Reisverslag Thailand november/december 2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over Phuket (Patong) wil ik het helemaal niet hebben haha! Daar is het inmiddels best een opgave om seks te hebben (regio: Bangla road)
Andere locaties in Phuket ben ik niet mee bekend.

Ik kan toch wel garanderen dat dit echt niet zo moeilijk is. Alleen moet je daarvoor jouw "werkterrein" verleggen.

Die (semi) go-go's hebben maar één doel; zoveel mogelijk geld uit de zakken van de toeristen krijgen. En dat gaat het vlugst via alcohol, veel vlugger dan via BF's. Zij richten zich vooral op cliënteel zoals jij; mensen die zich in de eerste plaats komen amuseren met een aantal dames rondom zich, en niet zozeer op klanten zoals ik die gewoon zo vlug mogelijk een dame willen meenemen.

Maar in de clubs (Barfunk, Illuzion, Taipan,…) stikt het van de freelancers. Eveneens aan de Otop bars staat het merendeel van de dames open voor een BF. De tarieven liggen weliswaar hoger dan in Pattaya, met 3.000 voor een ST als gangbare vraagprijs. En dan heb je honderden dames op TF/Tinder. .

En voor diegene zoals ik die wat meer tijd hebben, is 2.000,- nog steeds mogelijk. Ook bij jonge, knappe dames. 😉

Ik heb een zwak voor Natty 😅

In het laagseizoen is het inderdaad vaak rustig in Tai Pan en het komt er sowieso pas echt laat op gang.
Ja die ken ik ook, quote mij ooit 5K. Ik heb vriendelijk bedankt. Ik meen dat ik haar dit keer niet heb gezien eigenlijk. Ik heb nog ergens een foto met haar en mij :)
Ik vind haar iets te gereserveerd, maar dat zal ook aan mij liggen.

Ik heb ook goede herinneringen aan Nara, maar die is nu al 2 jaar aan de man. Iets minder goed met Ingfa. Wat een aansteller was dat zeg!

Ik kan toch wel garanderen dat dit echt niet zo moeilijk is. Alleen moet je daarvoor jouw "werkterrein" verleggen.

Die (semi) go-go's hebben maar één doel; zoveel mogelijk geld uit de zakken van de toeristen krijgen. En dat gaat het vlugst via alcohol, veel vlugger dan via BF's. Zij richten zich vooral op cliënteel zoals jij; mensen die zich in de eerste plaats komen amuseren met een aantal dames rondom zich, en niet zozeer op klanten zoals ik die gewoon zo vlug mogelijk een dame willen meenemen.

Maar in de clubs (Barfunk, Illuzion, Taipan,…) stikt het van de freelancers. Eveneens aan de Otop bars staat het merendeel van de dames open voor een BF. De tarieven liggen weliswaar hoger dan in Pattaya, met 3.000 voor een ST als gangbare vraagprijs. En dan heb je honderden dames op TF/Tinder. .

En voor diegene zoals ik die wat meer tijd hebben, is 2.000,- nog steeds mogelijk. Ook bij jonge, knappe dames. 😉
Ik herken wel wat je schrijft eerwaarde Hadrianus :)
Ik ga meer voor de ervaring als voor de daad.
Tevens heb ik slechts limited tijd, meestal maar 3 tot 5 dagen.
Als ik er zou wonen zou ik altijd de 'long game' spelen i.c.m. af en toe eens een bezoekje aan Bangla.
So little time, so much to do!

De clubs zou ik inderdaad wel eens wat vaker kunnen doen, die ene keer Illuzion was best ok. Er is echter een grote maar:, ik erger me niet snel aan anderen, maar daar wel: aan die enorme hoeveelheid eikels die daar rondlopen.

Ik heb er wel eens over geschreven, maar vroeger sliep ik van 7uur tot middernacht, zette de wekker en ging om 1 uur in de nacht naar Insanity of Climaxx in BKK. Haalde binnen een half uur een dame van de dansvloer en direct naar hotel. Dat kostte geen drol, maar ik zie daar de lol niet (meer) in.

Om de kosten te drukken (niet specifiek een doel op zich) zou ik eens wat vaker in de namiddag seks moeten hebben, dan is de druk er van af :)
Maar ach, ik heb het naar de zin gehad en dat is wat telt.

Ik gebruik Phuket eigenlijk meer voor de overdag experience, al was dat dit keer ook minimaal want geen motorbike gehuurd. Alleen even naar jou toe gewandeld haha! Nog dank voor de koffie :)

Richy bar! Mooie tijden! De enige goede bar net na Corona.
Daar ook de eerste phuketjes gehad.
Ik was verbaasd dat het kon in Thailand! Toen werkte daar meerdere dames alleen voor de drankjes.
Helaas ook toen klopt de rekening regelmatig niet.
Nu 1x geweest bij een van de dames toch eens gevraagd wat de mogelijkheden waren.
2500BF en 5000ST zei ze serieus. Ik heb nog maar eens lief gelachen en niet veel later zijn we door gegaan.

Richy bar! Mooie tijden! De enige goede bar net na Corona.
Daar ook de eerste phuketjes gehad.
Ik was verbaasd dat het kon in Thailand! Toen werkte daar meerdere dames alleen voor de drankjes.
Helaas ook toen klopt de rekening regelmatig niet.
Nu 1x geweest bij een van de dames toch eens gevraagd wat de mogelijkheden waren.
2500BF en 5000ST zei ze serieus. Ik heb nog maar eens lief gelachen en niet veel later zijn we door gegaan.
Terwijl jij ook echt wel Brad Piit kenmerken hebt en ook nog eens een enorm groot Jai dee meebrengt. Ze moet haast stekeblind zijn denk ik dan haha

Ik heb sterk het vermoeden dat de rekening daar nooit klopte. Behalve de laatste trip toen we door die kleine serveerster werden geholpen, die alles controleerde en ons dat ook liet doen. Rekening was toen nog geen 3,5K, met een uurtje zuipen is dat best OK :)

Terwijl jij ook echt wel Brad Piit kenmerken hebt en ook nog eens een enorm groot Jai dee meebrengt. Ze moet haast stekeblind zijn denk ik dan haha

Ik heb sterk het vermoeden dat de rekening daar nooit klopte. Behalve de laatste trip toen we door die kleine serveerster werden geholpen, die alles controleerde en ons dat ook liet doen. Rekening was toen nog geen 3,5K, met een uurtje zuipen is dat best OK :)

Ik ben blij dat jij het zegt. De dames missen het nog wel eens. Volstrekt niet logisch natuurlijk!

Ze kennen me nu en weten dan ik alles bijhoud, dus nu proberen ze het niet meer bij mij

Terug
Bovenaan Onderaan