemeen antwoord volgen.

Als we even de professionele dames buiten beschouwing laten zijn de meeste Thaise vrouwen eerder conservatief ingesteld op sexueel gebied. Anaal, rimjobs, zelfs orale sex is al erg "exotisch" voor de meesten. Tongzoenen en zelfs zoenen vinden ze al vreemd.

De professionele dames, en zeker die gebruikelijk met Westerse mannen meegaan, zijn heel wat avontuurlijker en hier is het kwestie van op voorhand goed af te spreken welke diensten je van hen verlangd. Met een beetje zoeken vind je makkelijk iemand die aan al je wensen kan voldoen.

Als ik uit persoonlijke ervaring mag spreken, mijn Thaise vriendinnen vonden het erg leuk te worden gebeft. Dat is iets wat de gemiddelde Thaise man niet of maar zeer kort doet. Squirten heb ik in Thailand nog nooit gezien.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Thaise vriendin (verpleegster) draagt altijd een string en op het strand een erg kleine bikini. Ze is verzot op tongzoenen, ze is absoluut fan van gebeft te worden, waarbij haar sterretje ook niet vergeten mag worden. Haar pijpkunsten zijn fantastisch en ze doet dit ook heel graag. En we proberen telkens ook nieuwe standjes uit. Waar ze niet voor te vinden is: anaal en sex op de buiten, dus nooit op strand of in bos. Voor een Thaise is ze dus best wel openminded.
 

Bijlagen

  • DSC_2937.JPG
    DSC_2937.JPG
    135,9 KB · Weergaven: 52
Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij naar thailand wil gaan .
Ik hou er niet van om alleen te gaan.
Ik ben geen drinker ,maar ik hou wel van een biertje maar ik hoef niet lam naar huis.
ik vindt het wel leuk om een eilandjes te bezoeken en natuurlijk kom ik ook voor de mooie dames
ik wil in het najaar graag naar thailand (of de philipijnen)maar ik ben best flexibele.
gr h pan
 
Ik kan je niet aanraden om een wildvreemde te zoeken om daarmee op vakantie te gaan. Dit zal trouwens ook een hele moeilijke zoektocht zijn, omdat bijna niemand met een wildvreemde zou willen gaan.
Bedenkt ook dat je dan 2-3 weken met elkaar bent en van alles samen moet regelen. Als het tijdens de reis klikt tenminste. Zou zo maar kunnen dat jij of hij dan besluit om toch maar even een eigen weg te gaan.
Eén van mijn mij beste vrienden is ooit mee geweest. Bleken een aantal van onze interesses toch anders te zijn en begon het te botsen. Ik vind 22:00 een mooie tijd om vanuit Nana terug naar het hotel te gaan, hij niet eerder dan sluitingstijd 2:00. Om maar één voorbeeld te noemen...

Als je toch besluit om alleen te gaan zou ik wel voor Thailand kiezen.
En als je geboekt hebt kun je hier je datums achterlaten:
Misschien is er een lezer op dezelfde plek op dezelfde dag. Sommigen vinden het wel gezellig om even samen een drankje te doen.
 
Is er iemand van de mede wandelaars nu in Bangkok? Ik wil graag gaan wandelen maar ik ben met niet wandelaars hier op reis en zou graag niet alleen gaan voor de eerste keer. Ik ben tot 28 maart in Bangkok.
 
Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij naar thailand wil gaan .
Ik hou er niet van om alleen te gaan.
Ik ben geen drinker ,maar ik hou wel van een biertje maar ik hoef niet lam naar huis.
ik vindt het wel leuk om een eilandjes te bezoeken en natuurlijk kom ik ook voor de mooie dames
ik wil in het najaar graag naar thailand (of de philipijnen)maar ik ben best flexibele.
gr h pan
Ik ben in die periode waarschijnlijk in Thailand (ook voor het eerst) ik wil best een keer afspreken ter plekke als het zover is en je in de buurt zit. Maar ik zou je ook niet druk maken om alleen te gaan Thailand is heel makkelijk voor solo reizigers. Als je voor de dames komt ga je naar Pattaya en dan vind je altijd wel iemand die je gezelschap wilt houden. Als je ook andere dingen wilt doen kan je ook gewoon een paar dagen een hostel boeken en vind je vaak andere reizigers die ergens heen gaan kan je meestal wel aansluiten. Het is denk ook gewoon een goede ervaring om solo te reizen, heb ik ook nog nooit gedaan maar moet het toch eens proberen.
 
Thailand is inderdaad best makkelijk alleen te bereizen. Wat minimale voorbereiding (zoals je hotels en binnenlandse vluchten op voorhand boeken) spaart je al veel stress. Hou er wel rekening mee dat het een groot land is en je meer tijd nodig hebt om ergens te geraken dan je vaak zou denken. Ook het klimaat is erg vermoeiend en als je ergens heen wil wandelen met de gebruikelijke Europese vlotte stap, dan kom je uitgeput en totaal doorweekt van het zweet aan. Er is dus een reden waarom de gemiddelde Thai eerder rustig rondslentert dan te lopen stressen. Het kost wat tijd om je dat gewoon te maken.

Een beginnende Thailandreiziger raad ik telkens aan eerst een weekje Bangkok te plannen. Bangkok is een moderne stad met een goed gereged openbaar vervoer (maar vermijd in alle gevallen de tuk-tuks!), restaurants voor alle smaken (van westers tot super-pikant Thais en Indisch) en zowel cultuur als nachtleven. Zelfs het nachtleven is eerder goed geregeld in de bekende buurten van Nana en Soi Cowboy.

Na een weekje Bangkokse acclimatisatie kan je dan verkassen naar bijv. Pattaya voor een weekje "wandelen". De situatie daar is wat extremer maar de introductie in het nachtleven van Bangkok zal je al hebben voorbereid.

Heb je dan nog tijd over, dan is Phuket misschien een mooie afsluiting. Als beginneling zou ik niet gaan eiland-hoppen. Dat kost je veel tijd met relatief weinig "opbrengst".

Kan je "beter" doen met een medereiziger? Misschien, maar er is geen garantie. Tenzij het iemand is die je al jarenlang kent, kan dat hard tegenvallen. Jij wil een massage, hij wil een dame van de straat plukken. Jij wil een museum bezoeken, hij wil op het strand liggen. Jij wil een agogo club bezoeken, hij scoort liever een Thai-friendly of TInder-date. Enz, enz.

Ik spreek uit ervaring: ik had afgesproken met een andere Belg die ik op het vliegveld had ontmoet en ik ben met hem een avond in Pattaya gaan stappen. Clubs, beerbars, Soi 6 en Beach Road gedaan en toch zijn we beiden alleen naar onze hotels getrokken. Wanneer ik een dame zag die ik wel zag zitten was zijn keuze daar net niet te vinden, en vice versa. En uit solidariteit laat je je maat niet in de steek. "Wandelen" is uiteindelijk een individuele sport.
 
In begin 2000 zat ik in een echtscheiding, voor mevrouw was ineens alles niet goed genoeg…

Ik wou mij hoofd eens leeg maken en heb toen een vlucht naar Thailand geboekt. Enkel vlucht…

Dit is de periode voor de IPhone, ik had wel al een gsm maar je kon daar alleen met bellen J

Aangekomen in Bangkok stond ik daar wat rond te kijken… een medereiziger vroeg wat mijn plannen maken en toen ik zei dat ik die niet had vroeg hij mij om mee te gaan naar Pattaya want daar was hij al geweest en daar moesten we zijn….

Wij naar Pattaya, ik sliep toen zelfs in een Nederlands hotel dat als ik me niet vergis weekender heette.

Het is een onvergetelijke maand geworden waar ik nu nog steeds met veel plezier aan terug denk en ook de smaak voor oosterse dames heb te pakken gekregen…

Moraal, je hebt geen reispartner nodig in Pattaya
 
Ik ben geen ongelovige Thomas, of zo, maar heb wel een vraagje aan de Azië veteranen.

Als ik afga op alle filmpjes die ik gezien heb met Aziatische dames, zien ze er mooi en aantrekkelijk uit. De verpakking is dus in orde in mijn ogen.
Wel vraag ik me af, is de sex met hun nu echt lekkerder, fijner, beter oid dan vergeleken met bv Europese dames.?
 
ik heb echt alles geneukt wat los en vast zit geloof ik op verschillende plekken. En er is geen correlatie tussen afkomst/gewicht/lengte of wat dan ook en de "kwaliteit" die je kan verwachten.

Het grote verschil met Thailand is dat als je longtime doet je vooral meer tijd hebt. En bv eerst iets gaat eten, drinken etc... waardoor je eerder een KLIK hebt voor je gaat sexen. En DAAROM is de sex "beter"
 
Als ik afga op alle filmpjes die ik gezien heb met Aziatische dames, zien ze er mooi en aantrekkelijk uit. De verpakking is dus in orde in mijn ogen.
Wel vraag ik me af, is de sex met hun nu echt lekkerder, fijner, beter oid dan vergeleken met bv Europese dames.?
nee en ja, Mijn lijstje heeft 19 Thaise vrouwen (mix van pro en amateur), 2 Indonesische (amateur) en 4 Filippijnse.
Ja, doordat ik ze fysiek aantrekkelijk vind is de sex beter.
Ja, doordat de cultuur waarin de vrouw voor de man zorgt ook in bed terugkomt.

Nee, omdat sommige mensen nu eenmaal technisch beter zijn dan anderen.
Nee omdat sommige Aziatische vrouwen ook een minder aantrekkelijk lijf kunnen hebben, soppen uit hun zwarte doos enz enz.
 
Dit is vooral persoonlijke interesse vermoed ik , ik val meer op Afrikaanse dus vind ik de sex ook beter met Afrikaanse , maar heb ook al goede sex gehad in Azië dit ligt gewoon aan de vrouw zelf ( in Europa zijn de vrouwen ook niet allemaal hetzelfde ,dit is zo overal ter wereld😉)
 
Is de sex beter met Aziatische vrouwen? Dat is een moeilijke vraag, want wat voor de ene "beter" is, is het voor een ander net niet. Ik heb een voorliefde voor exotische vrouwen (Aziatisch of Afrikaans), dus zal er ook sneller een klik mee hebben, zelfs bij een kortstondige ontmoeting met een DVP.

Maar of afgezien daarvan de sex ook beter is? Ik heb Thaise dames gehad die er niks van terecht brachten en (Oost-)Europese deernes (normaal helemaal niet mijn smaak) die me nog een stijve doen krijgen als ik eraan terugdenk. Dus voor de kwaliteit van de sex moet je zeker niet naaar Aziê gaan.

Waarvoor dan wel?

De prijs is zeker een element, maar als je de reis erbij rekent en het verblijf dan is het gemiddeld zeker niet (veel) goedkoper dan hier of in Duitsland.

Belangrijker lijkt me de beschikbaarheid van de sex. Zeker in Thailand wordt er over sex echt niet moeilijk gedaan. De doorsnee gehuwde Thaise man gaat een keer of twee per maand "naar de hoeren". Dat is daar geheel aanvaard. Dus als je alweer met een nieuwe vriendinnetje in je hotel aan komt zetten zal de receptie echt niet moeilijk doen.

Eerlijk gezegd, op den duur wordt het zelfs een beetje saai om weer iemand op te pikken om te sexen. Te gemakkelijk, de jacht is er niet meer. 's Ochtends massge met happy end, in de namiddag een snelle wip met een DVP die je van de straat haalt en dan 's avonds iemand uit een Club of bar of via Tinder of Thaifriendly oppikken. Na een week of wat ben je blij dat je eens alleen in je bed ligt.

Maar je moet het eens gedaan hebben, anders blijf je je hele leven afvragen wat je wel niet gemist hebt.
 
De doorsnee gehuwde Thaise man gaat een keer of twee per maand "naar de hoeren". Dat is daar geheel aanvaard. Dus als je alweer met een nieuwe vriendinnetje in je hotel aan komt zetten zal de receptie echt niet moeilijk doen.

Wat een onzin zeg. Misschien dat het in jou netwerk als normaal wordt gezien maar het is echt niet "normaal" cq algemeen aanvaard dat elke getrouwde kerel naar de hoeren gaat. Sterker nog de meeste kunnen het niet eens betalen (zeker op het platteland dus buiten BKK!). Dat mannen (ook in Thailand) buiten de deur neuken is een ander verhaal.
Wat wel gebeurt in de "rijkere" sociale regionen is dat "wife #1" een 2de accepteert vanwege de financiële afhankelijkheid.

Mijn Thaise vriendin moest in ieder geval hard lachen om je veronderstelling en die kent echt NIEMAND van haar vriendinnen (normale thaise dames dus geen pattaya volk) die het eens zouden zijn met je manier van denken.

Thaise hebben eerder de neiging om dingen niet te willen zien. (wat niet weet wat niet deert, struisvogelpolitiek). Maar als ze het wel weten is het nogal een gevalletje "losing face".
Natuurlijk is de moraal in steden als Pattaya/bangkok vaak wat loser.

Daarnaast staat dit volledig los van het feit dat de receptie niet "moeilijk" doet. De hotels zijn vaak "girlfriendly" omdat prostitutie overal gedoogd wordt. Er is dus geen correlatie met de vreemdgaande Thaise man. Die zal dat hotel trouwens niet boeken voor zijn avontuurtjes gezien de prijzen voor een hotelkamer. Met ook hier weer de uitzondering op de meer vermogende thaise man (wat een minderheid is)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn diverse mogelijkheden op de markt maar ik ben benieuwd of er iemand ervaringen heeft met iets van een virtual credit card ofzo ?

Volgens mij zoiets als Revolt ? Weet niet zeker of zij dit ook bieden (dacht ik). Wil iets voor backup hebben naast de normale pin pas en credit card.
 
ervaringen heeft met iets van een virtual credit card ofzo ?
Inmiddels uitstekende ervaringen met grab-pay. Zeer uitgebreide app ook voor (moto)Taxi, boodschappen/maaltijd delivery en restaurant reserveringen. Eigelijk een soort Uber on steroids 😂
Met de Line-app kan je ook betalen.
Veel streetfood vendors hebben wel de mogelijkheid, om met Grab, Line of een andere app te betalen. Qr code scannen en klaar is Majoor Kees.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan